Onder de douche met Samzz en dan fappen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
You know how to turn me on![]()
[..]
Ja onder de douche met samzz
Hihihiquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
You know how to turn me on![]()
[..]
Ja onder de douche met samzz
ik was haar aan het inzepen en zij mij aan het fappenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onder de douche met Samzz en dan fappen?
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was haar aan het inzepen en zij mij aan het fappen
Die moet in de OPquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Voor degene die hem nog niet gezien heeft. Het 'reclamefilmpje' voor Radio 49!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:40 schreef TrollenFTW het volgende:
Zuiging.. De kans van overleven is sowieso klein.. Maar boven het schip groter als naast het schip geloof ik..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom gaan de mensen op het zinkende schip naar boven, ipv dat ze van de boot springen en richting de sloepen zwemmen?
Ik hoor Oasis maar net vloog je eruit.quote:
Titanic..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom gaan de mensen op het zinkende schip naar boven, ipv dat ze van de boot springen en richting de sloepen zwemmen?
Neger wat?quote:
Mja, dat zal ook wel idd... Maar als je ver springt zeg maar, van het deel dat nog niet onder water is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zuiging.. De kans van overleven is sowieso klein.. Maar boven het schip groter als naast het schip geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |