Ik kijk nu op de Gamma uit. Dat zeg ik.quote:
Je vergat de .quote:
Neen.quote:
skiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
Oke ik hoor trouwens net dat die tent de Pirates voor 16 jarigen is, net als de skihut dus![]()
En 30 juli is ook the gay parade
Gay Parade, daar ben ik echt al in JAREN niet meer naartoe geweest, dan is het natuurlijk ook hardstikke druk in de stad 's avonds.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
Oke ik hoor trouwens net dat die tent de Pirates voor 16 jarigen is, net als de skihut dus![]()
En 30 juli is ook the gay parade
Ja, maar ze kan een topic nog niet vinden achterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Laysa het volgende:
Heeeey Karina...Ben ik nu gekOf ben jij Mod geworden
Hihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan een topic nog niet vinden achter
Heeeeeeeeeey Ventjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Toverheks het volgende:
dit is D. de zoon van simone voor als je het nog niet wist![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan een topic nog niet vinden achter
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Laysa het volgende:
Heeeey Karina...Ben ik nu gekOf ben jij Mod geworden
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil empire state of mind karaokeren, met bella.. en die is dan Jay-z
en iets van Queen met Siep
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil empire state of mind karaokeren, met bella.. en die is dan Jay-z
en iets van Queen met Siep
Dankjewelquote:
En jij ook bedankt.quote:
Meeposten is altijd goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Heb Karina al in 40 plus gefeli maar hier dan ook maar even Karinaen kom af en toe meeposten bij je....................
OH YES!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
En jij ook bedankt.
[..]
Meeposten is altijd goed![]()
En dames en heren, ook bijna veertigers zijn welkom hoor
OT: Paradise by the Dashboard Light iemand?
Die doen we met alle dames samenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
En jij ook bedankt.
[..]
Nog 24 jaar.. Is dat bijna?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
En jij ook bedankt.
[..]
Ik heb er alvast gepostquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zult versteld staan hoe snel dat voorbij gaat...
Omfg, ik ken de tekst...quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
Trouwens, doet iedereen de hele avond rustig aan, ik wil niet dat er iemand om 1 uur al loopt te janken dat ze moeten slapen
uh uh uh, maarrrr ik moet helaas wel terug naar DH... treinen rijden wel hele nacht door, maarr wil ook nog graag in DH de laatste tram halen, dus moet dan denk ik wel uurtje of 24.00 uiterlijk de trein hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
Trouwens, doet iedereen de hele avond rustig aan, ik wil niet dat er iemand om 1 uur al loopt te janken dat ze moeten slapen
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar Karina is de 40 toch ook nog niet gepasseerd?
Als ik meega (helaas nog steeds niet zeker), doe ik 's middags gewoon een dutjequote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Kally het volgende:
ah ddie zouden marlala en ik doen als we zouden doen aan x factorquote:
nachtnet?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
uh uh uh, maarrrr ik moet helaas wel terug naar DH... treinen rijden wel hele nacht door, maarr wil ook nog graag in DH de laatste tram halen, dus moet dan denk ik wel uurtje of 24.00 uiterlijk de trein hebben
dutjequote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Als ik meega (helaas nog steeds niet zeker), doe ik 's middags gewoon een dutje
ja treinen wel ja, maar bij mij in de stad ook wel nachtbussen, maar dat vind ik dan weer onhandig enzo en stoppen niet heel erg in de buurt van mijn huis..quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dutjedutje
nee hoor Karina doe jij maar een dutje, geef me je nummer ik bel je wel op tijd wakker
ah idd nachtnet is meestal wel wat karig aan haltes iddquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja treinen wel ja, maar bij mij in de stad ook wel nachtbussen, maar dat vind ik dan weer onhandig enzo en stoppen niet heel erg in de buurt van mijn huis..
Vertrek 01:35 Aankomst 02:04quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Geen idee hoe laat mijn laatste trein gaat, zie ik dan wel... anders regel ik ter plekke wel wat.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag... maareh, waar spreken we af?
Nie dom nie hoor, ik vind het een goeie vraagquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Misschien een domme vraag... maareh, waar spreken we af?
zeker 2 goede vragenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nie dom nie hoor, ik vind het een goeie vraag
Maar uhh dan ook nog de vraag: hoe laat?
ik ben voor 3 uurquote:
Ohw ja, die is ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de gayparade dan
Ehm... voor een winkeltje ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ben voor 3 uur
En waar ongeveer voor CS, want dat is nogal groot
maar waarom zo vroegquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, die is ook. Ik hoef daar niet zo naartoe hoor
[..]
Ehm... voor een winkeltje ofzo?
Dan heb je de tijd ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar waarom zo vroegWe moeten heel de nacht he
Ja dan even je spullen afgooien en naar de stad dus rond 18.00 afspreken lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 06:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan sowieso pas vanaf 1345 de trein nemen, vanuit groningen.. Dus tegen een uurtje of 16-1630 in adam, ofzo!
De gayparade is helemaal niet op 30 juli!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de gayparade dan
Gayparadequote:GAY PRIDE 2011
Gay Pride Amsterdam is hét jaarlijkse hoogtepunt voor gay Amsterdam. Dit jaar zal de Amsterdam gay pride plaatsvinden van 5 tot en met 7 augustus 2011. Mis dit spectaculaire weekend niet! Met dit jaar nog meer straatfeesten, gay dance parties en natuurlijk weer de wereldberoemde Canal Parade 2011 op zaterdag.
en dan daar wat eten, of zorgen dat je dat al gedaan hebt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Het lijk mij het handigste dat iedereen verzameld tussen 6 en 7 op leidseplein.........
yeah en dan bel ik ff om te checken waar jullie zitten en hoor ik dat jullie al op 1 oor liggen bij toverheksquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan even je spullen afgooien en naar de stad dus rond 18.00 afspreken lijkt me wel handig ja
En dan 's middags al op stap dan taait iedereen om 21.00 uur af
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan bel ik ff om te checken waar jullie zitten en hoor ik dat jullie al op 1 oor liggen bij toverheks
Goed plan en dan een hapje etenquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Het lijk mij het handigste dat iedereen verzameld tussen 6 en 7 op leidseplein.........
lol ik dacht jou of toverheks, maar als ik je oude nr heb wordt dat moeilijk iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie ga je bellen, want je hebt mijn oude nummer dus als je mij wilt bellen moet ik even het goede doorgeven
Kon het niet meer met je eens zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
zo vannacht als er eentje van zijn werk komt krijgt ie klappen, mij helemaal in de stress gooien dat mijn stad overspoeld wordt door een stelletje relnichten![]()
![]()
Gomi heeft mijn nummer al die kan me bellen waar we uithangen als hij zich van dat verjaardagspartijtje los kan rukken..................
denk voor de afsprekers die niet bij mij zijn gewoon tussen 6 en 7 Leidseplein gaan we wel in de HeinekenHoek op elkaar wachten en anders op de trappen van Paradiso, we eten een hapje dat wil zeggen we proppen wel een hamburger ergens naar binnen en gaan dan aan de zwier............
even een tip, ik hobbel achter jullie aan jullie overleggen maar met elkaar wat jullie willen ik vind alles leuk................behalve dan natuurlijk de tenten waar 16 jarige bijeen geplakt staan.............
Fixt thad vor yuquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
Nou ja, dan vindt je net als mij ik ook niet alles leuk![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt; "leef je uit" zou ik zeggen.
neuhquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem wel een zakje humor voor je mee naar de meet.
Nah ik was van plan leuke dingen te gaan doen, dansen enzo en zingen bij de karaoke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel vechten op de meet, mogen mensen geld inzetten enzo.
Bij vechten kom ik niet...ik dacht dat we leuke dingen gingen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We gaan wel vechten op de meet, mogen mensen geld inzetten enzo.
Ik ook, chagrijnig zijn doe je thuis maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik was van plan leuke dingen te gaan doen, dansen enzo en zingen bij de karaoke.
helemaal goedquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:33 schreef Toverheks het volgende:
zo vannacht als er eentje van zijn werk komt krijgt ie klappen, mij helemaal in de stress gooien dat mijn stad overspoeld wordt door een stelletje relnichten![]()
![]()
Gomi heeft mijn nummer al die kan me bellen waar we uithangen als hij zich van dat verjaardagspartijtje los kan rukken..................
denk voor de afsprekers die niet bij mij zijn gewoon tussen 6 en 7 Leidseplein gaan we wel in de HeinekenHoek op elkaar wachten en anders op de trappen van Paradiso, we eten een hapje dat wil zeggen we proppen wel een hamburger ergens naar binnen en gaan dan aan de zwier............
even een tip, ik hobbel achter jullie aan jullie overleggen maar met elkaar wat jullie willen ik vind alles leuk................behalve dan natuurlijk de tenten waar 16 jarige bijeen geplakt staan.............
ik denk het nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, chagrijnig zijn doe je thuis maar![]()
Anders Haks op je daks
Ik ben er vroeg maar ik wil je wel mijn nummer geven ook, je kent mij van fotoquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
helemaal goed![]()
maarr, ik heb geen van jullie ooit IRL gezien.. duss uh is er iemand die via Den Haag met de trein gaat? Want ik stap in Den Haag op en zou het wel tof en fijn vinden om 1 of meer van jullie al in de trein te ontmoeten
ja das goe!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er vroeg maar ik wil je wel mijn nummer geven ook, je kent mij van foto
Ik heb whatsappquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja das goe!
dan geef ik jou mijn nummer ook en dan What'sApp / ping (als je een smartphone hebt) ik wel een foto van mezelf naar jou, want op Twitter zie je alleen mijn ogen en pony
Als je niet op Fok wil , zou ik dat niet doen....en ik denk dat je kal best mag whatsuppenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:00 schreef MissJ het volgende:
of ik pleur hier even een foto neer en dan haal ik die na 10 minuten ofzo wel weg
inmiddels telefoonummers en Facebook uitgewisseldquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet op Fok wil , zou ik dat niet doen....en ik denk dat je kal best mag whatsuppen
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
inmiddels telefoonummers en Facebook uitgewisseld
Leidseplein? Primaquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:14 schreef Toverheks het volgende:
Gewoon op het geluid van Haksies Goude Strotje af gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leidseplein? Prima!
waar op het Leidseplein?
Dat kan niet missenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op het geluid van Haksies Goude Strotje af gaan.
Komt goedquote:
Tussen 6 en 7 Leidscheplein en dan zien we wel, maar je hebt mijn nummer toch? Dus no problemoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
Schop!
Wat is het programma nou? Ik kom wel, maar blijf niet slapen. Ik moet die zondag werken namelijk en kan m'n dienst niet ruilen.
Doofus, zal ik hem nog even geven dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Umkay.
Ik heb jullie nummers niet meer trouwens, die stonden op mijn iPhone die nu kaput is
0900-TALMEETquote:
Nu welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
Umkay.
Ik heb jullie nummers niet meer trouwens, die stonden op mijn iPhone die nu kaput is
Gvd ik moet je daggerenquote:
quote:
Halve hartverzakking hier! Heb mezelf al in de olie gezet en al!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Halve hartverzakking hier! Heb mezelf al in de olie gezet en al!
dat niet helaasquote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
Mn superdeluxe-elektrische opblaasbed is zelfs 7 cm groter dan mn gewone bed
Die van mij doet er wel wat langer overquote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
4 minuten in het stopcontact en een hemels bed![]()
Ik ben van het snellere werkquote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die van mij doet er wel wat langer over
laysa en karina naar zeker tochquote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Klopt dit nog steeds, of kunnen er mensen weggestreept/bijgeschreven worden??
Zeker:
PatriQue89
Bellatrix
Kally
Charmed_Angel
iBenny
Toverheks
Ian_nick
MissJ
remlof
Misschien:
Laysa
Karina
Socios
Gomi
Is Karina ook zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laysa en karina naar zeker toch
ja vanmiddag gekocht bij de actionquote:Op maandag 25 juli 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt een ingebouwde pomp zeker?
Boottocht!quote:
Ik mijn jarretels!quote:
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoorquote:
Ohw jaquote:
Gezelligquote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoor
Eigenlijk kan het gewoon niet.. want dan zijn er nog meer vrouwen dan mannen..quote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu 90% zeker, nog niets gehoord van het ziekenhuis en ik ga er niet vanuit dat ik voor vrijdag nog iets hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermom me wel als manquote:Op maandag 25 juli 2011 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Verdammt... ik zag onze relatie al helemaal voor ons
Ik heb het aangepaste lijstje in de OP gezetquote:Op maandag 25 juli 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee , leuk Karina, dan zet ik je gewoon bij zeker !
Goed humeur gaat ook mee!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb socios een DM gestuurd..
missen we nog mensen die wel meegaan, en niet in het lijstje staan?
Die zal ik alvast in de gang klaar zetten!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed humeur gaat ook mee!
[ afbeelding ]
Naast het paard!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zal ik alvast in de gang klaar zetten!
Natuurlijk bedoel ik Mientje!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een paard in mn gang?![]()
Of bedoel jij stiekum Mina
quote:
Krijgt ze ook suikerklontjes?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik die aai klop ik altijd en zeg er braaf bij....dus het is correct
Ik slaap gewoon thuis, dus ik heb nergens last vanquote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Laysa het volgende:
Karina![]()
Ow...ik snurk soms en ik praat in mn slaap...regelmatig....en dan ben ik niet aardig....schijnt...dus pas maar op
Nog een domme vraag van mij dan: waar willen jullie gaan eten, ik bedoel, als het niet bij de Mac of BK is, dan is het misschien handig te reserveren? (Mac of BK vind ik prima hoor, daar niet van).quote:
ja...Ze zal het vast nog eten ookquote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Krijgt ze ook suikerklontjes?
Of is dat die kat die alles naar binnenstouwt.
Ik heb het wel...maar ik doe er niets meequote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Bellatrix, Toverheks, Ian_nick en Laysa hebben jullie Twitter? De rest van de mensen die zaterdag meegaan follow ik al
Ja maar gebruik het niet meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Bellatrix, Toverheks, Ian_nick en Laysa hebben jullie Twitter? De rest van de mensen die zaterdag meegaan follow ik al
doe jij mij al followen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
Ik ook....Bk is wel al heel lang geledenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
En eten maakt me niet uit, ik flikker alles naar binnen.
+1quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb een voorkeur voor vies vet vreten!
quote:
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Nieuwe pagina..
Mee:
PatriQue89
Bellatrix
Kally
Charmed_Angel
iBenny
Toverheks
Ian_nick
MissJ
remlof
Laysa
Karina
Misschien:
Socios
Je staat bij misschienquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?
Nee.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb verdomme Haks d'r nummer helemáál niet.
HIHIquote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
en van misschien op de vorige pagina ga ik naar helemaal niet meer?
Ian staat bij mijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef MissJ het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik jou over geslagen, goffer de goffer hoe durf ik ga je gelijk pm sturen
jij hebt helemaal mijn nummer niet nodig jij weet waar mijn huis woond, of beter gezegt je meissie weet waar mijn huis woond
![]()
maar pm heb even naar je voor het geval zij het nummer heeft verloren
Ik twitter as we speak!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian staat bij mij
Hij doet er alleen geen zak mee
Aah gevondenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ian staat bij mij
Hij doet er alleen geen zak mee
Ik wil "het" ook wel zien, maar alleen als het warm weer isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Jij wil mijn het wel zien he? Vuige slet!
hahahahahahahahahquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil "het" ook wel zien, maar alleen als het warm weer is
quote:
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
wat leuk, nou hoop op een mooie reis voor je met natuurlijk lekker weer, veel plezierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Misschien
[..]
precies zoals het er staat
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
lijkt me leuk als je komt, weet ik tenminste hoe jij eruitzien
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef remlof het volgende:
Ik schrokhomofoobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)quote:
nijmegen toch? Laysa!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik er kan komen (of ik moet gaan liften vanaf mijn huis)
Roos is een Travellerquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet al wat Roos dan aandoet, een mooie roze of witte jurk van 50 meter kant, leuke led lichtjes erin verwerkt en een plutje
sssssttttttttttttttttttttquote:
ja iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeeeee, maar weet je hoe druk het dan is in A'dam
Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...dan doe ik daar uiteraard nog wat onder....ik denk dat ik straks nog even de stad in ga om een broek te scorenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Grijs rokje, roze topje
ik doe gewoon mijn laarzen aanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een heel hip knal roze doorschijnend tuiniekje...
quote:dan doe ik daar uiteraard nog wat onder...
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn laarzen aanKlein hakje, ik kan sowieso niet op palen lopen
Zeker niet als ik wat gedronken heb
Jij wel echte hakken?
quote:
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languitquote:
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel langquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee kleine hakjes, maar ik ga denk ik ook voor mn laarzen...![]()
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik doe niet mijn erg hoge hakken aan, gewoon laarzen met een hak, want die kutkeitjes als die nat zijn glij je zo op je bek, en dat zal je zien, lig ik ergens languit
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ook nog laarzen waar ik het lekkerst op loop, want we moeten wel heel lang
[..]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken die kutkeitjes
20 graden en geen zonquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
en heel warm wordt het niet...dus de winterlaarzen kunnen best aan
ow zo ben ik ook wel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als ik pijn in mijn voeten krijg doe ik ze gewoon uit net zo makelijk
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
ben een keertje zo dronken geweest dat mijn laarzen nu aan andere voeten zitten, want echt ik was ze kwijt kwam op sokken thuis, de kinderen hebben me nog nooit zo uitgelachenzie hans nog staan met die kop uit het keukenraam smorgens uurtje of 6, ach mijn moeder komt thuis hahahaha moet je kijken, zag ik inene nog 3 hoofden het keukenraam uitkomen, schaamde me dood op me sokken
was met een koningennacht
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend wordenquote:
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem jij maar een grote tas mee dan, kunnen we daar onze laarzen inproppen
Ghehehe lekker dansen met Hansquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hans zaterdag oke zondag want er moet toch door iemand geld verdiend worden![]()
denk wel dat hij ons opzoekt na zijn werk, zal ik wel leuk vinden, zolang ik maar niet hoef te dansen met mijn ki9nd, hij beweegd zegt de oudste altijd en daar blijft het bij
Ik wil ook niet dronken worden, aangeschoten welquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
neem voor jou wel plastic zakje mee, echt steegje in en hou dat ding onder je hoofd, zo ben ik ook wel weer.............quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik ga NIET dronken worden, want ik moet altijd kotsen als ik dronken benMisschien een beetje teut
wilde romantisch gaan schuifelen, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Geweaun wild dansen, zweet je die alceaux er zeaux uit.
natuurlijk heb je wel *iets* heb je vuilniszakken in huis, kan je mooie dingen van maken hoor..........quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben een geoefende drinker dus echt snel dronken word ik nietAls ik maar wat gegeten heb.
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Naakt? Dat vinden ze niet erg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:43 schreef Karina het volgende:
En wat ik aan moet trekken weet ik nog niet, ik heb niets
Ik heb alleen maar stomme kleren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk heb je wel *iets* heb je vuilniszakken in huis, kan je mooie dingen van maken hoor..........
dat zeg ik altijd tegen huppelkutje als ze weer eens klaagd dat ze niets heeft om aan te trekken
Te koudquote:
doe gewoon aan wat je lekker vind zitten, schijt aan wat andere er van zullen denken, gewoon iets prettigs en leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar stomme kleren.
[..]
Te koud
Ik maak maar een lolletje, het interesseert me ook niet, het is niet alsof ik een date heb, dan zou ik me helemaal opkalefaterenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe gewoon aan wat je lekker vind zitten, schijt aan wat andere er van zullen denken, gewoon iets prettigs en leuk.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maak maar een lolletje, het interesseert me ook niet, het is niet alsof ik een date heb, dan zou ik me helemaal opkalefaterenNu gewoon iets normaals en een beetje leuk.
dat is waarquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:10 schreef Karina het volgende:
MAAR je weet natuurlijk nooit wie je tegenkomt
dan doe je toch lekker een rokje aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik voel me het meest op mijn gemak in een rokje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik eigenlijk in mijn pyama, maar ja, beetje raar misschien.
Het is wel een mooie zwarte satijnen, hoge hakken eronder en het is net een discopakjequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Karina, je woond in een wereldstad, dacht je echt dat mensen je raar gingen aankijken als jij in je pyama op stap gaat
nee hoor echt niet alles kan toch in Amsterdam zeggen ze
hahahahaha ik zeg doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een mooie zwarte satijnen, hoge hakken eronder en het is net een discopakje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:13 schreef Karina het volgende:
Ik eigenlijk in mijn pyama, maar ja, beetje raar misschien.
De stad in met jou.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aandoe.. Heb niet echt een goede broek.. Dat is kut..
Doe je een rokje aan, een kiltquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aandoe.. Heb niet echt een goede broek.. Dat is kut..
irritant is datquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tijd om iets te kopen, truitjes zat, maar het weer moet wel meewerken, als het halfbakken warm is dan weet ik echt nooit wat ik aan moet trekken. Het is dan OF te koud OF te warm wat je aanhebt.
Ja dat vind ik ook zo bout, en ik heb geen zin om een jas mee te sleuren maar al helemaal niet om ziek te worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen tijd om iets te kopen, truitjes zat, maar het weer moet wel meewerken, als het halfbakken warm is dan weet ik echt nooit wat ik aan moet trekken. Het is dan OF te koud OF te warm wat je aanhebt.
Ik heb er nooit zo over nagedacht hoe zwaar dat voor jou is, zo'n jas.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo bout, en ik heb geen zin om een jas mee te sleuren maar al helemaal niet om ziek te worden.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zo over nagedacht hoe zwaar dat voor jou is, zo'n jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |