ff iets sjowenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je goed haken? Ik ben echt nog een leek.
Gofferquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal Ian eens een sms sturen kijken of hij het snapt whehe
valt best wel meequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
heks, jij hebt een echt Amsterdams accent toch?
Omg wat schattigquote:
Ze wordt bijna oma hahaquote:
O ja jouw nummerquote:
Heldinquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Ja leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Veel pretquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf de tilburgse kermis met een mojito in mijn hand wens ik jullie allen een fijne avond. En nu weer zuipen haha
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
D. had ook een heel feyenoord tenue, met de handtekening van alle spelers
quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |