Geen idee. De laatste taxi die ik onder mn kont had was een E220 combo. Meer verstand heb ik er niet van.quote:
Kusje om het goed te maken.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. De laatste taxi die ik onder mn kont had was een E220 combo. Meer verstand heb ik er niet van.![]()
Maar godver wat rijd dat lekker zeg!
Echt?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dus zo'n ding he.. maar trek em nooit voor de fun aan
Nep als in: in vlees snijden, sleutelen aan een lichaam. En dan heb ik het nog niet over de kostenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent ook tegen make-up, korset en hoge hakken?
Zonde.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dus zo'n ding he.. maar trek em nooit voor de fun aan
ik kan je wel een linkje geven waar ik de mijne vandaan hebquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt?. Dat is zo mooi. Ik wil ook een mooi corset.
Ik snap je wel. En ik ben het met je eens. Tenzij het om medische redenen is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nep als in: in vlees snijden, sleutelen aan een lichaam. En dan heb ik het nog niet over de kosten
Heel duur?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan je wel een linkje geven waar ik de mijne vandaan heb
Voor je vriend, of onder een mooie blouse of zo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar WANNEER draag je zo'n ding dan?
Dat is de uitzonderingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je wel. En ik ben het met je eens. Tenzij het om medische redenen is..
Nou dan niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil geen kusje van jou. Ik wil een kusje van nathanael.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ligt eraan wat voor 1 het is? Je kan hem ook aan doen tijdens het stappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor je vriend, of onder een mooie blouse of zo..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
En toch vind ik het wel mooi bij vrouwen, mits niet TE dun
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |