Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaatquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het. De maximizer van de Hunkemoller een idee?.
Ik de man die graag zich al vrouw verkleed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Wie van jullie kent stand-up-comedian "Eddie Izzard"?
Ja wat wil je nou?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaat
Ze is 17 ze weet niet wat ze wil.quote:
Naatje weet hoe ze eruit zien, verder krijgt niemand ze te zien. Jij wilt een decolleté, zo krijg je 'm o.a.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op zich wel, maar zo'n faal als die uitgaat
Jups, travo ja... echt te geniaal... Nu ook nwste show van m binnen, echt lachen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik de man die graag zich al vrouw verkleed.
Wat deze man zegt.quote:
Mijn vriend is naar zijn show geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:30 schreef WickedTunes het volgende:
Wie van jullie kent stand-up-comedian "Eddie Izzard"?
Ehm...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Welke mongool heeft nou seks met een deken om zich heen?
Ohhh jaloers! Ik zou zo graag keer live erbij willen zijn... Ik lig echt helemaal blauw om hemquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend is naar zijn show geweest
Ik vind em tof
Hoi enzo.quote:
Echt, ik kan m noooooit meer gewoon horen, alleen zoquote:
'98 Road to the World Cup, toch?quote:
Terechtquote:
90s mix.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef mr-green het volgende:
dus post even of je soul/disco of 90's mix wil horen
Ik dacht even dat je ontroerd was door mijn compliment..quote:
Vind de E23 toch minder. Bij die E24 denk je dat het een vierdeurs is gezien de grootte, en dan kom je erachter dat het gewoon eigenlijk een achterlijk grote bak is voor een coupe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe oe oe. Ik had bijna een '78 e23 730 gekocht, tot ik er bij ging kijken.
Ik kan het ook niet aanzien, om eerlijk te zijn... Ik laat 't wel staan, maar zet de radio aan en ga Fok!enquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga zo zappen, ik kan het eind niet zien
Amen... 2 medestanders, en mag ik zeggen: mensen met smaakquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:35 schreef ValHallen het volgende:
Eddie Izzard is een baasMisschien wel de beste komiek van dit moment
Sorry, ik ben Titanic aan het kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ontroerd was door mijn compliment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |