Ik ook, die kop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet stiekem steeds lachen om het meisje met het slipje
quote:
Nou dat eigenlijk ook wel. :$$$quote:
Sommige dingen ook pertinent nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik neem wel mijn fototoestel mee
Sommige dingen moeten wel vastgelegd worden
dit dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef Laysa het volgende:
ik neem ook mn toestel mee...maar alleen voor de incrowd
ik wil minstens 1 foto van jou en mij...en die blijft tussen jou en mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
geen foto`s van mij, dus bij deze en bedankt vast voor de medewerking.
zal ik heel diep, maar dan ook heel diep over nadenken oke ik beloof niksquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil minstens 1 foto van jou en mij...en die blijft tussen jou en mij
we geven jou gewoon de camera en dan schiet jij maar raakquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
juistquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we geven jou gewoon de camera en dan schiet jij maar raak
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik heel diep, maar dan ook heel diep over nadenken oke ik beloof niks
Ook niet van mij, ik sta altijd zo stom op de fotoquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
Zeg, ik moet met jou op de feauteau hoor!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik sta altijd zo stom op de foto![]()
Tenzij je het heel stiekem doet, niet geposeerd is het soms nog wel om aan te zien
Als je dat nog wilt als je me in "het echt" zietquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, ik moet met jou op de feauteau hoor!
Ben jij Ma tokkie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dat nog wilt als je me in "het echt" ziet
AHquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet hoor. Hint -> fobo
Ook van mij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:53 schreef MissJ het volgende:
volgens mij heb ik nu van iedereen foto's gezien behalve van Laysa en Bellatrix.. dus ladies..
ja volgens mij wel hoor.. via via ofzoquote:
Ik ontkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja volgens mij wel hoor.. via via ofzo![]()
Jij hebt rood haar toch?
quote:
Ik mag mijn caravan niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sssssttttttttttttttttttttmaar wel een mooie op hoge hakjes en gelakte nageltjes denk ik
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker culinair uitjes maken ook. Mooi idee.
Dat lijkt me een puick idee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Foto's komen sowieso niet op internet. Dat ging bij vorige (TAL-)meets gewoon goed, dus dat zal deze meet ook wel goedkomen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Foto's komen sowieso niet op internet. Dat ging bij vorige (TAL-)meets gewoon goed, dus dat zal deze meet ook wel goedkomen
Ik vraag maar niet wat je had verwachtquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AH![]()
Iets heel anders dan verwacht, maar leukkkk![]()
Zijn er foto's gelekt? Hmm, zo standaard he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:53 schreef MissJ het volgende:
volgens mij heb ik nu van iedereen foto's gezien behalve van Laysa en Bellatrix.. dus ladies..
dan zet je die snotneus maar af en zet een feestneus opquote:
Als je eenmaal een beetje in de Facebook kring zit kom je ook een eind, volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er foto's gelekt? Hmm, zo standaard he.
Ik laat mij daar ook niet door weerhoudenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen fecesboek. Wat de neuk zou ik daar op moeten zetten, mijn leven is echt te oninteressant voor andere mensen
Ik denk dat ze die zelf heeft gevonden/gezien via Twitter en/of Facebookquote:Op donderdag 28 juli 2011 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er foto's gelekt? Hmm, zo standaard he.
Onmogelijk. Daar zet ik geen foto's op of heb het niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die zelf heeft gevonden/gezien via Twitter en/of Facebook
dus dit. Als je eenmaal 1 iemand op Twitter en/of Facebook hebt dan is de rest vrij snel gevonden en toegevoegd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die zelf heeft gevonden/gezien via Twitter en/of Facebook
jou heb ik ook nog niet gezien, maar had het in dit topic alleen over de mensen die zaterdag naar de meet gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
Onmogelijk. Daar zet ik geen foto's op of heb het niet.
ahaaa, ik ga eens even zoekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
MissJ...ik sta gewoon bij Kally tussen dr foto's...Zoek en Gij zult vinden
Ik heb er 1 van jou, nou ja half en die bewaak ik met mijn levenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen fecesboek. Wat de neuk zou ik daar op moeten zetten, mijn leven is echt te oninteressant voor andere mensen
Als foto's uitlekken terwijl er gevraagd is het niet te doen zou ik dat slap vinden, maar ik ga nog steeds er vanuit dat dat niet het geval is
Ik ben opgebouwd uit oude Action artikelen.quote:
Ja jeejquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken nog een foto van kal met flash!
Nee, ook al niet.quote:
Ik heb nog helemaal niemand gezien, maar stel je voor, is 1 van jullie iemand die ik kenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef remlof het volgende:
Heh, ik heb alleen MissJ en Karina nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niemand gezien, maar stel je voor, is 1 van jullie iemand die ik ken
oke zou top wezen laat het me even weten............ en het heet toch Jupilar???oh Hans zegt ook verkeerd moet je kijken zegt ie ligt toch in de koelingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
En mocht ik een supermarkt tegenkomen tussen nu en morgen haal ik dat brood, even met Siepje overleggen of dat in de planning past nog
Jupiler, eigenlijk. Maar dat was vroeger. Nu heet het Jupilar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke zou top wezen laat het me even weten............ en het heet toch Jupilar???oh Hans zegt ook verkeerd moet je kijken zegt ie ligt toch in de koeling
oke als je het me wel even wil laten weten over dat brood.......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupiler, eigenlijk. Maar dat was vroeger. Nu heet het Jupilar.
Ik moet even kijken hoor, want ik ben fecking druk vanaf zometeen. Werken, naar huis, meteen bij Siep in de auto.
Ik heb je nummerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke als je het me wel even wil laten weten over dat brood.......
Daar doe ik niet aan. Maar ik geloof dat het in orde is, schat. Siepie gaat je even contacten geloof ik.quote:
ja geregeldquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Maar ik geloof dat het in orde is, schat. Siepie gaat je even contacten geloof ik.
Brood komt goed
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
En zo, lieve kindertjes, werd het Feestelijke Feestje op het laatste moment toch nog in veiligheid gebracht door een bizarre samenloop van omstandigheden en onbeholpen communicatie via meerdere verschillende platforms. Einde.
Dat het brooddrama verholpen is omdat ik via sms en pm Siepje liep te vragen of wij dat brood even kunnen halen, morgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eens
Ah, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat het brooddrama verholpen is omdat ik via sms en pm Siepje liep te vragen of wij dat brood even kunnen halen, morgen.
Hij is ook gewoon niet te volgen, in gewoon Nederlands, sms: kunnen wij brood halen, ik ja ik sms heks wel even wat voor brood, heks smst terug ---------> Ik haal morgen brood en klaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na 7x lezen weet ik nog niet wat je bedoeld, maar ik ben het er helemaal mee eens
is goed, want eventueel wil ik ook wel brood meenemen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:14 schreef Kally het volgende:
Ja ik haal morgen even brood, en dan kom ik naar jou
Je goede humeur, je gezellige lach en een broeibroekjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |