quote:
Arme jongen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
De mannen zijn weer eens flink in de minderheid hier
Njah sommige werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Arme jongen.
En dan zeggen ze dat er geen vrouwen op FOK! zitten.
Dat dit kan!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
Je hebt ze voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.
De leuke welquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle fok vrouwen zitten zo te zien in TAL.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
De leuke wel
Ik wil ook in die coca cola fles omhoog geblazen worden
Ach heksjelief, iedereen houdt van jou en weet je jij bent uniek omdat je niet in de lijstjes staat, wij zijn lijstjesmensenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik dacht al, sta niet ik lijstjes
hoor niet bij een kliekje
ben hier de oudste
ben een heks en nu zeg jij me ook al niet gedag
Haha, awh, sorry! Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik dacht al, sta niet ik lijstjes
hoor niet bij een kliekje
ben hier de oudste
ben een heks en nu zeg jij me ook al niet gedag
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is truc, is niet echt Kally alles voor tv snap je
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
De leuke wel
Ik wil ook in die coca cola fles omhoog geblazen worden
voel me echt buiten gesloten, niemand houd in TAL ook van handwerken, echt he voel me eenzaam en alleen ga eigen subforum vragen aan Dannyquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach heksjelief, iedereen houdt van jou en weet je jij bent uniek omdat je niet in de lijstjes staan, wij zijn lijstjesmensen
Truste liefquote:
Whut? Godver nu moet ik ook oefenenquote:
Aangenaam Appelquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, awh, sorry! Mijn welgemeende excuses.
Bij dezen, aangenaam mevrouw de heks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |