Oh, is het zo erg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel me echt buiten gesloten, niemand houd in TAL ook van handwerken, echt he voel me eenzaam en alleen ga eigen subforum vragen aan Danny
Lutje mijn kutje is alleen maar MOD daarquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutje doet handwerken, ik ook maar dan van een heel ander soort
Nou echt niet, die maakt ook veel zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutje mijn kutje is alleen maar MOD daar
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou echt niet, die maakt ook veel zelf
dan moet je in Crea eens een kijkje nemen, leuke foto`s van maaksels enzoquote:
Mag ik jou zaterdag freubelen?quote:
freubelen is al zo oud had je daar nooit van gehoord???quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
freubelen is best een leuke naam voor handwerken, die hou ik erin![]()
![]()
quote:
Jaja, ik volg het al een poosje. Heb ook al een paar dingetjes gepost.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan moet je in Crea eens een kijkje nemen, leuke foto`s van maaksels enzo
quote:
Ja schat, maar ik doel op een ander soort handwerkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
freubelen is al zo oud had je daar nooit van gehoord???
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]Held.
[..]
Jaja, ik volg het al een poosje. Heb ook al een paar dingetjes gepost.
dat handwerk heet in amsterdam gewoon trek&rukWerkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja schat, maar ik doel op een ander soort handwerk
Ja hier ook, maar freubelen klinkt een stuk leukerquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat handwerk heet in amsterda gewoon trek&rukWerk
quote:
dus als ik morgen met mijn winkelwagentje in de Deka een lekkere vent zie, rij ik hem klem en vraag gewoon, Hoi mag ik ff bij je freubelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar freubelen klinkt een stuk leuker
al zeg ik het zelf, ja ben wel crea beaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je goed haken? Ik ben echt nog een leek.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus als ik morgen met mijn winkelwagentje in de Deka een lekkere vent zie, rij ik hem klem en vraag gewoon, Hoi mag ik ff bij je freubelen
Oh, wat tof.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zeg ik het zelf, ja ben wel crea bea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |