quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lutte is 11, die heeft nog geen boezem!
Forum-wide.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welk subforum, wie deden er mee, waarom heb ik er niks van meegekregen? En was het leuk?
En een verdomd goeie ook.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lutte is 11, die heeft nog geen boezem!
Ik deed mee en werd derde. Ik won oortjes van Sennheiser die kwijt raakten bij de post. Maar uiteindelijk toch nog gekregen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Welk subforum, wie deden er mee, waarom heb ik er niks van meegekregen? En was het leuk?
quote:
Nee, klinkt voor geen meter, maar daar heb ik dan weer maling aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jamaar.
[..]
Oh, kan ook mooi zijn toch.
Dat is wel tof, dat dat je niet uitmaakt. Én dat je het weet van jezelf.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, klinkt voor geen meter, maar daar heb ik dan weer maling aan
Nee, nog niet! Poosje niet gesproken, eigenlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar wat?
Heb je al een afspraak gemaakt met Savale?
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunstquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is wel tof, dat dat je niet uitmaakt. Én dat je het weet van jezelf.
[..]
Nee, nog niet! Poosje niet gesproken, eigenlijk!
Hihi!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunst
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach mijn lachen maakt mensen aan het huilen van het lachen, dat is ook een kunst
Jou kan ik altijd laten lachenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |