quote:
Meestal ook qua naam hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat je (ik in ieder geval) vaak alleen maar de lead singer kent qua uiterlijk.
Lol nee idd!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal ook qua naam hoor.
Als je al van de The Offspring iemand weet te noemen, dan is het toch zeker niet de drummer.
Hij maakt een geintje gastquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ga je te ver knul
Ik heb het eerder vandaag nog zo gepost/gezegd!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ga je te ver knul
Ik heb het eerder vandaag nog zo gepost/gezegd!
* heloef stroopt de mouwen op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papa![]()
Is Viro er weer?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik zit helemaal te wippen in bed, zo spannend.
Je oefent de amazone alvast?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
Laat Viro wel heel hèquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:57 schreef Samzz het volgende:
quote:
Mijn excuus man ik had t al gepost voor ik er erg in had.quote:
Mijn gebrek dat ik nooit PI's gebruik denk ik, want ik ben niet serieus kwaad momenteelquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn excuus man ik had t al gepost voor ik er erg in had.
Je hebt t net uitgelegd en we gaan er op letten maar je moet niet meteen boos worden bij elke referentie er aan hoor.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Lol nee idd!
Trouwens, ik heb hier een apart biertje: Hobgoblin!
Ziet er gaaf uit allemaal. Wel allemaal Engelse hoppen. Buiten Bramling X heb ik daar eigenlijk weinig ervaring mee!quote:What's the matter Lagerboys . . . Afraid you might taste something?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |