Mja, ik kan alleen Dexter Holland noemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal ook qua naam hoor.
Als je al van de The Offspring iemand weet te noemen, dan is het toch zeker niet de drummer.
Doe daar eens wat aan dan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteel![]()
Nog een Johnnyquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
13 Johnny Marr (The Smiths)
Eigenzinnige vent uit een eigenzinnige band (rijmpje hihi) Mooi, subtiel geluid, een echte bandgitarist.
[ afbeelding ]
Daar zijn we blij om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteel![]()
Dat zei ToT.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik kan alleen Dexter Holland noemen
Do you have a sarcasm sign?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik zit helemaal te wippen in bed, zo spannend.
quote:
quote:
Niet gezien, maar bij je opmerking kwam meteen zijn naam naar boven hierquote:
Jullie leggen het er ook zo dik op he.quote:
Jij bent de knokploeg van Jofu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar zijn we blij om.
* heloef stroopt de mouwen weer naar beneden
Hij ligt niet op me, hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie leggen het er ook zo dik op he.
zij op mij jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie leggen het er ook zo dik op he.
quote:
ToT zei dat je van een band alleen maar de (lead)zanger kende qua gezicht (en ik maakte daar qua naam bij).quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet gezien, maar bij je opmerking kwam meteen zijn naam naar boven hier
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zagquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar je vindt hem toch niet serieus weer spannend..?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die moest ik inleveren van de pliesie..
Beter hij dan jij, andere ukquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent de knokploeg van Jofu?
Maar goed dat Viro erbij is om je te troostenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zag. Net zo ontroerend en net zo prachtig
.
Ik heb Full Metal Jacket al 15x gezien maar iedere keer als ik weer kijk beland ik in dezelfde mood als samzz nu heeft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar je vindt hem toch niet serieus weer spannend..?
Ja en full-time bodyguard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent de knokploeg van Jofu?
En zijn leermeester Lonnie Mack! Waarschijnlijk hoor je die hier in de bass ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef ValHallen het volgende:
12 Stevie Ray Vaughan.
Bluesgigant. Wordt door veel mensen gezien als beste gitarist ooit. Niet door mij, maar briljant is hij zeker!
[ afbeelding ]
Ja kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net zo spannend als toen ik 'm voor de eerste keer zag. Net zo ontroerend en net zo prachtig
.
Zou je wel willen!quote:
Ik heb dat ook met Harry Potter. En met Lord of the Rings. En dus ook met Titanicquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ja kan ik wel begrijpen.
Dat heb ik met Harry Potter.
¤1,50 bij de Lidl!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ziet er gaaf uit allemaal. Wel allemaal Engelse hoppen. Buiten Bramling X heb ik daar eigenlijk weinig ervaring mee!
Ghihihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Harry Potter. En met Lord of the Rings. En dus ook met Titanic.
Pas op he, ik weet waar je huis woontquote:
Moet ik daar toch eens gaan buurten, ziet er niet goedkoop uit (en dat is het ook niet als ik het zo zie, of was dat voor een krat?quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar goed dat Viro erbij is om je te troosten*wink wink*
vraag het maar zelf aan haarquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je wel willen!
Oh en even voor als je mn post hebt gemist in t marathon topic :
Radio 49 marathon topic
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas op he, ik weet waar je huis woont![]()
, ongeveer... ergens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |