oeh, ben erg nieuwsgierig!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:
Dat spul doet voor mij echt wonderen!

Ja? wat doet het dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:

dus blijf er gewoon mee doorgaan gebruik t nu een kleine 2 weken.. Vind t tot nu toe echt super spul
 dus blijf er gewoon mee doorgaan gebruik t nu een kleine 2 weken.. Vind t tot nu toe echt super spul

maar je doet volgens mij wel je hele leven met zo'n pot
 maar je doet volgens mij wel je hele leven met zo'n pot

)
)

percolator?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de action van die koffiepotdingen hebben met zo n zeef die je naar beneden kan drukken
(geen idee hoe zoiets heet, tis ook niet voor de koffie)

Aan je post te zien wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...

Uhm, tis nog steeds augustus hoor.quote:

Hahaha, voorspelbare reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Uhm, tis nog steeds augustus hoor.
OT: Heb geen idee, ga eens kijken.

Vorige week heb ik enkele spellen zien liggen, maar wat het precies was weet ik niet meer (als ik wist dat je ging posten, had ik beter gekekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of ze bij action nog bordspellen hebben?
Had laatst het spel ' Uitstel van Executie ' gehaald voor nog geen ¤5, terwijl ik 'm bij diverse speelgoedwinkels nog voor ¤20 zag haha...
 )
 )

Ik zag een heel mooi prinsessen dekbedovertrek liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef linpunt het volgende:
Ik heb weer spulletjes nodig voor in mijn nieuwe kamert, maar elke keer dat ik er ben vergeet ik wat ik nodig heb.. Wie heeft nog leuke suggesties?

Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:33 schreef sproetjes het volgende:

En? EN? ENNNNN!?!?!?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen! Ik denk dat er dan hamburgers op het menu staan.

Die slakkenslijmgel is ideaal, niet vet en heerlijk verfrissend, ik heb hier verscheidene potten staan en gebruik het zowel voor het gezicht als het lichaam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...

Niet té veel van verwachten, maar bij mij is er altijd wel duidelijk verschil te zien als ik die tandpasta een tijdje niet gebruikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag gekocht:
- Pearl Drops tandpasta, beloofd sprankelende witte tanden; ben benieuwd.

jep die pot van de action, het is een gewoon potje met slakkenslijmgel ofzoiets erop, wil er wel even een foto van maken andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had je die slakkenslijm ook bij de Action gekocht? En is het dan een gezichtscreme of bodycreme of wat? Hoe duur is het?
Ik heb eigenlijk een puntgave huid qua gezicht, maar soms op de bovenarmen soms wat van die rode plekjes...
 kost iets van 3,50/4,00 euro voor een pot die je echt de komende jaren niet leeg gaat krijgen... ze hebben er ook een bodycreme met slakkenspul van... maar ik heb echt de gel (zit in een zelfde soort potje beide)
 kost iets van 3,50/4,00 euro voor een pot die je echt de komende jaren niet leeg gaat krijgen... ze hebben er ook een bodycreme met slakkenspul van... maar ik heb echt de gel (zit in een zelfde soort potje beide)

ehbo-reissetje etc.
 ehbo-reissetje etc.

Nee er zit geen tekentang inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zit daar ook een tekentang in?
En hoeveel kost het setje?

Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er zit geen tekentang in
Ze hebben wel een compacte reistrommeltje waar volgens mij wel een tekentang inzit.
Maar ik denk dat je dan beter een losse tekentang kan kopen, die zijn niet zo duur

denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal eens kijken voor dat trommeltje, alleen losse tekentangen hebben ze denk ik niet?

Vast welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denk ik niet maar anders koop je die bij de drogist? kruidvat/trekpleister hebben die ook wel
 heb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje
 heb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje   

het is een heel lief trommeltje, meen dat hij witte bovenkant heeft, gok hooguit 30x20 cm ongeveerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vast welheb wel een soort combo nodig van pleisters en een tekentang. Dus eerst maar eens kijken voor dat trommeltje
Ja ik ook, maar dat is voor mij verplicht vanwege het gastouder zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een EHBO-kit van de Kring-apotheek, wel wat duurder maar die is wel compleet.

Ideaal als bloembak of wasmand of emmer of mini vijver of ....
  Ideaal als bloembak of wasmand of emmer of mini vijver of ....

Van plastic, kun je bijvoorbeeld aarde of wasgoed indoen oid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
flexibele emmers? wat moet ik daar nou onder verstaan

Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de wasquote:

Dat heb ik ook zo gedaan !quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten

Wij de ovalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja ik heb daar idd de ronde van.. maar gebruik ze idd voor de was
 En ja, dat zijn ook de wasmanden hier.
 En ja, dat zijn ook de wasmanden hier.  

Ze heten eigenlijk tubtrugs. Althans ze zijn gewoon nagemaakt. Maar ik gebruik ze idd ook als wasmand en als we straks een tuinhuisje hebben lijkt het me handig om al het kleine tuingereedschap op te bergen. En ze zijn ideaal als bloemenbak. Of als je kinderen hebt, om al het speelgoed in op te bergen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
owwww die, die heb ik als wasmand. in iedere kamer staat er 1.
en ik heb er 1 voor de tuin, voor het onkruid (die staat bij de action bij ons ook bij de tuinspullen)
geen idee dat dat flexibele emmers heten

Ik denk dat ze de vierkante variant alleen in die kleuren hebben maar de ronde variant heb ik in het roze en groen. Maar ik ga maandag even kijken bij de Action en dan zal ik even kijken of er meer kleuren zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:02 schreef Miendientje het volgende:
Ik moet nog een oudpapierbak die ik makkelijk mee kan nemen naar de papiercontainer om te legen.
Zijn ze er alleen in het blauw, groen, paars en zwart of hebben ze nog meer kleuren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |