Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...dan doe ik daar uiteraard nog wat onder....ik denk dat ik straks nog even de stad in ga om een broek te scorenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Grijs rokje, roze topje
ik doe gewoon mijn laarzen aanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...
quote:dan doe ik daar uiteraard nog wat onder...
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn laarzen aanKlein hakje, ik kan sowieso niet op palen lopen
Zeker niet als ik wat gedronken heb
Jij wel echte hakken?
quote:
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languitquote:
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel langquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...![]()
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languit
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
20 graden en geen zonquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aan
ow zo ben ik ook wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijk
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend wordenquote:
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppen
Ghehehe lekker dansen met Hansquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend worden![]()
denk wel dat hij ons opzoekt na zijn werk, zal ik wel leuk vinden, zolang ik maar niet hoef te dansen met mijn ki9nd, hij beweegd zegt de oudste altijd en daar blijft het bij
Ik wil ook niet dronken worden, aangeschoten welquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
neem voor jou wel plastic zakje mee, echt steegje in en hou dat ding onder je hoofd, zo ben ik ook wel weer.............quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
wilde romantisch gaan schuifelen, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweaun wild dansen, zweet je die alceaux er zeaux uit.
natuurlijk heb je wel *iets* heb je vuilniszakken in huis, kan je mooie dingen van maken hoor..........quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben een geoefende drinker dus echt snel dronken word ik nietAls ik maar wat gegeten heb.
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Naakt? Dat vinden ze niet erg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |