Zo duur is het niet, reken ongeveer euro = dollar zonder de verzendkosten. G-star en dergelijke zijn even duur al niet duurder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
Leuke kleren alleen veel te duur om te bestellen. Zit er nog een Nederlandse store aan te komen?
G-star.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zo duur is het niet, reken ongeveer euro = dollar zonder de verzendkosten. G-star en dergelijke zijn even duur al niet duurder.
@Bobr: Goed plan, de jeans OP is ook echt nice geworden!
Je kunt anders ook gewoon naar een topic gaan wat wel binnen je budget valtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
G-star.Die verzendkosten maken het juist duur aangezien dat een vermogen kost.
Wat kom jij doen dan stumperd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:24 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Je kunt anders ook gewoon naar een topic gaan wat wel binnen je budget valt
Ga je gangquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef Physics het volgende:
In het verleden waren er samen koop acties, waarom gebeurt dat niet meer?
Stumperd? Wie doet hier nou moeilijk over een paar centen extra. Het merk is helemaal niet zo duur als dat jij zegt, en zoals ik het bedoel; als jij het geld er niet voor over hebt, klaag dan niet dat het te duur is.quote:
Heb ik ook een aantal keer al gehad omdat die merkplaat veel te zwaar is voor de stof. Je moet dan even e-mailen met je probleem, dan sturen ze een nieuwe op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Letstalk het volgende:
Vind het qua kwaliteit best wel tegenvallen, heb in de februari een bestelling gedaan en had laatst al m³n eerste gaatjes in de kleding. Ging veel sneller dan shirts van andere merken en nee ik doe er niets geks mee.
Scotch & Sodaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:15 schreef Physics het volgende:
Eigenlijk is die stijl vrij makkelijk na te maken, ik snap oprecht niet dat er niet al zoiets bestaat in NL/EU..
America Today lijkt er trouwens ook opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:31 schreef Physics het volgende:
[..]
Alleen de prijs lijkt er op, S&S is echt zwaar overpriced.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |