Ik ook en ik heb nog, even pakkenquote:
Auto correctie ftwquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
Net Ingrid, Karin en fatsoenlijke buuv om mijn telefoon. "Hedegij internet op uwe telefoon? Handuuuug! Wat dudde hut weer?".
Whehehdhehehe
En dat jaquote:
roloooooquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb trek in een McFlurry ofzo
Is kippesoepje op?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
IJSJES
Ik twijfel McFlurry halen of niet?
Ben net 2,5 kilo kwijt maar bijna heel de dag niks gegeten (niet van gekomen) alleen kippensoepje
dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor Benny
[ afbeelding ]
René lust t niet
Meer maken dan de volgende keer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik heb maar 1,5 kutkommetje op
Lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Voor Benny
[ afbeelding ]
René lust t niet
Dat meen je niet! :_O-quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Een pastoor, op rtl 4..
pastoor pikkemaat
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Een pastoor, op rtl 4..
pastoor pikkemaat
ik dacht dat je vis had?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmmmm het braadlapje is zeeeerrrrr lekkker!
Goede kok!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmmmmm het braadlapje is zeeeerrrrr lekkker!
Hmm, misschien een keer in ARG of het radiotopic? Want ik ken je wel ergens van..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heyhallo! Jou heb ik nog nooit gezien, volgens mij.
Jawelquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Deed Omdatappel niet meer aan FokIdols?
Kwam je wel eens in ARG dan? Radiotopics heb ik nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, misschien een keer in ARG of het radiotopic? Want ik ken je wel ergens van..
Ik ken jou wel ergens van... Deed je mee aan FOK!Idols?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ken ik jou?? *trekt een wenkbrauw op*
Nvm.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in ARG dan? Radiotopics heb ik nooit aan meegedaan.
[..]
Ik ken jou wel ergens van... Deed je mee aan FOK!Idols?
Dan zal ik je wel kennen van die 4 keer dat ik ARG ben geweestquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwam je wel eens in ARG dan? Radiotopics heb ik nooit aan meegedaan.
[..]
Ik ken jou wel ergens van... Deed je mee aan FOK!Idols?
Haha, dat zal wel dan ja. Thanks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zal ik je wel kennen van die 4 keer dat ik ARG ben geweestAnyway, welkom! Nu ben ik niet meer de newb hier.
Ze werd 3dequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, geheim dus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Deelnemer 0.. iedereen dacht het, maar ik heb dat nooit gezegd
quote:
Idols. Maar dan op FOK!.quote:
Hij kijkt steeds naar je boezem?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
Echt probeer maar eens een serieus werkoverleg met Benny te houden, lukt je niet, geen seconde blijft ie bij de les
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lutte is 11, die heeft nog geen boezem!
Forum-wide.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welk subforum, wie deden er mee, waarom heb ik er niks van meegekregen? En was het leuk?
En een verdomd goeie ook.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lutte is 11, die heeft nog geen boezem!
Ik deed mee en werd derde. Ik won oortjes van Sennheiser die kwijt raakten bij de post. Maar uiteindelijk toch nog gekregen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welk subforum, wie deden er mee, waarom heb ik er niks van meegekregen? En was het leuk?
quote:
Nee, klinkt voor geen meter, maar daar heb ik dan weer maling aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jamaar.
[..]
Oh, kan ook mooi zijn toch.
Dat is wel tof, dat dat je niet uitmaakt. Én dat je het weet van jezelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, klinkt voor geen meter, maar daar heb ik dan weer maling aan
Nee, nog niet! Poosje niet gesproken, eigenlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat?
Heb je al een afspraak gemaakt met Savale?
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunstquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wel tof, dat dat je niet uitmaakt. Én dat je het weet van jezelf.
[..]
Nee, nog niet! Poosje niet gesproken, eigenlijk!
Hihi!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunst
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunst
Jou kan ik altijd laten lachenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook, het is echt te benauwd hierquote:
Queen.. Don't stop me know ofzo!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
Trouwens Pat, wat gaan wij zingen zaterdag?
Ik neem deze bui eerst ff zelf en dan stuur ik um naar jouquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil ook, het is echt te benauwd hier
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik neem deze bui eerst ff zelf en dan stuur ik um naar jou
Ik hoop dat de tokkies van de overkant en onder ons wegspoelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, je krijgt wel een aardig buitje zo te zien #buienradar
So I noticed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
vandaar ook mijn vreugdevolle vlaggetje
Depend in je slip en goanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah....ik moet dus een pamperbroekje aan doen tegen het soppen
Zaterdag krijg je een kus op je kastjesvoorhoofd van mequote:
Wel rechts dan...links is nog wat auwerigquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Zaterdag krijg je een kus op je kastjesvoorhoofd van me
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou kan ik altijd laten lachen![]()
Ha-ha Sjef-rie
Njah ik vind het nog knap dat het zo lang duurde, ik liep er meteen de 1e keer al bijna tegenaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel rechts dan...links is nog wat auwerig
quote:
net toen ik dacht dat gebeurd niet meer gewoon bats vol dr tegen aan ...hatzeeeequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik vind het nog knap dat het zo lang duurde, ik liep er meteen de 1e keer al bijna tegenaan
Enquote:
In mijn eerste huisje, had ik een open keukentje, met een bar ertussen en ik had heel handig de bank onder die bar gezet, ik was te klein maar de rest stootte echt iedere keer vol zijn hoofdquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
net toen ik dacht dat gebeurd niet meer gewoon bats vol dr tegen aan ...hatzeeee
Ow ja, je had een datequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
Nou.. het was eigenlijk best wel leuk, het was leuker dan ik had verwacht. Verder niks spannends nog hoor haha, maarrr we willen elkaar graag nog een keer zien. Dus...
Hij ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
Nou.. het was eigenlijk best wel leuk, het was leuker dan ik had verwacht. Verder niks spannends nog hoor haha, maarrr we willen elkaar graag nog een keer zien. Dus...
quote:
jeejquote:
Geslaagd dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
oh wat leuk je had een nieuwe date nou hopen dat het wederzijds is en ach hou ons wel op de hoogtequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
ja zeker wel. Hoe het verder gaat uitpakken, heb geen idee, maar de tijd zal het lerenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
In mijn eerste huisje, had ik een open keukentje, met een bar ertussen en ik had heel handig de bank onder die bar gezet, ik was te klein maar de rest stootte echt iedere keer vol zijn hoofd
Sluis toch? Sleukquote:
Haaiquote:
hahaha nee deze keer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt dus niet met je telefoon gespeeld
Jacco heeft nieuwe cd uitgebracht en ja moet wel uitgereikt wordenquote:
Nee, klopt. Eerste keer dat ik hier post. Ik ben Appel, aangenaam.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haai![]()
uhh ik ken jou geloof ik nog nie?
oow leuk! Aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, klopt. Eerste keer dat ik hier post. Ik ben Appel, aangenaam.
quote:
Arme jongen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
De mannen zijn weer eens flink in de minderheid hier
Njah sommige werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Arme jongen.
En dan zeggen ze dat er geen vrouwen op FOK! zitten.
Dat dit kan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Je hebt ze voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.
De leuke welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
De leuke wel
Ik wil ook in die coca cola fles omhoog geblazen worden
Ach heksjelief, iedereen houdt van jou en weet je jij bent uniek omdat je niet in de lijstjes staat, wij zijn lijstjesmensenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik dacht al, sta niet ik lijstjes
hoor niet bij een kliekje
ben hier de oudste
ben een heks en nu zeg jij me ook al niet gedag
Haha, awh, sorry! Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik dacht al, sta niet ik lijstjes
hoor niet bij een kliekje
ben hier de oudste
ben een heks en nu zeg jij me ook al niet gedag
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is truc, is niet echt Kally alles voor tv snap je
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
De leuke wel
Ik wil ook in die coca cola fles omhoog geblazen worden
voel me echt buiten gesloten, niemand houd in TAL ook van handwerken, echt he voel me eenzaam en alleen ga eigen subforum vragen aan Dannyquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach heksjelief, iedereen houdt van jou en weet je jij bent uniek omdat je niet in de lijstjes staan, wij zijn lijstjesmensen
Truste liefquote:
Whut? Godver nu moet ik ook oefenenquote:
Aangenaam Appelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, awh, sorry! Mijn welgemeende excuses.
Bij dezen, aangenaam mevrouw de heks!
Lutje doet handwerken, ik ook maar dan van een heel ander soortquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel me echt buiten gesloten, niemand houd in TAL ook van handwerken, echt he voel me eenzaam en alleen ga eigen subforum vragen aan Danny
ga je al sluiten, tot morgenquote:
Knutselen en Creativiteitquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel me echt buiten gesloten, niemand houd in TAL ook van handwerken, echt he voel me eenzaam en alleen ga eigen subforum vragen aan Danny
Ze zit al in het haak topicquote:
Oh, is het zo erg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutje mijn kutje is alleen maar MOD daarquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutje doet handwerken, ik ook maar dan van een heel ander soort
Nou echt niet, die maakt ook veel zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutje mijn kutje is alleen maar MOD daar
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou echt niet, die maakt ook veel zelf
dan moet je in Crea eens een kijkje nemen, leuke foto`s van maaksels enzoquote:
Mag ik jou zaterdag freubelen?quote:
freubelen is al zo oud had je daar nooit van gehoord???quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
freubelen is best een leuke naam voor handwerken, die hou ik erin![]()
![]()
quote:
Jaja, ik volg het al een poosje. Heb ook al een paar dingetjes gepost.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan moet je in Crea eens een kijkje nemen, leuke foto`s van maaksels enzo
quote:
Ja schat, maar ik doel op een ander soort handwerkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
freubelen is al zo oud had je daar nooit van gehoord???
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Held.
[..]
Jaja, ik volg het al een poosje. Heb ook al een paar dingetjes gepost.
dat handwerk heet in amsterdam gewoon trek&rukWerkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik doel op een ander soort handwerk
Ja hier ook, maar freubelen klinkt een stuk leukerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat handwerk heet in amsterda gewoon trek&rukWerk
quote:
dus als ik morgen met mijn winkelwagentje in de Deka een lekkere vent zie, rij ik hem klem en vraag gewoon, Hoi mag ik ff bij je freubelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar freubelen klinkt een stuk leuker
al zeg ik het zelf, ja ben wel crea beaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je goed haken? Ik ben echt nog een leek.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus als ik morgen met mijn winkelwagentje in de Deka een lekkere vent zie, rij ik hem klem en vraag gewoon, Hoi mag ik ff bij je freubelen
Oh, wat tof.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zeg ik het zelf, ja ben wel crea bea
ff iets sjowenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je goed haken? Ik ben echt nog een leek.
Gofferquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal Ian eens een sms sturen kijken of hij het snapt whehe
valt best wel meequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
heks, jij hebt een echt Amsterdams accent toch?
Omg wat schattigquote:
Ze wordt bijna oma hahaquote:
O ja jouw nummerquote:
Heldinquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Ja leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Veel pretquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf de tilburgse kermis met een mojito in mijn hand wens ik jullie allen een fijne avond. En nu weer zuipen haha
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
D. had ook een heel feyenoord tenue, met de handtekening van alle spelers
quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
OMG, met oude logoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bierquote:
die is inmiddels een collectors itemquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezierquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bier
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
die is inmiddels een collectors item!
OMGquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kind al 25 dus is al antiek tenutje
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezier
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.
Nou... KKSSHHTHT!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.
nee hoor boven de 20 maar dat was gewoon in mijn tijd............ oh mijn tijd ppfffttt klinkt wel echt bejaardquote:
Maarrrrrr, je bent toch 39?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor boven de 20 maar dat was gewoon in mijn tijd............ oh mijn tijd ppfffttt klinkt wel echt bejaard
Beter die is heerlijk inderdaad maar wel een killer, sterkte morgen hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.
ja zoiets, oh nee was dat nou verleden jaar of eerverleden jaar, oh nee of 3 jaar terug, ja ben niet zo goed in rekenenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zoiets, oh nee was dat nou verleden jaar of eerverleden jaar, oh nee of 3 jaar terug, ja ben niet zo goed in rekenen
Schat ik doe playbacken nu anders klink ik zaterdag zoquote:
Nu ga je echt te ver, Maywoodquote:
appeltjequote:
Oh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ligt er natuurlijk wel aan wat voor bedrag
half. Zo af en toe een post. Drank is op even nieuwe halenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey! Jij ook hier!
Geen idee waar Lutje heen is.
jaaaaah kut staan veel vrouwen achter de bar. Durf niet meer hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte is hier maar Lutte is druk bezig
Ah, I see.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half. Zo af en toe een post. Drank is op even nieuwe halen
Deze wil ik zaterdag doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat nu op ook mooi met mooie tekst
heb er weer 1. Maar wel sterk hahaquote:
kom hier heenquote:
Kronenburg Parkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
Net zoals ik van Marvin hou, hou ik ook van Frank, heb letterlijk al zijn c.d.`s![]()
ja ja ben best wel romantisch en zucht frank, nu nog wat een lekker ding![]()
\\\quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Trouwens lekker zaterdag, ik ben al schor van de verkoudheid
Now I gotta be cool, relaxed..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
She gives hot and cold fever, and leaves me in a cool cool sweat!
Ga je weg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
meese. Zoals wij het in kruikenstad zeggen. Houdoe en bedankt. En tot morgen
Have fun en morgen vast een paracetamolletje innemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
meese. Zoals wij het in kruikenstad zeggen. Houdoe en bedankt. En tot morgen
ja door zuipen feesten en eh ja. Mooie vrouwen kijkenquote:
Ah, hosselen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja door zuipen feesten en eh ja. Mooie vrouwen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |