dus dit. Als je eenmaal 1 iemand op Twitter en/of Facebook hebt dan is de rest vrij snel gevonden en toegevoegd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die zelf heeft gevonden/gezien via Twitter en/of Facebook
jou heb ik ook nog niet gezien, maar had het in dit topic alleen over de mensen die zaterdag naar de meet gaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Pheno het volgende:
Onmogelijk. Daar zet ik geen foto's op of heb het niet.
ahaaa, ik ga eens even zoekenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
MissJ...ik sta gewoon bij Kally tussen dr foto's...Zoek en Gij zult vinden
Ik heb er 1 van jou, nou ja half en die bewaak ik met mijn levenquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen fecesboek. Wat de neuk zou ik daar op moeten zetten, mijn leven is echt te oninteressant voor andere mensen
Als foto's uitlekken terwijl er gevraagd is het niet te doen zou ik dat slap vinden, maar ik ga nog steeds er vanuit dat dat niet het geval is
Ik ben opgebouwd uit oude Action artikelen.quote:
Ja jeejquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ken nog een foto van kal met flash!
Nee, ook al niet.quote:
Ik heb nog helemaal niemand gezien, maar stel je voor, is 1 van jullie iemand die ik kenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef remlof het volgende:
Heh, ik heb alleen MissJ en Karina nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niemand gezien, maar stel je voor, is 1 van jullie iemand die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |