Ow lolquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Staat zelfs in z'n ondertitel
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij zegt net dat t idd is uitgesproken en dat dat niets te maken heeft met zn afzeggen. Hij heeft in de prive sfeer problemen naast zn opa en daar wil hij de komende maanden aan werken en dus draait ie ook voorlopig niet meer.
Ik wil m dan ook sterkte wensen en ik hoop dat hij snel weer terug komt.![]()
Hoef ik niet nog een keer helzelfde te posten, maar dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij zegt net dat t idd is uitgesproken en dat dat niets te maken heeft met zn afzeggen. Hij heeft in de prive sfeer problemen naast zn opa en daar wil hij de komende maanden aan werken en dus draait ie ook voorlopig niet meer.
zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
14 John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)
Heerlijk funky, mooie korte solo's, een voormalig drugsprobleem. Hij heeft het officieel gemaakt in de muziekwereld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
14 John Frusciante (Red Hot Chili Peppers)
Heerlijk funky, mooie korte solo's, een voormalig drugsprobleem. Hij heeft het officieel gemaakt in de muziekwereld.
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan na aanleiding van zijn excuus PM.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie!
Hij heeft heul niks met Jofunu-kun in zijn naamquote:
Dat jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat je (ik in ieder geval) vaak alleen maar de lead singer kent qua uiterlijk.
Nou ja, dat is ook de persoon waar je 't meest op let, denk ik dan...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Eigenlijk best opvallend dat je (ik in ieder geval) vaak alleen maar de lead singer kent qua uiterlijk.
Moet ik je komen klappen ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij heeft heul niks met Jofunu-kun in zijn naam![]()
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papaquote:
Nu ga je te ver knulquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik mag geen kleine mensen slaan van mn papa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |