ivm de zuigkracht wat het zinkende schip veroorzaakt in het water?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom gaan de mensen op het zinkende schip naar boven, ipv dat ze van de boot springen en richting de sloepen zwemmen?
Ja we hebben juist die flauwe dingen uit de OP gehaald om het een beetje series te houden. Ik vind het filmpje leuk maar niks voor in de OPquote:
Ik denk niet dat je in paniek denkt van "Laat ik hard afzetten, dan kom ik verder" maar eerder "SPRINGUH!"quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat zal ook wel idd... Maar als je ver springt zeg maar, van het deel dat nog niet onder water is.
ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja we hebben juist die flauwe dingen uit de OP gehaald om het een beetje series te houden. Ik vind het filmpje leuk maar niks voor in de OP
Spuit 11quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ivm de zuigkracht wat het zinkende schip veroorzaakt in het water?
What happend?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zegt ie net af voor de meet onder andere door gister.....![]()
Ja, dat denk ik ook. Maar ik bedacht me dat zo...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in paniek denkt van "Laat ik hard afzetten, dan kom ik verder" maar eerder "SPRINGUH!"
Beetje onenigheidquote:
Volkomen gezondquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar ik bedacht me dat zo....
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...quote:
Jij te langzaam, dat zal het zijn.. Ik ben ook wel verrassend vlug ondanks het tijdstip vind ik.. En toch al sinds half 4 vanmorgen op..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was aan het typen![]()
Jij bent gewoon veel te snel
wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En toch zegt ie net af voor de meet onder andere door gister.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |