quote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Geweldige aanbieding die meteen overal uitverkocht zal zijn gezien het prachtige weer nu en de komende dagen.
Nice! Ik speel het niet echt vaak meer maar voor dat geld ga ik ze wel aanschaffen.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic maar ze hebben diverse uitbreidingen voor catan. Staan op de site onder 100 nieuwste artikelen.
Ik heb ze zaterdag aangeschaft!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien staat het al ergens in dit topic maar ze hebben diverse uitbreidingen voor catan. Staan op de site onder 100 nieuwste artikelen.
Ik zag hetquote:Op maandag 25 juli 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze zaterdag aangeschaft!6 Stuks voor minder dan 20 euro
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag het
OT: verkoopt de Action ook MP3-spelers?
Dankquote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel radiootjes, MP3 spelers weet ik niet eigenlijkZal vanmiddag eens voor je kijken
Ik heb ze aan mijn laptop hangen en ik vind dat er goed geluid uit komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:24 schreef eenleukenaam het volgende:
Die rubberen boxjes voor mp3spelers die een tijdje terug in de aanbieding waren, zijn die nou wel wat of niet? Ik wil een beetje fatsoenlijk muziek kunnen spelen op m'n vakantie en dit leek me wel een uitkomst, mits er redelijk geluid uitkomt (ik bedoel, ze zijn wel 7 euro, dat is véél naar Action maatstaf)
Goede zaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:50 schreef Syrena het volgende:
De restpootjes staan bij de 100 nieuwste artikelen
Ik ga er niet mee op expeditie naar de Everest, en met ¤30,- had ik nog over de goedkoopste daar. Voor dat zelfde geld kun je er ook meerder kopen bij de Action kopen, wat ik ook ga doen. Als het snel slijt heb ik tenminste nog nieuwe.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:18 schreef GimmeGore het volgende:
Maar ja, is het dan ook van dezelfde kwaliteit als bij de Bever?
Niemand?
weet iemand welke oordopjes van de action beetje goeie kwaliteit zijn?
Ik heb nu die van 1,70, maar daar komt me een klote geluid uit
het is alleen om te sporten, verder heb ik een koptelefoon van Sennheiser.
Ik heb thermo legging en broek nu een jaar of 2 en ze houden me prima warm als ik bij -10 een half uur buiten stil moet staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:23 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik ga er niet mee op expeditie naar de Everest, en met ¤30,- had ik nog over de goedkoopste daar. Voor dat zelfde geld kun je er ook meerder kopen bij de Action kopen, wat ik ook ga doen. Als het snel slijt heb ik tenminste nog nieuwe.
Ja en het enige dat ik erover kan zeggen is.. Niet doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:26 schreef kippiedippie het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat transferpapier van de Action?
Na hoeveel keer wassen vervaagd het? Zijn de kleuren een beetje okay?
geweldige themo kleding is dat! zit heerlijk maar valt wel klein naar mijn meningquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:13 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Ik vroeg laatst of iemand wist of ze er ook thermo kleding verkochten en ik word op mijn wenken bedient:
Shirt:
[ afbeelding ]
¤3,99
Broek:
[ afbeelding ]
¤2,95 (¤2,59 in kindermaten)
Voor zoiets betaal je bij de Bever meer dan ¤30,- per stuk
Zo maar eens even kijken of ze er al zijn.
Ze hebben er trouwens ook fijne bh's zonder beugel t/m maat 75A (kleine maatjes dus). Zijn eigenlijk tienerbh's maar mij zit het prima. ¤3,69 per 2. De bijbehorende hipsters (2,79 per 2) vallen gelukkig wel vrij ruim want mij heupen en billen hebben niet echt meer tiener maatjes
Daar ben ik achter gekomen. Ik had van de legging al L/Xl mee genomen omdat dat soort leggings vaak klein vallen maar de shirtjes ga ik omwisselen, de XS/S is echt veel te klein.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
geweldige themo kleding is dat! zit heerlijk maar valt wel klein naar mijn mening
ik heb iets van een xl gepakt terwijl ik normaal een xs/s heb.. vond ik prettiger zitten namelijk anders zit het echt strak
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
Valt niet alle kleding bij de Action behoorlijk klein uit...zal wel komen daoordat die Aziatische dames in die fabriek zich aan hun eigen maten houden.
Dag én nacht. Stond er vandaag nog voorquote:Op maandag 25 juli 2011 17:54 schreef Whiskers het volgende:
weet iemand of Action Hegron nachtcreme heeft? Ik weet dat ze shampoo hebben van dat merk, maar ik weet dus niet meer of mijn Hegron nachtcreme ook van Action vandaan komt. Voor ik een expeditie onderneem naar de dichtstbijzijnde winkel wil ik het wel graag zeker weten...
je moet er natuurlijk wel wat overheen dragenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hielden mij anders totaal niet warm toen ik nog elke ochtend met de krantjes op het station stond.
Okequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:58 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, ik heb wel meer negatieve ervaringen gelezen en gehoord dan alleen hier.
Je kan beter wat meer uitgeven dan heb je er nog wat aan
ik heb ze vandaag nog zien liggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand of action weer zonnenbrillen verkoopt?
Ik heb ze in heerlen niet gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef Miendientje het volgende:
Waren die er dan een tijd niet?
Ik weet wel dat ze eerst zonnebrillen hadden van iets van 80 ct en iets 'duurdere' van rond de 3 euro, die laatste zijn gepolariseerd.
restpootjes staan bij de 100 nieuwst artikelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze vandaag nog zien liggen.
en nog steeds geen restpootjes hier![]()
Gewoon naar de Praxis gaan joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Nou, voor plantenclipjes, dopsleutels & een MP3 speler geweest.
Maar niks hadden ze.
Die plantenclipjes hebben ze wel gehad en ook hier is gezegd dat ze dopsleutels hebben.
Dat had ik ook met de schroeven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef GimmeGore het volgende:
Het aanbod van de Action wisselt dan ook regelmatig. Ik heb er een tijdje terug met een hamer in de hand gestaan. Niet meegenomen, later bedacht dat ik toch best een hamer kan gebruiken, terug naar de Action, geen hamers meer.
quote:Lather, rinse, repeat is a phrase that is a common part of the instructions on shampoo bottles. It is sometimes also used as a humorous way of saying that a certain set of instructions should be repeated until an explicit or implicit goal is reached, or as sardonic commentary on some people's practice of taking descriptions, instructions or expressions literally and without common sense. Often the phrase is shortened to simply "Rinse and repeat".
Ik heb alles ook, alleen snap ik het niet hoe je het speelt....ik ben en blijf geen gamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Lips het volgende:
Stond ik gisteren bij de Action voor die Catan uitbreidingen, is alles op Historische scenario's na voor de uitbreiding zeevaarders... ja die heb ik niet!
Dus alleen historische scenario's gekocht (ja en stiekem weer een paar andere dingen)
Ik heb ook geen Zeevaarders, maar wel alles gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Lips het volgende:
Stond ik gisteren bij de Action voor die Catan uitbreidingen, is alles op Historische scenario's na voor de uitbreiding zeevaarders... ja die heb ik niet!
Dus alleen historische scenario's gekocht (ja en stiekem weer een paar andere dingen)
Ik kwam er ook pas achter toen ik een vriend attendeerde op de aanbieding, hij vroeg of je er uitbreidingen voor nodig had en toen ging ik pas kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Zeevaarders, maar wel alles gekocht.![]()
![]()
Gelukkig heb ik vrienden die dat wel hebben, neem ik de uitbreiding daar wel mee naartoe.
nee het zijn ongewone bokkenpoten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:46 schreef fotostarter het volgende:
Restpootjes zijn dat gewoon bokkenpoten?
roze maandag is al voorbij !quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef rtyu het volgende:
Ik heb zo grote zwarte zonnenbril gezien bij de action, met aan de zijkant zo zilver-zwart zebraprintje.(weet iemand wat ik bedoel?)
Ik twijfel nu toch echt of deze wel geschikt is voor een man? is hij mannelijk genoeg.
Buitengewone bokkepoten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee het zijn ongewone bokkenpoten.
Heb je enig idee welke ik bedoel?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:28 schreef Erasmo het volgende:
Nee
Ik zou sowieso investeren in een goede zonnebril.
het zijn de uitbreidingssets.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:28 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik zie iets over Catan, verklaar u nader? wat kosten ze is het een bordspel of een kaartspel?
Papier, prittstift en een viltstift? Ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb een vraagje,
Hebben ze bij de action ook spul om van papier een sticker te maken? Heb namelijk een afbeelding en die wil ik op mijn auto plakken...
Niet echt waterbestendig lijkt me...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Papier, prittstift en een viltstift? Ja.
ze hebben wel spuitlijm, maar of dat geschikt is, zou ik niet wetenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb een vraagje,
Hebben ze bij de action ook spul om van papier een sticker te maken? Heb namelijk een afbeelding en die wil ik op mijn auto plakken...
De kwaliteit verandert niet hoor...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die RVS pedaalemmerset is ook niet duur trouwens!
Eens kijken hoe de kwaliteit is komende week..
- OSIS haarverzorging!
- Airwick luchtverfrissers!
Ja ik bedoel eigenlijk de afwerking, en of dat ding een beetje sluit of dat t meteen afbreekt enz.quote:
Ja die zijn leukquote:Op zondag 31 juli 2011 21:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
Metalen deco-harten voor 0.98 en 0.85![]()
Ongelooflijk!!!
Die ga ik een aantal inslaan voor in mijn verjaardagskado-voorraad!!!
Kan je beter gelijk bij een copyshop/drukker laten drukken en plotten. Anders heb je een doorzichtig vierkant met een afbeelding in het midden.. Of witte achtergrond.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze hebben wel spuitlijm, maar of dat geschikt is, zou ik niet weten
bovendien denk ik dat een papieren sticker nou niet echt lang mooi op je auto blijft.
dat zal vervagen en van je auto afslijten.
Niet veel, ze hebben ook erg leuke flesjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weten jullie misschien wat de babyrompertjes van Action kosten en of 't wat is? ik moet een kadootje verzinnen voor iemand op mn stage die met zwangerschapsverlof gaat volgende week..
Euro of 2/3 voor een setje van 2.. heel schattigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weten jullie misschien wat de babyrompertjes van Action kosten en of 't wat is? ik moet een kadootje verzinnen voor iemand op mn stage die met zwangerschapsverlof gaat volgende week..
Van de week aan een medewerker gevraagd of ze er waren, volgens haar niet. Paar paden verderop, taddaaaaa, daar lagen er een aantal, maar geen mooie... Dus 1tje bij wehkamp besteld, en die zit prachtig om mijn bankquote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef mieknok het volgende:
Hebben ze bij de action ook leuke grand foulards? De vorige keer dat ik er was had ik net iets teveel haast, dus niet gezien en ook niet gevraagd... Anders word het een tripje naar de xenos ofzo.
Dat klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor
Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?
Ik heb een tosti-ijzer van de Action, geen idee wat ie heeft gekost, maar hij bevalt primaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?
Lady-bokkerestpootjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor
Voor zover ik weet hebben ze alleen complete regenpakken. Ik weet niet in welke kleuren. Mijne heeft een licht grijze broekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?
Genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.
Wel hele regenpakken in het zwart (15 euro)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?
Heb ik al zo'n 300 jaar niet meer aan bokkepootjes gedacht, heb ik er nu opeens trek in...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
gewoon bokkepootjes taart googlen
tis bijna altijd ongeveer hetzelfde recept.
Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:14 schreef princess-a het volgende:
Ik zag de restpootjes afgelopen zaterdag ook bij de Action, maar vond het zo'n enorm pak! Als ik er dan al niet vanaf kan blijven en het hele pak opeet heb ik gelijk een kilo erbijheb ze dus maar weer terug gelegd, met pijn in mn hart
Valt over het algemeen wel mee.quote:
Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.quote:
Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.
Gewoon lekker zo'n grilplaat, past elk type brood onder
Ja ook dat nog eens, alles past eronder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmaken
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook dat nog eens, alles past eronder!Smullen maar
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!
Had ook het tostiding van de action maar dat is een gesmeer,de vormpjes zijn te klein,alles zat elke keer onder de kaas,was moeilijk schoon te maken e.d.
Oh ja dat vergat ik,het ding is enorm snel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet
Ik heb een Princess tosti-ijzer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!
Had ook het tostiding van de action maar dat is een gesmeer,de vormpjes zijn te klein,alles zat elke keer onder de kaas,was moeilijk schoon te maken e.d.
Ik heb gewoon een dubbelzijdige grill van het Kruidvat, destijds 17,50 euro en werkt echt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet
Dat is de klassieke manier, zo waren ze ook bedoeld! De beste manier om tosti's te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik bak tosti's altijd om en om in de pan. Sindsdien gebruik ik nooit meer een tosti-ijzer. Jammie
Kost dat papier nou? En heb je je shirt al gewassen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef kippiedippie het volgende:
Resultaat van transfer papier van de action:
[ afbeelding ]
(let niet op de belachelijk vieze spiegel..)
[ afbeelding ]
(had geholpen als de strijkbout niet zo kut wasvolgende x ook meer in het midden plakken lol )
Lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb door het werkvermijdend lezen hier net een Princess contactgrill besteld bij Kijkshop.
Ik was hem ook al aan het zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb door het werkvermijdend lezen hier net een Princess contactgrill besteld bij Kijkshop.
Hahaha jammer dat ik daar geen aandelen heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was hem ook al aan het zoeken
Wanneer ga je hem uitproberen? Dan weet ik meteen of ik hem ook moet kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ontact-grill-112401/
Die is het geworden. In de reclame.
Morgen! Ik denk dat er dan hamburgers op het menu staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer ga je hem uitproberen? Dan weet ik meteen of ik hem ook moet kopen
Dat was mijn eerste grilltostiedinges!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
Oh die is helemaal top, met een knop om in te stellen en idd die kan omhoog, das een ultieme!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef loecje het volgende:
goh mijne komt ook al van de kijkshop.
bij contactgrill er vooral op letten dat de achterkant niet schanierend is maar ook omhoog kan(dus niet zoals een tostie ijzer. dan kan je er ook dikke dingen onder gooien zodat dat ze aan de achterkant plat gedrukt worden.
Euj! Dat is wel heel erg handig, daar zou je ook mee kunnen "barbecueën"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ontact-grill-112311/
Die heb ik volgens mij. Ook erg prima.
yep,die heb ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
dat gipssetje lijkt me super leuk, maar helaas hoorde ik van een collegaatje al dat zij zoiets had gekocht! wel een goede tip zeg, misschien inslaan voor mijn nicht, die is nu zwanger! maargoed morgen avond maar eens naar de action dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet veel, ze hebben ook erg leuke flesjesEn een gipssetje voor een hand- en voetafdruk. Erg leuk.
o dat kost geen fluit dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Euro of 2/3 voor een setje van 2.. heel schattig
oeh, ben erg nieuwsgierig!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:
Dat spul doet voor mij echt wonderen!
Ja? wat doet het dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:
percolator?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de action van die koffiepotdingen hebben met zo n zeef die je naar beneden kan drukken
(geen idee hoe zoiets heet, tis ook niet voor de koffie)
Aan je post te zien wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...
Uhm, tis nog steeds augustus hoor.quote:
Hahaha, voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Uhm, tis nog steeds augustus hoor.![]()
OT: Heb geen idee, ga eens kijken.
Vorige week heb ik enkele spellen zien liggen, maar wat het precies was weet ik niet meer (als ik wist dat je ging posten, had ik beter gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...
Ik zag een heel mooi prinsessen dekbedovertrek liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef linpunt het volgende:
Ik heb weer spulletjes nodig voor in mijn nieuwe kamert, maar elke keer dat ik er ben vergeet ik wat ik nodig heb.. Wie heeft nog leuke suggesties?
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:
En? EN? ENNNNN!?!?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen! Ik denk dat er dan hamburgers op het menu staan.
Die slakkenslijmgel is ideaal, niet vet en heerlijk verfrissend, ik heb hier verscheidene potten staan en gebruik het zowel voor het gezicht als het lichaam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...
Niet té veel van verwachten, maar bij mij is er altijd wel duidelijk verschil te zien als ik die tandpasta een tijdje niet gebruikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag gekocht:
- Pearl Drops tandpasta, beloofd sprankelende witte tanden; ben benieuwd.
jep die pot van de action, het is een gewoon potje met slakkenslijmgel ofzoiets erop, wil er wel even een foto van maken andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...
Nee er zit geen tekentang inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit daar ook een tekentang in?
En hoeveel kost het setje?
Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er zit geen tekentang in
Ze hebben wel een compacte reistrommeltje waar volgens mij wel een tekentang inzit.
Maar ik denk dat je dan beter een losse tekentang kan kopen, die zijn niet zo duur
denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?
Vast welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook wel
het is een heel lief trommeltje, meen dat hij witte bovenkant heeft, gok hooguit 30x20 cm ongeveerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vast welheb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje
Ja ik ook, maar dat is voor mij verplicht vanwege het gastouder zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een EHBO-kit van de Kring-apotheek, wel wat duurder maar die is wel compleet.
Van plastic, kun je bijvoorbeeld aarde of wasgoed indoen oid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
flexibele emmers? wat moet ik daar nou onder verstaan
Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de wasquote:
Dat heb ik ook zo gedaan !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten
Wij de ovalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |