Niet veel, ze hebben ook erg leuke flesjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weten jullie misschien wat de babyrompertjes van Action kosten en of 't wat is? ik moet een kadootje verzinnen voor iemand op mn stage die met zwangerschapsverlof gaat volgende week..
Euro of 2/3 voor een setje van 2.. heel schattigquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weten jullie misschien wat de babyrompertjes van Action kosten en of 't wat is? ik moet een kadootje verzinnen voor iemand op mn stage die met zwangerschapsverlof gaat volgende week..
Van de week aan een medewerker gevraagd of ze er waren, volgens haar niet. Paar paden verderop, taddaaaaa, daar lagen er een aantal, maar geen mooie... Dus 1tje bij wehkamp besteld, en die zit prachtig om mijn bankquote:Op zondag 24 juli 2011 19:20 schreef mieknok het volgende:
Hebben ze bij de action ook leuke grand foulards? De vorige keer dat ik er was had ik net iets teveel haast, dus niet gezien en ook niet gevraagd... Anders word het een tripje naar de xenos ofzo.
Dat klinkt echt heerlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor
Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?
Ik heb een tosti-ijzer van de Action, geen idee wat ie heeft gekost, maar hij bevalt primaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef kippiedippie het volgende:
Zijn die tosti apparaten van 8 euro nog wat een beetje goed?
Lady-bokkerestpootjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag weer 5 pakken restpootjes meegenomen
ik krijg zelfs bestellingen voor restpoottaart, dus ik neem maar op voorraad.
bang dat ze opgevroten worden hoef ik even niet te zijn... mijn kind zit bij zijn vader.
maar...... hij wou een restpootjestaart maken voor zijn jarige stiefmoeder, dus hoppa daar gingen weer twee pakken. en hij lust geeneens taart, maar hij heeft een pak restpootjes meegekregen.
ik heb vandaag weer een restpootjestaart gemaakt, maar die is voor mijn moeder en mijn huisgenoten.
en zaterdag moet ik er een meenemen naar mijn werk, die zien een restpootjestaart ook helemaal zitten
en dan stop ik er weer even mee hoor
Voor zover ik weet hebben ze alleen complete regenpakken. Ik weet niet in welke kleuren. Mijne heeft een licht grijze broekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?
Genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Hoe veel kan er mis zijn aan een tosti apparaat? Ik zou het wel aandurven.
Wel hele regenpakken in het zwart (15 euro)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef Wokkel het volgende:
Een vraagje aan de echte kenners:
Verkopen ze nog regenbroeken in het zwart?
Heb ik al zo'n 300 jaar niet meer aan bokkepootjes gedacht, heb ik er nu opeens trek in...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:47 schreef GimmeGore het volgende:
gewoon bokkepootjes taart googlen
tis bijna altijd ongeveer hetzelfde recept.
Kon ik dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:14 schreef princess-a het volgende:
Ik zag de restpootjes afgelopen zaterdag ook bij de Action, maar vond het zo'n enorm pak! Als ik er dan al niet vanaf kan blijven en het hele pak opeet heb ik gelijk een kilo erbijheb ze dus maar weer terug gelegd, met pijn in mn hart
Valt over het algemeen wel mee.quote:
Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.quote:
Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voordat hij warm is om te gebruiken en vooral de vormpjes, dat is enorm irritant.
Gewoon lekker zo'n grilplaat, past elk type brood onder
Ja ook dat nog eens, alles past eronder!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en kun je ook paprika's/champignons/hamburgers enzo op warmmaken
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ook dat nog eens, alles past eronder!Smullen maar
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik gebruik een paninimaker van princess voor tosti`s,ideaal!!
Had ook het tostiding van de action maar dat is een gesmeer,de vormpjes zijn te klein,alles zat elke keer onder de kaas,was moeilijk schoon te maken e.d.
Oh ja dat vergat ik,het ding is enorm snel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb even op google gezocht, ik heb van een ander merk precies zo'n soort grill, ideaal.Makkelijk schoon te maken, alles past en warm in een tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |