Yep. RATM, wat een bazenband tochquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen Axl is nog over toch?
Oude nummers van ze zijn wel super goed.
en hoe hij op 't podium staat! Met z'n gitaar tot aan de kin ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef ValHallen het volgende:
26: Tom Morello (Rage Against the Machine)
Heel herkenbaar spel, puntig en funky. Goddelijke riffs.
[ afbeelding ]
Schipholwerk is tof, doen wij ook veel. Daarom ook die vectra stations. Jij werkte in Amsterdam?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werkte bij een centrale en ja die had snachts niet veel werk. Ja ok in de weekenden uiteraard wel maar door de weeks niet.
Mazzel was wel met die bak dat ik vaak naar schiphol mocht en dan tip kon vangen terwijl die gasten met een normale auto stil stonden bij t station.![]()
Doen!!! Ik ben in april begonnen met spelen en kan nu al aardig wat nummers meespelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb al 10 jaar een gitaar staan, wil er nog steeds op leren spelen.
Nee in Delft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Schipholwerk is tof, doen wij ook veel. Daarom ook die vectra stations. Jij werkte in Amsterdam?
In een achterlijk grote villaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
25 Angus Young (AC/DC)
De man van de gillende solo's, zijn bekende duckwalk en de korte broek. Woont in Aalten
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
25 Angus Young (AC/DC)
De man van de gillende solo's, zijn bekende gejatte duckwalk en de korte broek. Woont in Aalten
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee in Delft.Dus lekker even 30 a 40 mimuten heen en 20 a 25 minuten terug. Tenzij je ook meteen klanten mee terug kon nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |