Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En als je trek had even een stopje maken bij de burger king op de A4.
beiden bedoel jequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nieuwe gitaar wordt bouwpakket of een serieuze gitaar waar ik mee in bands kan spelen en mixer wordt gewoon een stap hoger dan ik nu heb. Bieden is nodig
Eens! Speelt ook vaak met Boudewijn de Groot livequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
24 Jan Akkerman (Focus)
Werd in de jaren 70 door een Brits muziekblad uitgeroepen tot beste gitarist ter wereld. Is ook duidelijk Neerlands beste ooit. Onnavolgbaar goed en freaky geluid.
[ afbeelding ]
Lekker eten daar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.
Maar duty calls, ik ga nog ff de weg op.
Ik na genoeg drank ook vast welquote:
Ik zou gewoon voor de gitaar zelf gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nieuwe gitaar wordt bouwpakket of een serieuze gitaar waar ik mee in bands kan spelen en mixer wordt gewoon een stap hoger dan ik nu heb. Bieden is nodig
Dat is al over een week!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdeklerekutgraftering, ik krijg net een smsje dat ze 'volgende week woensdag zeker terug zijn'
Ofwel, nog 7 dagen zonder naat. Denk je alles gehad te hebbenik kan wel janken
Kindje toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdeklerekutgraftering, ik krijg net een smsje dat ze 'volgende week woensdag zeker terug zijn'
Ofwel, nog 7 dagen zonder naat. Denk je alles gehad te hebbenik kan wel janken
neuh man ik ben een vergietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah heuj, wel alles leren dan hoor
AH joh, niemand die er wat van kan zeggen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik na genoeg drank ook vast wel. Maar liever niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.
Maar duty calls, ik ga nog ff de weg op.
Da's mooi manquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maak t nog lastiger voor de meeste mannen
QFTquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik wil tevens melden dat dit een geniaal nummer is.
Eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
24 Jan Akkerman (Focus)
Werd in de jaren 70 door een Brits muziekblad uitgeroepen tot beste gitarist ter wereld. Is ook duidelijk Neerlands beste ooit. Onnavolgbaar goed en freaky geluid.
[ afbeelding ]
Vooral de stiekem mee luisterende radio luisteraars niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AH joh, niemand die er wat van kan zeggen!
beidenquote:
Nee, want er zit een veter aan de andere kantquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?Jij vind t leuk als ze onhandig lopen te kloten met die haakjes?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er zit een veter aan de andere kant.
Hmmzzz dan wordt het moeilijk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
beiden.
Gitaar voor spelen (al kan ik ook nog wel overweg met mijn huidige mrja beter is altijd beter)
Mixer omdat ik dan nog strakkere shows kan neerzetten
Ik denk dat m'n tieten er niet in passenquote:
ja beidenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz dan wordt het moeilijk jaWat vind je leuker?
quote:
Ja dat snap ik ook maar das nog veul meer werk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er zit een veter aan de andere kant.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
23 Tommy Iommi (Black Sabbath)
Mooi, donker geluid. Held voor vele metalheads.
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
23 Tommy Iommi (Black Sabbath)
Mooi, donker geluid. Held voor vele metalheads.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, veter losmaken en opentrekkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook maar das nog veul meer werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |