Heldinquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Ja leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dit is het eerste wat ik gelijk ging breien toen ik het hoorde, ach het wordt een meisje maar toch ze moet er gewoon 1 hebben, op de foto lijkt hij groot maar is klein.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Veel pretquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf de tilburgse kermis met een mojito in mijn hand wens ik jullie allen een fijne avond. En nu weer zuipen haha
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
D. had ook een heel feyenoord tenue, met de handtekening van alle spelers
quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
OMG, met oude logoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je inlijsten,|Hans zijn tenutje hangt op de trap als je naar boven gaat, was hij jaartje of 2....
[ afbeelding ]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bierquote:
die is inmiddels een collectors itemquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezierquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank. Hoe ik morgen op sta weet ik niet. Maar wat ik nu drink is beter dan bier
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
die is inmiddels een collectors item!
OMGquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kind al 25 dus is al antiek tenutje
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kant en klare is niet lekker, je moet het eens zelf maken, veel plezier
Gelijk heb jequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zullen ze er een miljoen voor bieden, dat gaat echt niet van de muur af.
Nou... KKSSHHTHT!!!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.
nee hoor boven de 20 maar dat was gewoon in mijn tijd............ oh mijn tijd ppfffttt klinkt wel echt bejaardquote:
Maarrrrrr, je bent toch 39?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor boven de 20 maar dat was gewoon in mijn tijd............ oh mijn tijd ppfffttt klinkt wel echt bejaard
Beter die is heerlijk inderdaad maar wel een killer, sterkte morgen hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wordt hier gedaan. Nu los op guus haha.
ja zoiets, oh nee was dat nou verleden jaar of eerverleden jaar, oh nee of 3 jaar terug, ja ben niet zo goed in rekenenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zoiets, oh nee was dat nou verleden jaar of eerverleden jaar, oh nee of 3 jaar terug, ja ben niet zo goed in rekenen
Schat ik doe playbacken nu anders klink ik zaterdag zoquote:
Nu ga je echt te ver, Maywoodquote:
appeltjequote:
Oh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ligt er natuurlijk wel aan wat voor bedrag
half. Zo af en toe een post. Drank is op even nieuwe halenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey! Jij ook hier!
Geen idee waar Lutje heen is.
jaaaaah kut staan veel vrouwen achter de bar. Durf niet meer hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte is hier maar Lutte is druk bezig
Ah, I see.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half. Zo af en toe een post. Drank is op even nieuwe halen
Deze wil ik zaterdag doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
staat nu op ook mooi met mooie tekst
heb er weer 1. Maar wel sterk hahaquote:
kom hier heenquote:
Kronenburg Parkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
Net zoals ik van Marvin hou, hou ik ook van Frank, heb letterlijk al zijn c.d.`s![]()
ja ja ben best wel romantisch en zucht frank, nu nog wat een lekker ding![]()
\\\quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Trouwens lekker zaterdag, ik ben al schor van de verkoudheid
Now I gotta be cool, relaxed..quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
She gives hot and cold fever, and leaves me in a cool cool sweat!
Ga je weg?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
meese. Zoals wij het in kruikenstad zeggen. Houdoe en bedankt. En tot morgen
Have fun en morgen vast een paracetamolletje innemenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
meese. Zoals wij het in kruikenstad zeggen. Houdoe en bedankt. En tot morgen
ja door zuipen feesten en eh ja. Mooie vrouwen kijkenquote:
Ah, hosselen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja door zuipen feesten en eh ja. Mooie vrouwen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |