quote:
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
wat leuk, nou hoop op een mooie reis voor je met natuurlijk lekker weer, veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien
[..]
precies zoals het er staat
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
lijkt me leuk als je komt, weet ik tenminste hoe jij eruitzien
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
Ik schrokhomofoobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)quote:
nijmegen toch? Laysa!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)
Roos is een Travellerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
sssssttttttttttttttttttttquote:
ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeeeee, maar weet je hoe druk het dan is in A'dam
Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...dan doe ik daar uiteraard nog wat onder....ik denk dat ik straks nog even de stad in ga om een broek te scorenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Grijs rokje, roze topje
ik doe gewoon mijn laarzen aanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...
quote:dan doe ik daar uiteraard nog wat onder...
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn laarzen aanKlein hakje, ik kan sowieso niet op palen lopen
Zeker niet als ik wat gedronken heb
Jij wel echte hakken?
quote:
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languitquote:
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel langquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...![]()
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languit
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |