SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Dat dus..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, veter losmaken en opentrekken.
quote:
dan moet je toch echt een nieuwe gitaar kopen, heel veel oefenen en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef mr-green het volgende:
Man je zou toch al te graag willen dat je in deze lijst kan staan
Jammer .. Maar welterustenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dathelaas dat ik echt naar mijn bedje moet anders ben ik morgenochtend saggo
Ik ga 't ook niet laat maken, morgen om negen uur oma wegbrengen, dus om acht uur opquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ècht he.quote:
quote:
Held qua spelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef ValHallen het volgende:
22 Josh Homme (Kyuss, Queens of the Stone Age, Them Crooked Vultures)
Persoonlijke favoriet van me. Gitaar die met alle meters in het rood staat, loeiend, gruizg geluid.
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmmm ben geen fan van QOTSA. Veel te standaard rock imho
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
ik heb even een link gepost naar deze show in het gitaristentopic van Fok!
Met de echte duckwalkquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kijk, Chuck Berry, dat is pas een baas
Nopequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:28 schreef mr-green het volgende:
Gaat VH ook nog Jazz gitaristen draaien?
Ik weet het ook zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik weet zeker dat Jimmy Page nog voorbij gaat komen
Hier niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef WickedTunes het volgende:
FOK forum overloaded? Hij loopt hier vast...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 gaat op zoek naar een gitaar cursus en een een gitaar.
Hippiequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:35 schreef ValHallen het volgende:
18 Neil Young (CSNY, Solo)
De kameleon van deze lijst. Geen stijl is hem onbekend. En een potje gitaarspelen kan hij ook
[ afbeelding ]
Homoquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit gewoon een wijntje te drinken
Een rosétje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
ik wil ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onder de douche met Samzz en dan fappen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
You know how to turn me on![]()
[..]
Ja onder de douche met samzz
Hihihiquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
You know how to turn me on![]()
[..]
Ja onder de douche met samzz
ik was haar aan het inzepen en zij mij aan het fappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onder de douche met Samzz en dan fappen?
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was haar aan het inzepen en zij mij aan het fappen
Die moet in de OPquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Voor degene die hem nog niet gezien heeft. Het 'reclamefilmpje' voor Radio 49!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Zuiging.. De kans van overleven is sowieso klein.. Maar boven het schip groter als naast het schip geloof ik..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom gaan de mensen op het zinkende schip naar boven, ipv dat ze van de boot springen en richting de sloepen zwemmen?
Ik hoor Oasis maar net vloog je eruit.quote:
Titanic..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom gaan de mensen op het zinkende schip naar boven, ipv dat ze van de boot springen en richting de sloepen zwemmen?
Neger wat?quote:
Mja, dat zal ook wel idd... Maar als je ver springt zeg maar, van het deel dat nog niet onder water is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zuiging.. De kans van overleven is sowieso klein.. Maar boven het schip groter als naast het schip geloof ik..
ivm de zuigkracht wat het zinkende schip veroorzaakt in het water?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Ja we hebben juist die flauwe dingen uit de OP gehaald om het een beetje series te houden. Ik vind het filmpje leuk maar niks voor in de OPquote:
Ik denk niet dat je in paniek denkt van "Laat ik hard afzetten, dan kom ik verder" maar eerder "SPRINGUH!"quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zal ook wel idd... Maar als je ver springt zeg maar, van het deel dat nog niet onder water is.
ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja we hebben juist die flauwe dingen uit de OP gehaald om het een beetje series te houden. Ik vind het filmpje leuk maar niks voor in de OP
Spuit 11quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ivm de zuigkracht wat het zinkende schip veroorzaakt in het water?
What happend?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zegt ie net af voor de meet onder andere door gister.....![]()
Ja, dat denk ik ook. Maar ik bedacht me dat zo...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in paniek denkt van "Laat ik hard afzetten, dan kom ik verder" maar eerder "SPRINGUH!"
Beetje onenigheidquote:
Volkomen gezondquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar ik bedacht me dat zo....
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...quote:
Jij te langzaam, dat zal het zijn.. Ik ben ook wel verrassend vlug ondanks het tijdstip vind ik.. En toch al sinds half 4 vanmorgen op..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was aan het typen![]()
Jij bent gewoon veel te snel
wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zegt ie net af voor de meet onder andere door gister.....![]()
Reageren op elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...
Ja. En om de tien minuten een reclame schiet ook niks opquote:
moet je even teruglezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...
Hmm en dat deed hij zomaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Reageren op elkaar.
Erik reageerde nogal fel op de reacties van Heloef
Filmpje kende ik al, hebben we met jongeren ook al keer bewerking op gemaakt... hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even teruglezen
Jij wilt het serieus houden, dus beter gaan we nu niet roddelen over de mensen die er nu niet zijn. Niet zo netjes, het is al uitgepraat begreep ik van Heloef. Dus waarom weer alles posten enzo
Omdat hij blijkbaar door zoiets niet naar de Marathonmeet komt. Ik roddel niet, ik vraag naar de feiten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even teruglezen
Jij wilt het serieus houden, dus beter gaan we nu niet roddelen over de mensen die er nu niet zijn. Niet zo netjes, het is al uitgepraat begreep ik van Heloef. Dus waarom weer alles posten enzo
Verdere details laat ik wel over aan Fokker en heloefquote:
DIT!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo als Knetter vanmiddag al zei, niet zo roddelen over Erik.
Leuke woordgrap +1quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Welke Erik hebben we 't over?Fokker? Of onze Homoderator?
Ik roddel niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo als Knetter vanmiddag al zei, niet zo roddelen over Erik.
ja maar dat gezeik is vannacht al geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar door zoiets niet naar de Marathonmeet komt. Ik roddel niet, ik vraag naar de feiten.
Helemaal niet. Hij vraagt gewoon wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je laat anderen wel over hem roddelen..
Dinosaur Jr.! Baas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[b]15 J Mascis (Dinosaur Jr.)[/b
De hardst rockende autist ooit. Staat bekend om zijn dwarse karakter (zo heeft hij er een handje van om loeiharde solo's midden door nummers te spelen die geen solo's hebben)
Live sensationeel goed, helaas nooit de cult ontstegen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
Laat het geruzie van gisteren achter ons liggen. Het is immers verleden tijd niet steeds oude koeien uit de sloot halen
Precies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
Laat het geruzie van gisteren achter ons liggen. Het is immers verleden tijd niet steeds oude koeien uit de sloot halen
't Staat zelfs in z'n ondertitelquote:
Met alle respect maar dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je laat anderen wel over hem roddelen..
Ow lolquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Staat zelfs in z'n ondertitel
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij zegt net dat t idd is uitgesproken en dat dat niets te maken heeft met zn afzeggen. Hij heeft in de prive sfeer problemen naast zn opa en daar wil hij de komende maanden aan werken en dus draait ie ook voorlopig niet meer.
Ik wil m dan ook sterkte wensen en ik hoop dat hij snel weer terug komt.![]()
Hoef ik niet nog een keer helzelfde te posten, maar dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij zegt net dat t idd is uitgesproken en dat dat niets te maken heeft met zn afzeggen. Hij heeft in de prive sfeer problemen naast zn opa en daar wil hij de komende maanden aan werken en dus draait ie ook voorlopig niet meer.
zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
14 John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)
Heerlijk funky, mooie korte solo's, een voormalig drugsprobleem. Hij heeft het officieel gemaakt in de muziekwereld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
14 John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)
Heerlijk funky, mooie korte solo's, een voormalig drugsprobleem. Hij heeft het officieel gemaakt in de muziekwereld.
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan na aanleiding van zijn excuus PM.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij heeft heul niks met Jofunu-kun in zijn naamquote:
Dat jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat je (ik in ieder geval) vaak alleen maar de lead singer kent qua uiterlijk.
Nou ja, dat is ook de persoon waar je 't meest op let, denk ik dan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat je (ik in ieder geval) vaak alleen maar de lead singer kent qua uiterlijk.
Moet ik je komen klappen ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij heeft heul niks met Jofunu-kun in zijn naam![]()
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papaquote:
Nu ga je te ver knulquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papa![]()
quote:
Meestal ook qua naam hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Lol nee idd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal ook qua naam hoor.
Als je al van de The Offspring iemand weet te noemen, dan is het toch zeker niet de drummer.
Hij maakt een geintje gastquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ga je te ver knul
Ik heb het eerder vandaag nog zo gepost/gezegd!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ga je te ver knul
Ik heb het eerder vandaag nog zo gepost/gezegd!
* heloef stroopt de mouwen op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papa![]()
Is Viro er weer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik zit helemaal te wippen in bed, zo spannend.
Je oefent de amazone alvast?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
Laat Viro wel heel hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
quote:
Mijn excuus man ik had t al gepost voor ik er erg in had.quote:
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus man ik had t al gepost voor ik er erg in had.
Je hebt t net uitgelegd en we gaan er op letten maar je moet niet meteen boos worden bij elke referentie er aan hoor.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Lol nee idd!
Trouwens, ik heb hier een apart biertje: Hobgoblin!
Ziet er gaaf uit allemaal. Wel allemaal Engelse hoppen. Buiten Bramling X heb ik daar eigenlijk weinig ervaring mee!quote:What's the matter Lagerboys . . . Afraid you might taste something?
Mja, ik kan alleen Dexter Holland noemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal ook qua naam hoor.
Als je al van de The Offspring iemand weet te noemen, dan is het toch zeker niet de drummer.
Doe daar eens wat aan dan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteel![]()
Nog een Johnnyquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
13 Johnny Marr (The Smiths)
Eigenzinnige vent uit een eigenzinnige band (rijmpje hihi) Mooi, subtiel geluid, een echte bandgitarist.
[ afbeelding ]
Daar zijn we blij om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteel![]()
Dat zei ToT.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik kan alleen Dexter Holland noemen
Do you have a sarcasm sign?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:
Niet gezien, maar bij je opmerking kwam meteen zijn naam naar boven hierquote:
Jullie leggen het er ook zo dik op he.quote:
Jij bent de knokploeg van Jofu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zijn we blij om.
* heloef stroopt de mouwen weer naar beneden
Hij ligt niet op me, hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie leggen het er ook zo dik op he.
zij op mij jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie leggen het er ook zo dik op he.
quote:
ToT zei dat je van een band alleen maar de (lead)zanger kende qua gezicht (en ik maakte daar qua naam bij).quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet gezien, maar bij je opmerking kwam meteen zijn naam naar boven hier
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zagquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar je vindt hem toch niet serieus weer spannend..?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die moest ik inleveren van de pliesie..
Beter hij dan jij, andere ukquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent de knokploeg van Jofu?
Maar goed dat Viro erbij is om je te troostenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zag. Net zo ontroerend en net zo prachtig
.
Ik heb Full Metal Jacket al 15x gezien maar iedere keer als ik weer kijk beland ik in dezelfde mood als samzz nu heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar je vindt hem toch niet serieus weer spannend..?
Ja en full-time bodyguard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent de knokploeg van Jofu?
En zijn leermeester Lonnie Mack! Waarschijnlijk hoor je die hier in de bass ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
12 Stevie Ray Vaughan.
Bluesgigant. Wordt door veel mensen gezien als beste gitarist ooit. Niet door mij, maar briljant is hij zeker!
[ afbeelding ]
Ja kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zag. Net zo ontroerend en net zo prachtig
.
Zou je wel willen!quote:
Ik heb dat ook met Harry Potter. En met Lord of the Rings. En dus ook met Titanicquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja kan ik wel begrijpen.
Dat heb ik met Harry Potter.
¤1,50 bij de Lidl!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ziet er gaaf uit allemaal. Wel allemaal Engelse hoppen. Buiten Bramling X heb ik daar eigenlijk weinig ervaring mee!
Ghihihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Harry Potter. En met Lord of the Rings. En dus ook met Titanic.
Pas op he, ik weet waar je huis woontquote:
Moet ik daar toch eens gaan buurten, ziet er niet goedkoop uit (en dat is het ook niet als ik het zo zie, of was dat voor een krat?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar goed dat Viro erbij is om je te troosten*wink wink*
vraag het maar zelf aan haarquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je wel willen!
Oh en even voor als je mn post hebt gemist in t marathon topic :
Radio 49 marathon topic
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op he, ik weet waar je huis woont![]()
, ongeveer... ergens...
Preciesquote:
Nee voor een fles!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet ik daar toch eens gaan buurten, ziet er niet goedkoop uit (en dat is het ook niet als ik het zo zie, of was dat voor een krat?)
Ik kan zijn huis nog wel vindenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het regende best hard dus of ik de weg nog weet
Maar word jij instantaan een bierliefhebber zodra je whiskyvoorraad leegraakt?quote:
Mocht idd niet ontbreken... maar dit is beter dan z'n solo-werkquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
11 Gary Moore (Thin Lizzy, Solo)
De man van de huilende gitaar.
[ afbeelding ]
Slaap lekker jongen!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan zijn huis nog wel vinden
Ik verdwaalde alleen wel op de terugweg
Ja ik dacht ik ga met het bootjequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Daar had ik dan minder moeite mee.. Maar ja, jij wilde zo nodig een cruise maken..
had ie t ook weer koud? Aansteller...!quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ga met het bootjeWas trouwens wel sneller als ik direct de goede weg had gekozen
Zie jij jezelf al zwemmen in de Noord Atlantische oceaan? Lekker tussen de ijsbergen en zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
had ie t ook weer koud? Aansteller...!
laat ik maar zeggen dat we jou bed ff gaan smerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat heeft dat met mijn wel of niet ingewijde bed te maken?
Mijn navigatie werkte weer eens nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwen
Mjah, de weg bij Oud Beijerland is anders enzo, kan ik ook weinig aan doen
btje doorbikkelen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij jezelf al zwemmen in de Noord Atlantische oceaan? Lekker tussen de ijsbergen en zo.
Lieve schat, dat lukt je nietquote:
Dat dacht ik niet!quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
laat ik maar zeggen dat we jou bed ff gaan smeren
Dat komt omdat zij niet op wilde schuiven, ze pasten makkelijk met z'n 2-en op dat vlot hahaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, dat lukt je niet. Niet als je uren in het water ligt
.
Echte die-hardsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, dat lukt je niet. Niet als je uren in het water ligt
.
Ik sta wel te kijken van je Fix..quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eindelijk een fixed waar de orginele poster t mee eensch is!![]()
Dan sloeg ie omquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij niet op wilde schuiven, ze pasten makkelijk met z'n 2-en op dat vlot haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |