Ik sta eigenlijk nooit meer stil als een uur, anderhalf maximaal. Vanavond heb ik stanby. Morgennacht, vrijdagnacht, en zaterdagnacht is het gewoon druk met horeca en 's avonds een beetje bel en rekeningwerk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik rij idd niet meer .Ben al een paar jaar eehm zeg maar werkeloos...
Wij stonden soms uren stil bij t station snachts en dan wil je wel een tv of dvd in je auto hoor.![]()
Zeker wel een van mijn heldenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
27: Slash (Guns 'n Roses, Velvet Revolver)
Lekker agressief gitaarspel
[ afbeelding ]
Met zijn Les Paul.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik goed, incl. het nummer... Yeah!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaarquote:
Ik werkte bij een centrale en ja die had snachts niet veel werk. Ja ok in de weekenden uiteraard wel maar door de weeks niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk nooit meer stil als een uur, anderhalf maximaal. Vanavond heb ik stanby. Morgennacht, vrijdagnacht, en zaterdagnacht is het gewoon druk met horeca en 's avonds een beetje bel en rekeningwerk.
Gelukkig staat hij boven Slash.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
26: Tom Morello (Rage Against the Machine)
Heel herkenbaar spel, puntig en funky. Goddelijke riffs.
[ afbeelding ]
Maar rose en jack welquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaar
zekerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
26: Tom Morello (Rage Against the Machine)
Heel herkenbaar spel, puntig en funky. Goddelijke riffs.
[ afbeelding ]
Alleen Axl is nog over toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Guns N' Roses zijn echt niet weer bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |