SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Een e24 is minstens drie keer zo duur als wat ie voor die e23 vroeg. En zelfs dat was ie niet waard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind de E23 toch minder. Bij die E24 denk je dat het een vierdeurs is gezien de grootte, en dan kom je erachter dat het gewoon eigenlijk een achterlijk grote bak is voor een coupe.En man, die agressie.
Maar de mooiste BMW vind ik denk ik E46, ondanks de lichtelijke Marokkanenaura (minder dan de ook erg mooie E36). Het model is zó tijdloos, echt weergaloos!
Dat doe ik toch altijd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
MORPH
Post eens niet door het slotje, ik dacht dat jij 'm had
Mooi moment maar het blijft een film hoorquote:
mountainsquote:
En? Daarom kan je je niet inleven?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi moment maar het blijft een film hoor
Whahaquote:
Niet zo uit mijn hoofd...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef WickedTunes het volgende:
VH en LOLA, kennen jullie de laatste van Izzard al: "Stripped" Ook zeker de moeite waard...
NEEE...zelf opletten... iedereen ging kijken of ze niet toch de 301e waren hahaquote:
Ik vind alles z'n charme hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mountains
bergjes
heuvellandschappen
Ik kijk altijd naar de naam die in het active topic lijstje staat als laatste posterquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
NEEE...zelf opletten... iedereen ging kijken of ze niet toch de 301e waren haha
Dat kan ik als de bestequote:
Wat heb jij eigenlijk principieel tegen siliconen als je graag wilt braggen met een decolleté?quote:
Stuur hem in bij Stenders.quote:
Naatje infiltreert onder een kloonquote:
Ik kijk 'm ook afquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan ik als de besteIk vind Titanic een geweldige film maar kijk hem altijd wel af
Om Faye te ontwijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Naatje infiltreert onder een kloon
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wou dat Knetter hier was
OMG
Dan maar Morpheus verblijden met een badfoto
Badfoto?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Al zo erg op leeftijd? Nee toch? LOLquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo uit mijn hoofd...
Ik ben de jongste niet meer
Wat?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk 'm ook af. Ik heb 'm al 10 keer afgekeken.
.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Dat jaquote:
hmm misschien is mijn vriend daar naartoe geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Al zo erg op leeftijd? Nee toch? LOL
BTW: Stripped is van nov. 2009
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok ik stuur er wel 1 van mij
Je wil het niet zien, geloof mequote:
Mij doet het denken aan eindbaas Nathan Rahlquote:
Ik heb 't al tien keer gezienquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Je wil het niet zien, geloof me
Nep, dat kan gewoon niet. Vind ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk principieel tegen siliconen als je graag wilt braggen met een decolleté?
Je bent ook tegen make-up, korset en hoge hakken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nep, dat kan gewoon niet. Vind ik
Korset?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook tegen make-up, korset en hoge hakken?
Geen idee. De laatste taxi die ik onder mn kont had was een E220 combo. Meer verstand heb ik er niet van.quote:
Kusje om het goed te maken.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. De laatste taxi die ik onder mn kont had was een E220 combo. Meer verstand heb ik er niet van.![]()
Maar godver wat rijd dat lekker zeg!
Echt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dus zo'n ding he.. maar trek em nooit voor de fun aan
Nep als in: in vlees snijden, sleutelen aan een lichaam. En dan heb ik het nog niet over de kostenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook tegen make-up, korset en hoge hakken?
Zonde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dus zo'n ding he.. maar trek em nooit voor de fun aan
ik kan je wel een linkje geven waar ik de mijne vandaan hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt?. Dat is zo mooi. Ik wil ook een mooi corset.
Ik snap je wel. En ik ben het met je eens. Tenzij het om medische redenen is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nep als in: in vlees snijden, sleutelen aan een lichaam. En dan heb ik het nog niet over de kosten
Heel duur?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan je wel een linkje geven waar ik de mijne vandaan heb
Voor je vriend, of onder een mooie blouse of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar WANNEER draag je zo'n ding dan?
Dat is de uitzonderingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je wel. En ik ben het met je eens. Tenzij het om medische redenen is..
Nou dan niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil geen kusje van jou. Ik wil een kusje van nathanael.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ligt eraan wat voor 1 het is? Je kan hem ook aan doen tijdens het stappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je vriend, of onder een mooie blouse of zo..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
En toch vind ik het wel mooi bij vrouwen, mits niet TE dun
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over bier gesproken: om 12 uur middernacht kan ik vieren dat ik twee weken élke dag aan de alcohol heb gezeten!quote:
Ik stap nooitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor 1 het is? Je kan hem ook aan doen tijdens het stappen
Dat is een beetje veel van het goede.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgen
en dan?
mooi schat.. trek em nu maar weer uit
Oh, nee, dan werkt 't nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgen
en dan?
mooi schat.. trek em nu maar weer uit
Zij heeft daar jaren over gedaan, haar organen zijn ook verplaatstquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die heeft een paar ribbetjes laten weghalenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Que anos?quote:
Ik wil ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
OMG
Ja momentje ik moet em even zoeken in een bestandjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, dan werkt 't niet.
Doe dat linkje eens sturen.
Goed heur.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja momentje ik moet em even zoeken in een bestandje
Ah, met van die standaard velgjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met dvd speler zodat ik in rustige uurtjes lekker een filmpje kon kijken.
[ afbeelding ]
Die velgen waren de volgende stap. Ik moest wel wat verdienen voor er weer wat aan mn taxi veranderd kon worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, met van die standaard velgjes.
Wij hadden een 220 sedan, tegenwoordig allemaal vectra stations.
Baas! Ik zit aan de Hertog Janquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over bier gesproken: om 12 uur middernacht kan ik vieren dat ik twee weken élke dag aan de alcohol heb gezeten!
Rijd je nu niet meer dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die velgen waren de volgende stap. Ik moest wel wat verdienen voor er weer wat aan mn taxi veranderd kon worden.Ik vond die dvd speler belangrijker.
Na de velgen was t plan om digitene aan te schaffen.
quote:
Ik dacht al dat je me niet meer lief vondquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
mr-green
wederom weer heerlijke muziekjes
omgquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me niet meer lief vond.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef WickedTunes het volgende:
Held, ook gewoon afsluiten met een dance classic van de bovenste plank he?![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
28: Eddie van Halen (Van Halen)
Bekend van Van Halen Beat It. Niet mijn favoriete band maar zijn kwaliteit staat buiten kijf. Bovendien een Hollander dus een +1
[ afbeelding ]
Ik rij idd niet meer .quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Rijd je nu niet meer dan?
Hier rijden er ook een aantal jongens met tv in de auto nodig.
Ik heb dat soort ongein niet nodig, staan relatief weinig stil ik heb mijn mobiele internet.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Kirk Hammet dan niet in je lijst voorkomtquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
28: Eddie van Halen (Van Halen)
Bekend van Van Halen. Niet mijn favoriete band maar zijn kwaliteit staat buiten kijf. Bovendien een Hollander dus een +1
[ afbeelding ]
ik wil niet weg maar de wekker staat op half 7quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef mr-green het volgende:
Wacht even:ik zit dus zeker nog tot 01:00 te luisteren...
VH zijn show is: de beste gitaren ooit
Ik sta eigenlijk nooit meer stil als een uur, anderhalf maximaal. Vanavond heb ik stanby. Morgennacht, vrijdagnacht, en zaterdagnacht is het gewoon druk met horeca en 's avonds een beetje bel en rekeningwerk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik rij idd niet meer .Ben al een paar jaar eehm zeg maar werkeloos...
Wij stonden soms uren stil bij t station snachts en dan wil je wel een tv of dvd in je auto hoor.![]()
Zeker wel een van mijn heldenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
27: Slash (Guns 'n Roses, Velvet Revolver)
Lekker agressief gitaarspel
[ afbeelding ]
Met zijn Les Paul.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik goed, incl. het nummer... Yeah!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaarquote:
Ik werkte bij een centrale en ja die had snachts niet veel werk. Ja ok in de weekenden uiteraard wel maar door de weeks niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk nooit meer stil als een uur, anderhalf maximaal. Vanavond heb ik stanby. Morgennacht, vrijdagnacht, en zaterdagnacht is het gewoon druk met horeca en 's avonds een beetje bel en rekeningwerk.
Gelukkig staat hij boven Slash.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
26: Tom Morello (Rage Against the Machine)
Heel herkenbaar spel, puntig en funky. Goddelijke riffs.
[ afbeelding ]
Maar rose en jack welquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaar
zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Axl is nog over toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaar
Yep. RATM, wat een bazenband tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen Axl is nog over toch?
Oude nummers van ze zijn wel super goed.
en hoe hij op 't podium staat! Met z'n gitaar tot aan de kin ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Schipholwerk is tof, doen wij ook veel. Daarom ook die vectra stations. Jij werkte in Amsterdam?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werkte bij een centrale en ja die had snachts niet veel werk. Ja ok in de weekenden uiteraard wel maar door de weeks niet.
Mazzel was wel met die bak dat ik vaak naar schiphol mocht en dan tip kon vangen terwijl die gasten met een normale auto stil stonden bij t station.![]()
Doen!!! Ik ben in april begonnen met spelen en kan nu al aardig wat nummers meespelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb al 10 jaar een gitaar staan, wil er nog steeds op leren spelen.
Nee in Delft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Schipholwerk is tof, doen wij ook veel. Daarom ook die vectra stations. Jij werkte in Amsterdam?
In een achterlijk grote villaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
25 Angus Young (AC/DC)
De man van de gillende solo's, zijn bekende duckwalk en de korte broek. Woont in Aalten
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
25 Angus Young (AC/DC)
De man van de gillende solo's, zijn bekende gejatte duckwalk en de korte broek. Woont in Aalten
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee in Delft.Dus lekker even 30 a 40 mimuten heen en 20 a 25 minuten terug. Tenzij je ook meteen klanten mee terug kon nemen.
Naar voren en terug hierquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Highway to Hell![]()
Die kan ik bijna helemaal meebleren
Dat meen je.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in Aalten, wat een baas
de tiefus... in AALTEN of all placesquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Midden in Aalten, wat een baas
quote:
Ik vind het briljantquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Allemaal gezeik toen over geweest
Wat voor een gitaar heb je nu en wat voor mixer heb je nu?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef mr-green het volgende:
Nu we het over gitaren hebben:
Ik sta voor de keuze: een nieuwe gitaar kopen of een nieuwe mixer kopen????
Ik weet het echt niet.
Nieuwe gitaar wordt bouwpakket of een serieuze gitaar waar ik mee in bands kan spelen en mixer wordt gewoon een stap hoger dan ik nu heb. Bieden is nodigquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een gitaar heb je nu en wat voor mixer heb je nu?
Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En als je trek had even een stopje maken bij de burger king op de A4.
beiden bedoel jequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nieuwe gitaar wordt bouwpakket of een serieuze gitaar waar ik mee in bands kan spelen en mixer wordt gewoon een stap hoger dan ik nu heb. Bieden is nodig
Eens! Speelt ook vaak met Boudewijn de Groot livequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
24 Jan Akkerman (Focus)
Werd in de jaren 70 door een Brits muziekblad uitgeroepen tot beste gitarist ter wereld. Is ook duidelijk Neerlands beste ooit. Onnavolgbaar goed en freaky geluid.
[ afbeelding ]
Lekker eten daar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.
Maar duty calls, ik ga nog ff de weg op.
Ik na genoeg drank ook vast welquote:
Ik zou gewoon voor de gitaar zelf gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Nieuwe gitaar wordt bouwpakket of een serieuze gitaar waar ik mee in bands kan spelen en mixer wordt gewoon een stap hoger dan ik nu heb. Bieden is nodig
Dat is al over een week!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdeklerekutgraftering, ik krijg net een smsje dat ze 'volgende week woensdag zeker terug zijn'
Ofwel, nog 7 dagen zonder naat. Denk je alles gehad te hebbenik kan wel janken
Kindje toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Godverdeklerekutgraftering, ik krijg net een smsje dat ze 'volgende week woensdag zeker terug zijn'
Ofwel, nog 7 dagen zonder naat. Denk je alles gehad te hebbenik kan wel janken
neuh man ik ben een vergietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah heuj, wel alles leren dan hoor
AH joh, niemand die er wat van kan zeggen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik na genoeg drank ook vast wel. Maar liever niet.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij de BK in het brugrestaurant.
Maar duty calls, ik ga nog ff de weg op.
Da's mooi manquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maak t nog lastiger voor de meeste mannen
QFTquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik wil tevens melden dat dit een geniaal nummer is.
Eensquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
24 Jan Akkerman (Focus)
Werd in de jaren 70 door een Brits muziekblad uitgeroepen tot beste gitarist ter wereld. Is ook duidelijk Neerlands beste ooit. Onnavolgbaar goed en freaky geluid.
[ afbeelding ]
Vooral de stiekem mee luisterende radio luisteraars niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
AH joh, niemand die er wat van kan zeggen!
beidenquote:
Nee, want er zit een veter aan de andere kantquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?Jij vind t leuk als ze onhandig lopen te kloten met die haakjes?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er zit een veter aan de andere kant.
Hmmzzz dan wordt het moeilijk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
beiden.
Gitaar voor spelen (al kan ik ook nog wel overweg met mijn huidige mrja beter is altijd beter)
Mixer omdat ik dan nog strakkere shows kan neerzetten
Ik denk dat m'n tieten er niet in passenquote:
ja beidenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz dan wordt het moeilijk jaWat vind je leuker?
quote:
Ja dat snap ik ook maar das nog veul meer werk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er zit een veter aan de andere kant.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
23 Tommy Iommi (Black Sabbath)
Mooi, donker geluid. Held voor vele metalheads.
[ afbeelding ]
Baas!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef ValHallen het volgende:
23 Tommy Iommi (Black Sabbath)
Mooi, donker geluid. Held voor vele metalheads.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, veter losmaken en opentrekkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook maar das nog veul meer werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |