Over bier gesproken: om 12 uur middernacht kan ik vieren dat ik twee weken élke dag aan de alcohol heb gezeten!quote:
Ik stap nooitquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor 1 het is? Je kan hem ook aan doen tijdens het stappen
Dat is een beetje veel van het goede.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
En toch vind ik het wel mooi bij vrouwen, mits niet TE dun
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgen
en dan?
mooi schat.. trek em nu maar weer uit
Oh, nee, dan werkt 't nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet me eerst helpen inrijgen
en dan?
mooi schat.. trek em nu maar weer uit
Zij heeft daar jaren over gedaan, haar organen zijn ook verplaatstquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die heeft een paar ribbetjes laten weghalenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Que anos?quote:
Ik wil ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wou dat Knetter hier was
OMG
Dan maar Morpheus verblijden met een badfoto
Ja momentje ik moet em even zoeken in een bestandjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee, dan werkt 't niet.
Doe dat linkje eens sturen.
Goed heur.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja momentje ik moet em even zoeken in een bestandje
Ah, met van die standaard velgjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met dvd speler zodat ik in rustige uurtjes lekker een filmpje kon kijken.
[ afbeelding ]
Die velgen waren de volgende stap. Ik moest wel wat verdienen voor er weer wat aan mn taxi veranderd kon worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, met van die standaard velgjes.
Wij hadden een 220 sedan, tegenwoordig allemaal vectra stations.
Baas! Ik zit aan de Hertog Janquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Over bier gesproken: om 12 uur middernacht kan ik vieren dat ik twee weken élke dag aan de alcohol heb gezeten!
Rijd je nu niet meer dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die velgen waren de volgende stap. Ik moest wel wat verdienen voor er weer wat aan mn taxi veranderd kon worden.Ik vond die dvd speler belangrijker.
Na de velgen was t plan om digitene aan te schaffen.
quote:
Ik dacht al dat je me niet meer lief vondquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
mr-green
wederom weer heerlijke muziekjes
omgquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je me niet meer lief vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |