ik heb ze vandaag nog zien liggen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:03 schreef rtyu het volgende:
Weet iemand of action weer zonnenbrillen verkoopt?
Ik heb ze in heerlen niet gezien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef Miendientje het volgende:
Waren die er dan een tijd niet?
Ik weet wel dat ze eerst zonnebrillen hadden van iets van 80 ct en iets 'duurdere' van rond de 3 euro, die laatste zijn gepolariseerd.
restpootjes staan bij de 100 nieuwst artikelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze vandaag nog zien liggen.
en nog steeds geen restpootjes hier![]()
Gewoon naar de Praxis gaan joh.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Nou, voor plantenclipjes, dopsleutels & een MP3 speler geweest.
Maar niks hadden ze.
Die plantenclipjes hebben ze wel gehad en ook hier is gezegd dat ze dopsleutels hebben.
Dat had ik ook met de schroeven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef GimmeGore het volgende:
Het aanbod van de Action wisselt dan ook regelmatig. Ik heb er een tijdje terug met een hamer in de hand gestaan. Niet meegenomen, later bedacht dat ik toch best een hamer kan gebruiken, terug naar de Action, geen hamers meer.
quote:Lather, rinse, repeat is a phrase that is a common part of the instructions on shampoo bottles. It is sometimes also used as a humorous way of saying that a certain set of instructions should be repeated until an explicit or implicit goal is reached, or as sardonic commentary on some people's practice of taking descriptions, instructions or expressions literally and without common sense. Often the phrase is shortened to simply "Rinse and repeat".
Ik heb alles ook, alleen snap ik het niet hoe je het speelt....ik ben en blijf geen gamer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Lips het volgende:
Stond ik gisteren bij de Action voor die Catan uitbreidingen, is alles op Historische scenario's na voor de uitbreiding zeevaarders... ja die heb ik niet!
Dus alleen historische scenario's gekocht (ja en stiekem weer een paar andere dingen)
Ik heb ook geen Zeevaarders, maar wel alles gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Lips het volgende:
Stond ik gisteren bij de Action voor die Catan uitbreidingen, is alles op Historische scenario's na voor de uitbreiding zeevaarders... ja die heb ik niet!
Dus alleen historische scenario's gekocht (ja en stiekem weer een paar andere dingen)
Ik kwam er ook pas achter toen ik een vriend attendeerde op de aanbieding, hij vroeg of je er uitbreidingen voor nodig had en toen ging ik pas kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Zeevaarders, maar wel alles gekocht.![]()
![]()
Gelukkig heb ik vrienden die dat wel hebben, neem ik de uitbreiding daar wel mee naartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |