Enquote:
In mijn eerste huisje, had ik een open keukentje, met een bar ertussen en ik had heel handig de bank onder die bar gezet, ik was te klein maar de rest stootte echt iedere keer vol zijn hoofdquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
net toen ik dacht dat gebeurd niet meer gewoon bats vol dr tegen aan ...hatzeeee
Ow ja, je had een datequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
Nou.. het was eigenlijk best wel leuk, het was leuker dan ik had verwacht. Verder niks spannends nog hoor haha, maarrr we willen elkaar graag nog een keer zien. Dus...
Hij ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
Nou.. het was eigenlijk best wel leuk, het was leuker dan ik had verwacht. Verder niks spannends nog hoor haha, maarrr we willen elkaar graag nog een keer zien. Dus...
quote:
jeejquote:
Geslaagd dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
oh wat leuk je had een nieuwe date nou hopen dat het wederzijds is en ach hou ons wel op de hoogtequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
hihi.
ja zeker wel. Hoe het verder gaat uitpakken, heb geen idee, maar de tijd zal het lerenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
In mijn eerste huisje, had ik een open keukentje, met een bar ertussen en ik had heel handig de bank onder die bar gezet, ik was te klein maar de rest stootte echt iedere keer vol zijn hoofd
Sluis toch? Sleukquote:
Haaiquote:
hahaha nee deze keer nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt dus niet met je telefoon gespeeld
Jacco heeft nieuwe cd uitgebracht en ja moet wel uitgereikt wordenquote:
Nee, klopt. Eerste keer dat ik hier post. Ik ben Appel, aangenaam.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Haai![]()
uhh ik ken jou geloof ik nog nie?
oow leuk! Aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, klopt. Eerste keer dat ik hier post. Ik ben Appel, aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |