Reageren op elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...
Ja. En om de tien minuten een reclame schiet ook niks opquote:
moet je even teruglezenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over wat? Heloef is een toffe gast dus snap niet zo goed waarom er ruzie is ontstaan...
Hmm en dat deed hij zomaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Reageren op elkaar.
Erik reageerde nogal fel op de reacties van Heloef
Filmpje kende ik al, hebben we met jongeren ook al keer bewerking op gemaakt... hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Voor degene die hem nog niet gezien heeft. Het 'reclamefilmpje' voor Radio 49!
Nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even teruglezen
Jij wilt het serieus houden, dus beter gaan we nu niet roddelen over de mensen die er nu niet zijn. Niet zo netjes, het is al uitgepraat begreep ik van Heloef. Dus waarom weer alles posten enzo
Omdat hij blijkbaar door zoiets niet naar de Marathonmeet komt. Ik roddel niet, ik vraag naar de feiten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je even teruglezen
Jij wilt het serieus houden, dus beter gaan we nu niet roddelen over de mensen die er nu niet zijn. Niet zo netjes, het is al uitgepraat begreep ik van Heloef. Dus waarom weer alles posten enzo
Verdere details laat ik wel over aan Fokker en heloefquote:
DIT!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo als Knetter vanmiddag al zei, niet zo roddelen over Erik.
Leuke woordgrap +1quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
Welke Erik hebben we 't over?Fokker? Of onze Homoderator?
Ik roddel niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:46 schreef TrollenFTW het volgende:
Zo als Knetter vanmiddag al zei, niet zo roddelen over Erik.
ja maar dat gezeik is vannacht al geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar door zoiets niet naar de Marathonmeet komt. Ik roddel niet, ik vraag naar de feiten.
Helemaal niet. Hij vraagt gewoon wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je laat anderen wel over hem roddelen..
Dinosaur Jr.! Baas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[b]15 J Mascis (Dinosaur Jr.)[/b
De hardst rockende autist ooit. Staat bekend om zijn dwarse karakter (zo heeft hij er een handje van om loeiharde solo's midden door nummers te spelen die geen solo's hebben)
Live sensationeel goed, helaas nooit de cult ontstegen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
Laat het geruzie van gisteren achter ons liggen. Het is immers verleden tijd niet steeds oude koeien uit de sloot halen
Precies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef Viro het volgende:
Laat het geruzie van gisteren achter ons liggen. Het is immers verleden tijd niet steeds oude koeien uit de sloot halen
't Staat zelfs in z'n ondertitelquote:
Met alle respect maar dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je laat anderen wel over hem roddelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |