Euro of 2/3 voor een setje van 2.. heel schattigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weten jullie misschien wat de babyrompertjes van Action kosten en of 't wat is? ik moet een kadootje verzinnen voor iemand op mn stage die met zwangerschapsverlof gaat volgende week..

Van de week aan een medewerker gevraagd of ze er waren, volgens haar niet. Paar paden verderop, taddaaaaa, daar lagen er een aantal, maar geen mooie... Dus 1tje bij wehkamp besteld, en die zit prachtig om mijn bankquote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef mieknok het volgende:
Hebben ze bij de action ook leuke grand foulards? De vorige keer dat ik er was had ik net iets teveel haast, dus niet gezien en ook niet gevraagd... Anders word het een tripje naar de xenos ofzo.

Heb er toch weer 1 geprobeerd (wie weet zijn ze opeens lekker), vond ze nog steeds niet lekker, dus weggegeven aan een vriendin, die vond ze verslavend lekker. Jullie schuld he
  Heb er toch weer 1 geprobeerd (wie weet zijn ze opeens lekker), vond ze nog steeds niet lekker, dus weggegeven aan een vriendin, die vond ze verslavend lekker. Jullie schuld he  

Dat klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor
 Volgens mij heb ik het recept gemist... Kun je die nog een keertje plaatsen?
 Volgens mij heb ik het recept gemist... Kun je die nog een keertje plaatsen?  

Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?

Ik heb een tosti-ijzer van de Action, geen idee wat ie heeft gekost, maar hij bevalt primaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?

Lady-bokkerestpootjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor

Voor zover ik weet hebben ze alleen complete regenpakken. Ik weet niet in welke kleuren. Mijne heeft een licht grijze broekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?

Genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.

Wel hele regenpakken in het zwart (15 euro)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?

Heb ik al zo'n 300 jaar niet meer aan bokkepootjes gedacht, heb ik er nu opeens trek in...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
gewoon bokkepootjes taart googlen
tis bijna altijd ongeveer hetzelfde recept.

heb ze dus maar weer terug gelegd, met pijn in mn hart
 heb ze dus maar weer terug gelegd, met pijn in mn hart  

Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:14 schreef princess-a het volgende:
Ik zag de restpootjes afgelopen zaterdag ook bij de Action, maar vond het zo'n enorm pak! Als ik er dan al niet vanaf kan blijven en het hele pak opeet heb ik gelijk een kilo erbijheb ze dus maar weer terug gelegd, met pijn in mn hart

Valt over het algemeen wel mee.quote:
 Ik heb trouwens de voorkeur om zoiets als een tweezijdige gril te gebruiken voor tosti's die zijn veel makkelijker in gebruik.
  Ik heb trouwens de voorkeur om zoiets als een tweezijdige gril te gebruiken voor tosti's die zijn veel makkelijker in gebruik.

Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.quote:

Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.
Gewoon lekker zo'n grilplaat, past elk type brood onder

Ja ook dat nog eens, alles past eronder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmaken
 Smullen maar
 Smullen maar   

Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook dat nog eens, alles past eronder!Smullen maar

Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!
Had ook het tostiding van de action maar dat is een gesmeer,de vormpjes zijn te klein,alles zat elke keer onder de kaas,was moeilijk schoon te maken e.d.
 Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet
 Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet   

Oh ja dat vergat ik,het ding is enorm snel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet

Ik heb een Princess tosti-ijzer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!
Had ook het tostiding van de action maar dat is een gesmeer,de vormpjes zijn te klein,alles zat elke keer onder de kaas,was moeilijk schoon te maken e.d.

)
 ) volgende x ook meer in het midden plakken lol )
 volgende x ook meer in het midden plakken lol )

Ik heb gewoon een dubbelzijdige grill van het Kruidvat, destijds 17,50 euro en werkt echt perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet

Dat is de klassieke manier, zo waren ze ook bedoeld! De beste manier om tosti's te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik bak tosti's altijd om en om in de pan. Sindsdien gebruik ik nooit meer een tosti-ijzer. Jammie

Kost dat papier nou? En heb je je shirt al gewassen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef kippiedippie het volgende:
Resultaat van transfer papier van de action:
[ afbeelding ]
(let niet op de belachelijk vieze spiegel..)
[ afbeelding ]
(had geholpen als de strijkbout niet zo kut wasvolgende x ook meer in het midden plakken lol )

Ik heb hier absoluut geen ruimte voor zo'n ding, vandaar een cheapass tosti-ijzer
 Ik heb hier absoluut geen ruimte voor zo'n ding, vandaar een cheapass tosti-ijzer  En waar kun je die dan beter halen als bij de Action?
 En waar kun je die dan beter halen als bij de Action?

Lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb door het werkvermijdend lezen hier net een Princess contactgrill besteld bij Kijkshop.

Ik was hem ook al aan het zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik heb door het werkvermijdend lezen hier net een Princess contactgrill besteld bij Kijkshop.

Hahaha jammer dat ik daar geen aandelen heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was hem ook al aan het zoeken

Wanneer ga je hem uitproberen? Dan weet ik meteen of ik hem ook moet kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ontact-grill-112401/
Die is het geworden. In de reclame.

Morgen! Ik denk dat er dan hamburgers op het menu staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wanneer ga je hem uitproberen? Dan weet ik meteen of ik hem ook moet kopen

Dat was mijn eerste grilltostiedinges!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:

En nu ik dit schrijf ligt de tostie voor me
 En nu ik dit schrijf ligt de tostie voor me   

Oh die is helemaal top, met een knop om in te stellen en idd die kan omhoog, das een ultieme!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef loecje het volgende:
goh mijne komt ook al van de kijkshop.
bij contactgrill er vooral op letten dat de achterkant niet schanierend is maar ook omhoog kan(dus niet zoals een tostie ijzer. dan kan je er ook dikke dingen onder gooien zodat dat ze aan de achterkant plat gedrukt worden.

Euj! Dat is wel heel erg handig, daar zou je ook mee kunnen "barbecueën"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
http://www.kijkshop.nl/pr(...)ontact-grill-112311/
Die heb ik volgens mij. Ook erg prima.

yep,die heb ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:

dat gipssetje lijkt me super leuk, maar helaas hoorde ik van een collegaatje al dat zij zoiets had gekocht! wel een goede tip zeg, misschien inslaan voor mijn nicht, die is nu zwanger! maargoed morgen avond maar eens naar de action dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet veel, ze hebben ook erg leuke flesjesEn een gipssetje voor een hand- en voetafdruk. Erg leuk.

o dat kost geen fluit dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Euro of 2/3 voor een setje van 2.. heel schattig
 prima prijs! bij hema heb je er 1 voor 4 euro, zo schraal :S
 prima prijs! bij hema heb je er 1 voor 4 euro, zo schraal :S

ik ben heel benieuwd!
 ik ben heel benieuwd!

oeh, ben erg nieuwsgierig!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:
Dat spul doet voor mij echt wonderen!

Ja? wat doet het dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:

dus blijf er gewoon mee doorgaan gebruik t nu een kleine 2 weken.. Vind t tot nu toe echt super spul
 dus blijf er gewoon mee doorgaan gebruik t nu een kleine 2 weken.. Vind t tot nu toe echt super spul

maar je doet volgens mij wel je hele leven met zo'n pot
 maar je doet volgens mij wel je hele leven met zo'n pot

)
)

percolator?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de action van die koffiepotdingen hebben met zo n zeef die je naar beneden kan drukken
(geen idee hoe zoiets heet, tis ook niet voor de koffie)

Aan je post te zien wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...

Uhm, tis nog steeds augustus hoor.quote:

Hahaha, voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Uhm, tis nog steeds augustus hoor.
OT: Heb geen idee, ga eens kijken.

Vorige week heb ik enkele spellen zien liggen, maar wat het precies was weet ik niet meer (als ik wist dat je ging posten, had ik beter gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...
 )
 )

Ik zag een heel mooi prinsessen dekbedovertrek liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef linpunt het volgende:
Ik heb weer spulletjes nodig voor in mijn nieuwe kamert, maar elke keer dat ik er ben vergeet ik wat ik nodig heb.. Wie heeft nog leuke suggesties?

Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:

En? EN? ENNNNN!?!?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen! Ik denk dat er dan hamburgers op het menu staan.

Die slakkenslijmgel is ideaal, niet vet en heerlijk verfrissend, ik heb hier verscheidene potten staan en gebruik het zowel voor het gezicht als het lichaam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...

Niet té veel van verwachten, maar bij mij is er altijd wel duidelijk verschil te zien als ik die tandpasta een tijdje niet gebruikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag gekocht:
- Pearl Drops tandpasta, beloofd sprankelende witte tanden; ben benieuwd.

jep die pot van de action, het is een gewoon potje met slakkenslijmgel ofzoiets erop, wil er wel even een foto van maken andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...
 kost iets van 3,50/4,00 euro voor een pot die je echt de komende jaren niet leeg gaat krijgen... ze hebben er ook een bodycreme met slakkenspul van... maar ik heb echt de gel (zit in een zelfde soort potje beide)
 kost iets van 3,50/4,00 euro voor een pot die je echt de komende jaren niet leeg gaat krijgen... ze hebben er ook een bodycreme met slakkenspul van... maar ik heb echt de gel (zit in een zelfde soort potje beide)

ehbo-reissetje etc.
 ehbo-reissetje etc.

Nee er zit geen tekentang inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit daar ook een tekentang in?
En hoeveel kost het setje?

Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er zit geen tekentang in
Ze hebben wel een compacte reistrommeltje waar volgens mij wel een tekentang inzit.
Maar ik denk dat je dan beter een losse tekentang kan kopen, die zijn niet zo duur

denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?

Vast welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook wel
 heb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje
 heb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje   

het is een heel lief trommeltje, meen dat hij witte bovenkant heeft, gok hooguit 30x20 cm ongeveerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vast welheb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje
Ja ik ook, maar dat is voor mij verplicht vanwege het gastouder zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een EHBO-kit van de Kring-apotheek, wel wat duurder maar die is wel compleet.

Ideaal als bloembak of wasmand of emmer of mini vijver of ....
  Ideaal als bloembak of wasmand of emmer of mini vijver of ....

Van plastic, kun je bijvoorbeeld aarde of wasgoed indoen oid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
flexibele emmers? wat moet ik daar nou onder verstaan

Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de wasquote:

Dat heb ik ook zo gedaan !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten

Wij de ovalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de was
 En ja, dat zijn ook de wasmanden hier.
 En ja, dat zijn ook de wasmanden hier.  

Ze heten eigenlijk tubtrugs. Althans ze zijn gewoon nagemaakt. Maar ik gebruik ze idd ook als wasmand en als we straks een tuinhuisje hebben lijkt het me handig om al het kleine tuingereedschap op te bergen. En ze zijn ideaal als bloemenbak. Of als je kinderen hebt, om al het speelgoed in op te bergen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |