abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 18:32:52 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99886572
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 juli 2011 @ 18:33:25 #2
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99886610
Hihi.
AFC AJAX
  zondag 24 juli 2011 @ 18:33:54 #3
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99886634
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Hihi.
:*
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99886638
Serero en Ozbiliz, INDRUKWEKKEND. _O_ _O_
pi_99886916
Hehe
pi_99886942
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
Serero en Ozbiliz, INDRUKWEKKEND. _O_ _O_
ozbiliz was goed ja, maar die is erg wisselvallig hoor
pi_99887000
Serero is een baas die goed in de kléne ruimte kan spelen
  zondag 24 juli 2011 @ 18:43:33 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99887016
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero is een baas die goed in de kléne ruimte kan spelen
Hij is wel klein
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99887166
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij is wel klein
Maar wel de verbeterde versie van Enoh.

Ik ben erg benieuwd, als hij speelt tegen Twente, hoe hij zich dan staande houdt. Maar zowel tegen Brondby als Independiente is te zien dat hij sterk is in de combinaties, ontzettend makkelijk wegdraait en ook nog eens veel inzet levert in verdedigend opzicht.

Hoop dat hij zich zo weet door te ontwikkelen. Dan gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Siem en die concurrentie zal Ajax alleen maar ten goede komen.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:47:17 #10
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99887178
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij is wel klein
2 cm te groot voor Barcelona
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 24 juli 2011 @ 18:47:48 #11
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99887199
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:47 schreef enfusi0n het volgende:

[..]

Maar wel de verbeterde versie van Enoh.

Ik ben erg benieuwd, als hij speelt tegen Twente, hoe hij zich dan staande houdt. Maar zowel tegen Brondby als Independiente is te zien dat hij sterk is in de combinaties, ontzettend makkelijk wegdraait en ook nog eens veel inzet levert in verdedigend opzicht.

Hoop dat hij zich zo weet door te ontwikkelen. Dan gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Siem en die concurrentie zal Ajax alleen maar ten goede komen.
Hoe kan je Enoh en Serero nou weer vergelijken? Ze zijn beiden zwart, thats it
pi_99887242
Laat die Serero maar eerst 5 competitiewedstrijden achter elkaar minimaal 70 minuten lang spelen, dan praten we misschien wel anders
Noot noot.
pi_99887383
ja want??,

je hoeft geen groot kenner te zijn om te zien dat dit een geweldige speler is die perfect uit de voeten kan in dit team..
pi_99887401
Kleine stukjes van Ajax - Indep gezien (tweede helft geloof ik, twee doelpunten) en vond Ajax wel sterk spelen. Vooral die Serero met z'n korte draaien en hakjes. Het is natuurlijk afwachten of dat frivole wel zo verstandig is natuurlijk maar tegen Independiente kwam het er wel uit. Ben wel benieuwd. Komt die uit de jeugd of is hij gehaald deze zomer?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99887444
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kleine stukjes van Ajax - Indep gezien (tweede helft geloof ik, twee doelpunten) en vond Ajax wel sterk spelen. Vooral die Serero met z'n korte draaien en hakjes. Het is natuurlijk afwachten of dat frivole wel zo verstandig is natuurlijk maar tegen Independiente kwam het er wel uit. Ben wel benieuwd. Komt die uit de jeugd of is hij gehaald deze zomer?
ajax cape town, volgens mij ook speler van het jaar in zuid/afrika
pi_99887692
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:52 schreef vulgarismagistralis het volgende:
ja want??,

je hoeft geen groot kenner te zijn om te zien dat dit een geweldige speler is die perfect uit de voeten kan in dit team..
Op hoeveel wedstrijden baseer je dat in godsnaam?
Noot noot.
pi_99887704
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef neilpatrick het volgende:

[..]

klopt
pi_99887729
quote:

[..]

Ondanks dat het team van Knol alle prijzen won, en dus ook 1 van de spelers daar.
pi_99887745
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo? :') :') :') :')
pi_99887900
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo? :') :') :') :')
Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:09:51 #21
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99888009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!
Oh , dus jullie zijn die white boyz die ik steeds zie
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 juli 2011 @ 19:13:32 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99888134
quote:

[..]

Zowel talent van het jaar als speler van het jaar :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99888244
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik mis er geen één :+
Noot noot.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:45:33 #24
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99889419
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik mis er geen één :+
Jawel, als FCT speelt kijk je dat toch.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99889665
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jawel, als FCT speelt kijk je dat toch.
Ooojaa!!
Noot noot.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:50:42 #26
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99889696
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ooojaa!!
:D :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99890499
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom mensen boos worden om het feit dat er een speler héél goed speelt en dat er dan blijkbaar niet goed tegen aangekeken mag worden, is mij nog altijd een raadsel.
Elke persoon ziet dat Serero geen 13-in-een-dozijn-voetballer is, maar eentje met extra kwaliteiten. Héél technisch, frivool, naar voren durven voetballen, in staat toch de combinatie aangaan. Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Het wordt voor Frank de Boer nog een hele puzzel om het Ajax-middenveld te vormen. Even er vanuitgaande dat hij met 3 middenvelders blijft spelen, dan moeten er minstens 1 of 2 goede middenvelders op de bank plaatsnemen. Eriksen is fantastisch, Serero idem en wat te denken van Lodeiro, Anita, en ipc ook nog wel Janssen. Nah ja, van laatstgenoemde meer zijn trap is zéér goed. Zijn handelingssnelheid valt wel tegen.
Dan is er nog een Rits, waarvan ik het opvallend vind dat hij naar het 2e elftal is gestuurd. Een Sneijder bv. dan weer niet. Vreemd, maar goed, hopelijk weet Frank de Boer waar hij mee bezig is.
Waar ik ook teleurgesteld over ben, is het feit dat Anita in de tweede helft tegen Independiente er als rechtsachter inkwam en Janssen gewoon als verdedigende middenvelder bleef staan.
Heeft De Boer dan niets geleerd over vorig seizoen, Anita heeft toch écht wel zijn vaste stek als verdedigende middenvelder gevonden zou ik zo zeggen.
Maar het lijkt wel of De Boer meer ziet in Janssen. Met alle respect, maar met een Anita ga je minder overlopen worden ( ondanks zijn grootte ) dan met een Janssen. Fysiek mag Janssen dan wel eens een duwtje kunnen uitdelen, maar Anita is een zoveel slimmere speler.
Daarbij lijkt het ook nog of De Boer persé met zijn aankoop Janssen wil spelen. Als er andere beter zijn, dan moeten die spelen. De besten moeten spelen.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:45 #28
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_99890893
Serero is heel goed ik ben alleen bang dat hij snel geblesseerd raakt.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:19:30 #29
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99891141
(met hoeveel) gaan we winnen van Twente?
pi_99891259
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Burrito het volgende:
4-2. We scoren makkelijk, maar verdedigend zag het er vanmiddag ook bv. weer erg mank uit bij vlagen. En dit Independiente is een zwakkere tegenstander dan dat Ajax met Twente krijgt komend weekend.
pi_99891640
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Waarom mensen boos worden om het feit dat er een speler héél goed speelt en dat er dan blijkbaar niet goed tegen aangekeken mag worden, is mij nog altijd een raadsel.
Omdat doorgaans de beste voetballers uit een jeugdopleiding het niet redden, vaak genoeg zeggen grote spelers dat ze met spelers hebben gespeeld die beter waren dan zij maar die het nooit gemaakt hebben.
Daarom kun je er pas wat zinniggs over zeggen als ze een seizoen of wat meelopen.
Mij lijkt ie ook heel goed overigens ;)

quote:
Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Waar baseer je zoiets nou weer op? ken je hem ofzo?

quote:
Daarbij lijkt het ook nog of De Boer persé met zijn aankoop Janssen wil spelen. Als er andere beter zijn, dan moeten die spelen. De besten moeten spelen.
Tuurlijk moet de beste spelen maar de boer zal hem gehaald met de mening dat het een versterking is, dan moet je hem ookm de kans geven.
Daarbij verschillen meningen dus wat jij misschien niet goed vind aan Janssen kan best prima in de Boer's tactiek passen.
pi_99891698
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Burrito het volgende:
Reguliere speeltijd gelijk met 1-1 of hoger.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:31:14 #33
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99891737
Serero kan toch prima met Eriksen dit seizoen spelen? Er moeten echt verschrikkelijk veel wedstrijden gespeeld worden, krijgen dan beide genoeg speeltijd.
pi_99892220
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:29 schreef DeZoektocht het volgende:

Omdat doorgaans de beste voetballers uit een jeugdopleiding het niet redden, vaak genoeg zeggen grote spelers dat ze met spelers hebben gespeeld die beter waren dan zij maar die het nooit gemaakt hebben.
Daarom kun je er pas wat zinniggs over zeggen als ze een seizoen of wat meelopen.
Mij lijkt ie ook heel goed overigens ;)

Ja ok, heb je eigenlijk wel gelijk in.

quote:
Waar baseer je zoiets nou weer op? ken je hem ofzo?

Puur qua gevoel. Het lijkt me typisch zo'n vechter, waarbij de kwaliteiten telkens weer boven komen drijven. Juist omdat hij er zo hard voor vecht. Maar, zoals ik al zei, puur qua gevoel.

quote:
Tuurlijk moet de beste spelen maar de boer zal hem gehaald met de mening dat het een versterking is, dan moet je hem ookm de kans geven.
Daarbij verschillen meningen dus wat jij misschien niet goed vind aan Janssen kan best prima in de Boer's tactiek passen.
Dit is nog maar de voorbereiding en dus kan dat zeker. Ook bij de eerste wedstrijden in de competitie, maar ja, als blijkt dat anderen beter zijn moeten die ook wel de kans krijgen. Het is niet zo dat Janssen bij voorbaat al vaste basisspeler gaat worden.
Frank de Boer laat wel steeds weten van vastigheid op het middenveld wegens Janssen, maar zo 'vastig' vind ik het helemaal niet. De Boer heeft zo zijn keuzes, maar ik mag toch hopen dat Anita als verdedigende middenvelder komt te spelen en niet Janssen.
Anita heeft aangetoond daar fantastisch te kunnen spelen. Of je nou een nieuwe speler haalt of niet, direct Anita van zijn plekkie af gooien vind ik onlogisch.
pi_99892472
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

Dit is nog maar de voorbereiding en dus kan dat zeker. Ook bij de eerste wedstrijden in de competitie, maar ja, als blijkt dat anderen beter zijn moeten die ook wel de kans krijgen. Het is niet zo dat Janssen bij voorbaat al vaste basisspeler gaat worden.
Frank de Boer laat wel steeds weten van vastigheid op het middenveld wegens Janssen, maar zo 'vastig' vind ik het helemaal niet. De Boer heeft zo zijn keuzes, maar ik mag toch hopen dat Anita als verdedigende middenvelder komt te spelen en niet Janssen.
Anita heeft aangetoond daar fantastisch te kunnen spelen. Of je nou een nieuwe speler haalt of niet, direct Anita van zijn plekkie af gooien vind ik onlogisch.
Dat ben ik met je eens.
Overigens is ANita een prima voorbeeld wat mijn stelling onderschrijft alleen dan de andere kant op.
Ik vond Anita echt 3 keer niks, klein mannetje geen techniek enzo maar hij blijft me keer op keer verbazen en vind ook dat ie in dit Ajax zeker zn kansen moet krijgen :Y
pi_99892928
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.
Overigens is ANita een prima voorbeeld wat mijn stelling onderschrijft alleen dan de andere kant op.
Ik vond Anita echt 3 keer niks, klein mannetje geen techniek enzo maar hij blijft me keer op keer verbazen en vind ook dat ie in dit Ajax zeker zn kansen moet krijgen :Y
Kijk, nog iemand die er verstand van heeft. Anita is zo'n natuurtalentje vind ik. Iemand die ook de absolute wil toont. En ja, dan komen de kwaliteiten vanzelf naar boven drijven.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:42 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99894293
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Elke persoon ziet dat Serero geen 13-in-een-dozijn-voetballer is, maar eentje met extra kwaliteiten. Héél technisch, frivool, naar voren durven voetballen, in staat toch de combinatie aangaan. Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Het wordt voor Frank de Boer nog een hele puzzel om het Ajax-middenveld te vormen. Even er vanuitgaande dat hij met 3 middenvelders blijft spelen, dan moeten er minstens 1 of 2 goede middenvelders op de bank plaatsnemen. Eriksen is fantastisch, Serero idem en wat te denken van Lodeiro, Anita, en ipc ook nog wel Janssen. Nah ja, van laatstgenoemde meer zijn trap is zéér goed. Zijn handelingssnelheid valt wel tegen.
Dan is er nog een Rits, waarvan ik het opvallend vind dat hij naar het 2e elftal is gestuurd. Een Sneijder bv. dan weer niet. Vreemd, maar goed, hopelijk weet Frank de Boer waar hij mee bezig is.
Waar ik ook teleurgesteld over ben, is het feit dat Anita in de tweede helft tegen Independiente er als rechtsachter inkwam en Janssen gewoon als verdedigende middenvelder bleef staan.
Heeft De Boer dan niets geleerd over vorig seizoen, Anita heeft toch écht wel zijn vaste stek als verdedigende middenvelder gevonden zou ik zo zeggen.
Maar het lijkt wel of De Boer meer ziet in Janssen. Met alle respect, maar met een Anita ga je minder overlopen worden ( ondanks zijn grootte ) dan met een Janssen. Fysiek mag Janssen dan wel eens een duwtje kunnen uitdelen, maar Anita is een zoveel slimmere speler.
Heerlijk gelijk die oordelen :')

We hebben nog geen officiele wedstrijd gespeeld en nu al heb je het erover alsof De Boer Janssen al een half jaar in de basis heeft staan terwijl die er niets van bakt.

En wees eerlijk, Anita is een aardig spelertje, maar ook geen grootheid natuurlijk (letterlijk en figuurlijk :P )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 24 juli 2011 @ 21:16:21 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99894378
Ik weet niet of hij al is gepost maar toch:

http://www.voetbalcentraa(...)rekken-bij-ajax-list

quote:
Castillion mag op huurbasis vertrekken bij Ajax
Gepubliceerd door Karim el Bardiji | 24-07-11 | 20:53 1 reacties

Geoffrey Castillion mag op huurbasis vertrekken bij Ajax. De 20-jarige spits kreeg een kans in de voorbereiding om de tweede spits in de selectie te worden achter Kolbeinn Sigthórsson. Trainer Frank de Boer laat weten dat dit niet gelukt is.

''Nee, anders was hij er vandaag tegen Independiente wel bij geweest. Het is nu nog niet goed genoeg'', bevestigt De Boer tegenover Eredivisie Live. ''Ik ga morgen (maandag, red.) met Geoffrey praten over zijn toekomst en dan zullen we wel kijken wat we doen. Een verhuur? Dat is misschien wel de beste oplossing voor iedereen inderdaad.''

Castillion kwam tot dusver één competitiewedstrijd in actie voor het eerste elftal van Ajax. De aanvaller zou in de belangstelling staan van NAC Breda en RKC Waalwijk.
pi_99894644
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of hij al is gepost maar toch:

http://www.voetbalcentraa(...)rekken-bij-ajax-list

[..]

Ik denk dat een jaartje knokken bij RKC goed is voor hem.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 24 juli 2011 @ 21:32:47 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_99895458
Ozbiliz komt duidelijk in het centrum beter uit de verf dan op de flanken , daar vind ik hem echt drama.
Was wel een leuke wedstrijd , maar ja , die tegenstander was ook wel dramatisch :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_99897533
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

We hebben nog geen officiele wedstrijd gespeeld en nu al heb je het erover alsof De Boer Janssen al een half jaar in de basis heeft staan terwijl die er niets van bakt.

En wees eerlijk, Anita is een aardig spelertje, maar ook geen grootheid natuurlijk (letterlijk en figuurlijk :P )
Ik zeg mijn mening en ik heb andere keuzes dan De Boer. Op sommige plekken dan toch.
Anita is wellicht klein, maar een bijzonder handige en slimme speler. Daarbij zet hij zijn lichaam altijd goed. Dat deed bv. een Van der Vaart ook. Die had een andere positie, maar dat maakt niet zoveel uit.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:15:45 #42
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99898013
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Anita onderschatting :N , dacht dat het na de afgelopen seizoenshelft afgelopen was maar er lopen nog steeds mensen met een plank voor de kop
pi_99899970
Als Sererro mentaal sterk is kan hij nog eens heel groot gaan worden.

Janssen - Eriksen - Serrero zou fantastisch zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:57:58 #44
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99900320
Suárez wint even in z'n ééntje de Copa America, terughalen bitte :9
AFC AJAX
pi_99900370
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Maakt niet uit waar hij speelt, hij blijft een held _O_

Messi en Neymar, eat your heart out!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_99900447
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Hehe.
pi_99900645
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Sererro mentaal sterk is kan hij nog eens heel groot gaan worden.

Janssen - Eriksen - Serrero zou fantastisch zijn.
je dacht ik weet niet hoe ik Serero schrijf, dus dan maar op 2 verschillende manieren? :P
pi_99900723
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

je dacht ik weet niet hoe ik Serero schrijf, dus dan maar op 2 verschillende manieren? :P
Tsjah al die buitenlandse namen ik word er gek van.
pi_99900803
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Tsjah al die buitenlandse namen ik word er gek van.
Tsja, jij vindt Pietje Pietersen makkelijker klinken dan Serero? Hehe, Serero vind ik toch een vrij simpele naam om te zeggen.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:08:38 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99900877
Ajax trekt me nu minder man, want El Hamdaoui. :'(

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99900914
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Mooizo :) AL dat gezeur over el ham hoe goed hij wel niet is werd er irritant.
pi_99900919
quote:

Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopen :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 24 juli 2011 @ 23:11:06 #53
13462 BansheeBoy
pi_99901009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopen :W
Moeten we even wachten of hij daar gaat spelen. Tot die tijd ben ik hier. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_99901113
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
pi_99901226
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
Als stoorzender?
pi_99901238
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ham is een 4-4-2 speler, geen 4-3-3 spits. Daarnaast is het gewoon een mongool.
pi_99901407
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als stoorzender?
Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.
pi_99901458
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ga hier maar naartoe;

sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!

Lekker over die andere Marokkaan praten, Assaidi.
pi_99901514
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.
Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.
pi_99901555
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.
Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.
Waar verwacht je trouwens dat Ozbiliz komt te spelen? Basis en zo ja, waar?
pi_99901915
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.
Waar verwacht je trouwens dat Ozbiliz komt te spelen? Basis en zo ja, waar?
Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?
pi_99902299
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:

[..]

Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?
Wellicht geen basis, maar wel zeker genoeg speeltijd. Maar goed, het is niet zo en dus kijken we verder. Ozbiliz in de punt van de aanval zie ik wel zitten. Hoe hij dat kan invullen is fantastisch. Een zeldzaam goede speler vind ik het.
Serero idem. Ongelofelijk, puur genieten was het vanmiddag tweede helft van beiden.

pi_99902583
quote:

Ja daag. Rot nou een keer op met je El Hamdaoui. Ik zie je nergens anders over posten in dit topic.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_99903005
Ik denk dat Frank het komende jaar redelijk wat zal rouleren. Er komen een shitload aan wedstrijden aan. We hebben veel jonge spelers, die kunnen niet 50+ wedstrijden presteren. Daarom is het goed dat Janssen er is. Hopelijk blijft Jantje ook, zijn ervaring kunnen we ook goed gebruiken!

Om op Ozbilliz terug te komen, ik denk wel dat hij meer speeltijd krijgt als vorig seizoen. Dit word het jaar waarin ie zich kan bewijzen denk ik. Zelfde geldt voor Ebecillio.

Verder, van wat ik heb gezien in de samenvatting van de wedstrijd tegen Independiente, ik vond Serero echt een enorme goede techniek hebben voor een Afrikaan. Leuke speler!
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_99903106
Ebecillio :r :r :r :r :r Hoop echt dat boerrigter voorkeur boven hem krijgt
pi_99903429
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Triptamine2 het volgende:

Om op Ozbilliz terug te komen, ik denk wel dat hij meer speeltijd krijgt als vorig seizoen. Dit word het jaar waarin ie zich kan bewijzen denk ik. Zelfde geldt voor Ebecillio.

Verder, van wat ik heb gezien in de samenvatting van de wedstrijd tegen Independiente, ik vond Serero echt een enorme goede techniek hebben voor een Afrikaan. Leuke speler!
Nou, Ebecilio heeft al veel meer kansen gekregen en het lijkt me dat hij al veel krediet heeft verspeeld. Al betwijfel ik dat dan gelijk weer, omdat Frank de Boer in hem nog steeds een basisspeler ziet. Alhoewel, Boerrigther was er natuurlijk niet bij.

Serero heeft een likkenbarende techniek idd. Niet alleen voor een Afrikaan trouwens.
Ik zat op puntje van mijn stoel om vanmiddag Serero en Ozbiliz te kunnen zien voetballen. Geweldig veel potentieël. Ik verwacht eigenlijk beiden zaterdag al in de basis, al kan het ( zeker in het geval van Serero ) nog wel iets te vroeg lijken. Immers, hij is nog maar pas bij Ajax.
pi_99903542
Sorero heeft meer potentie dan Ozbiliz en Ebecilio. Dat zie je direct.
pi_99903544
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.
Aan de rechterkant is het wat lastig. Van Sulejmani ben ik eigenlijk nog steeds niet onder de indruk. Af en toe voetbalt hij heel leuk, maar ik verwacht er eigenlijk telkens meer van.
Maar ja, hij speelt daar op een positie waar hij volgens mij niet op zijn best is.
Ik ben zéér benieuwd of Frank de Boer Serero en Ozbiliz laat starten tegen Twente.
Juweeltjes van voetballers zijn het beiden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Contador_The_Best op 25-07-2011 00:26:37 ]
pi_99904368
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Ik ook heb Ebecilio vorig jaar al een beetje opgegeven en de transfer van Boerrigter toegejuicht. Al moet het natuurlijk nog wel blijken te gaan werken. Al is het momenteel gewoon mooi dat er iig een alternatief is. Daar waar er vorig jaar bijna geen mogelijkheid tot wisselen waren voor de flanken op Sulejmani van kant laten wisselen om zo Ozbiliz in te kunnen brengen na.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:33:35 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99904422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.
Aan de rechterkant is het wat lastig. Van Sulejmani ben ik eigenlijk nog steeds niet onder de indruk. Af en toe voetbalt hij heel leuk, maar ik verwacht er eigenlijk telkens meer van.
Maar ja, hij speelt daar op een positie waar hij volgens mij niet op zijn best is.
Ik ben zéér benieuwd of Frank de Boer Serero en Ozbiliz laat starten tegen Twente.
Juweeltjes van voetballers zijn het beiden:

[ afbeelding ]

Logischer ook nog :'), ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
pi_99905046
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

Logischer ook nog :'), ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.
Maar net zoals iedereen geef ik ook mijn mening. Voor jou mening heb ik ook respect hoor, wees gerust.
pi_99906786
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ajax probeert het veld breed te houden.
pi_99912441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.
Maar net zoals iedereen geef ik ook mijn mening. Voor jou mening heb ik ook respect hoor, wees gerust.
Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  maandag 25 juli 2011 @ 10:01:33 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99912877
als je de vleugels laat afwisselen creeer je een onvoorspelbare dreiging natuurlijk.

Ik ben echt benieuwd naar Boerrighter, hoop dat hij snel fit is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99912991
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.
Het spijt me voor je, maar je denkt maar zoals je zelf wilt. Met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts voetbal je als Ajax-zijnde een stuk makkelijker ja. Die eindeloze schoten in de tweede ring en het continu terug leggen van Ebecilio geloven we nu wel. Trechtervoetbal krijg je dan, zeker met zo'n figuur als Ebecilio.
Of wil je nu gaan beweren dat je vindt dat Ebecilio goed aan het voetballen is? Agressief is hij ook nog is.
pi_99913014
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Catch22- het volgende:
als je de vleugels laat afwisselen creeer je een onvoorspelbare dreiging natuurlijk.

Ik ben echt benieuwd naar Boerrighter, hoop dat hij snel fit is.
Dat wel, maar lange tijd alleen maar Ebecilio op links zetten is nou niet echt handig van De Boer, vind ik.
Boerrigther idd, die gaat het zeker maken aan de linkerkant bij Ajax. Hopelijk snel blessurevrij.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:11:24 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913104
Wat een kuttegenstander gisteren, kom dan helemaal niet :').

Paar leuke dingen gezien, Serrero was echt leuk om naar te kijken in de kleine ruimte. jammer dat Jansen opeens geen goeie trap meer heeft, maar goed, tegen zo'n kutteam is het moeilijk om jezelf op te laden.

Ik mis nog steeds de kille afmaker voor de goal, het had na 20 min al 3-0 moeten zijn. Niet dat die rare Bulykin zo geweldig kan voetballen, maar ik denk dat het een aardige pinchhitter kan zijn, iemand die niet moeilijk doet, maar gewoon hard de bal erin als ie de kans krijgt.

Al met al oogt het nog wat zwakjes op het moment, maar met 1 of 2 wijzigingen (doe eens een echte verdediger erbij) is het wel een aardig team op het moment. Positiespel was redelijk, heb het idee dat ze elkaar iig al wat makkeljker vinden dan vorig seizoen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_99913171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Catch22- het volgende:
Boerrighter
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Boerrigther
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Serrero

Jansen
Jongens kom op, doe in elk geval een klein beetje moeite om spelers van je eigen club goed te schrijven :')
  maandag 25 juli 2011 @ 10:15:01 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jongens kom op, doe in elk geval een klein beetje moeite om spelers van je eigen club goed te schrijven :')
OK, als de rest dan nokt met debiele taalfouten :).
Get woke, go broke!
pi_99913205
C'mon. Niet discusseren. We zijn nog steeds kampioen!
pi_99913272
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
C'mon. Niet discusseren. We zijn nog steeds kampioen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gaat allemaal om die 4e ster jonge! Niets anders dat telt pannekoek!
Narf!
pi_99913349
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

Het gaat allemaal om die 4e ster jonge! Niets anders dat telt pannekoek!
Nog maar 11 jaartjes wachten en dan hebben we die ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99915139
gister aardige match om een keer rustig stil te zitten niet meer dan dat en te chillen met de boys. dood verveeld en geërgerd aan de mensen die dachten capo te zijn en een liedje te konden starten... veel te veel dagjes bezoekers...

al met al leuke dingen gezien een behendige Serrero en Theo die passes gaf die niet meer normaal waren opendraaien boem linksbuiten opendraaien boem linksbuiten steekpass door het midden ongelofelijk wat een inzicht dat die man heeft. enige minpuntje was de gemiste penalty maar ach een oefenmatch zolang die ze maar erin schiet als het belangrijk wordt.

zaterdag weer is een avondmatch en eindelijk sfeer maken!!!
pi_99915529
Zaterdag eindelijk weer het nieuwe seizoen.
Maar mijn SCC is nog steeds niet verstuurd :')
  maandag 25 juli 2011 @ 12:04:54 #85
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99916362
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Leonos het volgende:
Zaterdag eindelijk weer het nieuwe seizoen.
Maar mijn SCC is nog steeds niet verstuurd :')
Ja wtf, waarom duurt het zo lang. Ze zeiden mid-juli, door zomerstop duurt het iets langer. Het is al bijna augustus :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99916784
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  maandag 25 juli 2011 @ 12:20:41 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_99916839
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef jeffrey410 het volgende:
gister aardige match om een keer rustig stil te zitten niet meer dan dat en te chillen met de boys. dood verveeld en geërgerd aan de mensen die dachten capo te zijn en een liedje te konden starten... veel te veel dagjes bezoekers...

al met al leuke dingen gezien een behendige Serrero en Theo die passes gaf die niet meer normaal waren opendraaien boem linksbuiten opendraaien boem linksbuiten steekpass door het midden ongelofelijk wat een inzicht dat die man heeft. enige minpuntje was de gemiste penalty maar ach een oefenmatch zolang die ze maar erin schiet als het belangrijk wordt.

Als je je ergert aan dat soort mensen bij een oefenwedstrijdje kun je beter gewoon niet komen :'). Niet iedereen is zo'n harde 410'er zoals jij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:21:33 #88
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99916858
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Swomp het volgende:
Soap Stekelenburg gaat verder
http://www.spitsnieuws.nl(...)elenburg-gaat-verder

Reken er maar op dat ie vandaag verkocht wordt. Rumour has it dat Roma vandaag de bankgarantie rond heeft.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:23:23 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99916917
Blijft zonde, maar goed, niets aan te doen.. Dan maar Vermeer...
Get woke, go broke!
  maandag 25 juli 2011 @ 12:25:17 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99916982
AS Roma...ik snap hem nog steeds niet. Volgend jaar EK, CL met Ajax. Waarom weggaan :? Als hij blijft en zo doorgaat haalt volgend jaar een topclub hem gewoon.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99917015
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je je ergert aan dat soort mensen bij een oefenwedstrijdje kun je beter gewoon niet komen :'). Niet iedereen is zo'n harde 410'er zoals jij.
Bij 410 zitten sowieso niet echt harde boys :')
Ze maken wel goede sfeer though.
pi_99917188
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Smoofie het volgende:
AS Roma...ik snap hem nog steeds niet. Volgend jaar EK, CL met Ajax. Waarom weggaan :? Als hij blijft en zo doorgaat haalt volgend jaar een topclub hem gewoon.
Welke topclubs hebben volgend jaar een keeper nodig dan? En AS Roma heeft gewoon (dankzij de nieuwe eigenaar) de potentie om uit te groeien naar een Europese topper.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 25 juli 2011 @ 12:32:15 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99917205
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Welke topclubs hebben volgend jaar een keeper nodig dan? En AS Roma heeft gewoon (dankzij de nieuwe eigenaar) de potentie om uit te groeien naar een Europese topper.
Vitesse ook :').

het is gewoon puur cashen, en daar heeft ie opzich wel gelijk in denk ik, maar ik vind het ook gewoon doodzonde.
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:33:50 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99917257
quote:
Net zoals dit jaar de topclubs hem zouden halen. Bayern haalt Neuer, Man'u haalt de Gea, Arsenal en Milan hebben niemand nodig ( :'))

Roma speelt gewoon in een betere competitie elk jaar 2 keer tegen Milan, Inter, Juve etc. Mooie stad en vooral véél euro's!
pi_99917270
quote:
28
prachtige stad
salaris
Klimaat

Ik snap het wel :)
pi_99917308
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vitesse ook :').
Leuke onzin heb je te melden. Vitesse had natuurlijk ook een wereldtalent als Lamela kunnen halen he.
quote:
het is gewoon puur cashen, en daar heeft ie opzich wel gelijk in denk ik, maar ik vind het ook gewoon doodzonde.
Puur cashen, hou op man :') Serie A is een verbetering tov de Eredivisie, AS Roma tov Ajax en Rome is geen slechte stad om in te wonen.
pi_99917334
En Stekelenburg zat hier al aan de 2 miljoen euro qua salaris.
pi_99917445
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef jeffrey410 het volgende:

:')

En sowieso, wat verwacht je nou van zo'n wedstrijd...
  maandag 25 juli 2011 @ 12:41:30 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99917470
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
En Stekelenburg zat hier al aan de 2 miljoen euro qua salaris.
bruto, dus dat is pak hem beet 8ton, daar krijgt hij minimaal 2 miljoen netto
pi_99917510
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

bruto, dus dat is pak hem beet 8ton, daar krijgt hij minimaal 2 miljoen netto
2.150.000 was in 2010 zijn inkomen. (Al zat daar wel de WK premie bij maar dat zal ook geen miljoen zijn geweest)
pi_99917549
Ik snap de beslissing van Steek echt wel :)
Geen slechte club zelfs beetje zielig voor hem dat het niet ManU is geworden.
Maar nu zit hij in elk geval in een leukere stad.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:44:15 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99917550
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

2.150.000 was in 2010 zijn inkomen. (Al zat daar wel de WK premie bij maar dat zal ook geen miljoen zijn geweest)
maar dat is toch bruto of niet? Ik had hem liever naar een echte topclub zien gaan, maar zo slecht is Roma niet en Rome al helemaal niet
pi_99917588
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat is toch bruto of niet? Ik had hem liever naar een echte topclub zien gaan, maar zo slecht is Roma niet en Rome al helemaal niet
Nee, netto.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:45:45 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99917605
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:45 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, netto.
wow
pi_99917688
Ik gun Steek die transfer en Vermeer die plek onder de lat!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_99918008
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun Steek die transfer en Vermeer die plek onder de lat!
Same here. Steek zou anders volgend jaar voor niks weglopen. Je moet niet vergeten dat Stekelenburg in het begin misschien nog wel minder constant was als Vermeer nu. Ik zie hem echt wel uitgroeien tot een prima eerste keeper voor Ajax. Zowiezo een goede vervanger, uit de jeugd met potentie. Wat wil je nog meer?!
  maandag 25 juli 2011 @ 13:04:38 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99918164
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Net zoals dit jaar de topclubs hem zouden halen. Bayern haalt Neuer, Man'u haalt de Gea, Arsenal en Milan hebben niemand nodig ( :'))

Roma speelt gewoon in een betere competitie elk jaar 2 keer tegen Milan, Inter, Juve etc. Mooie stad en vooral véél euro's!
Daarnaast kan hij laten zien dat hij zich in een betere competitie ook kan onderscheiden en niet alleen een paar wedstrijden op topniveau goed was (WK). Dan kan hij over 2 jaar misschien toch naar een topper.
pi_99918202
BAVA is van start gegaan zonder een afwezige Cruijff
  maandag 25 juli 2011 @ 13:06:01 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99918203
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:59 schreef denial86 het volgende:

[..]

Same here. Steek zou anders volgend jaar voor niks weglopen. Je moet niet vergeten dat Stekelenburg in het begin misschien nog wel minder constant was als Vermeer nu. Ik zie hem echt wel uitgroeien tot een prima eerste keeper voor Ajax. Zowiezo een goede vervanger, uit de jeugd met potentie. Wat wil je nog meer?!
Dat hij gaat knallen. Potentie is leuk, maar hij moet er gewoon staan.
pi_99921077
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat hij gaat knallen. Potentie is leuk, maar hij moet er gewoon staan.
Goed, goed, maar dat geld ook voor de andere 10 spelers op het veld. Het merendeel daarvan is nog steeds 'talent' evenals Vermeer...
pi_99921142
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef denial86 het volgende:

[..]

Goed, goed, maar dat geld ook voor de andere 10 spelers op het veld. Het merendeel daarvan is nog steeds 'talent' evenals Vermeer...
hoe oud is vermeer eigenlijk?
  maandag 25 juli 2011 @ 14:32:55 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99921265
24.

Ik zie hem niet meer als talent, hij is gewoon een goede keeper die nog kan groeien. Maar het is geen talent in de zin van onervaren e.d.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99921955
Hij is 25.
pi_99922192
Hoop dat steek 8 mil opbrengt en weggaat. Zou zowel voor Ajax als Steek goed zijn.

Heb alle vertrouwen in zijn vervanger vermeer.
★★★
pi_99922381
Wel zaak dat er nog een goede 2e keeper komt achter vermeer.
pi_99922390
quote:
Afwezige Cruijff benoemd tot commissaris bij Ajax Johan Cruijff is na ruim 23 jaar terug bij Ajax. Het erelid is maandag tijdens een buitengewone algemene vergadering voor aandeelhouders in de Arena benoemd tot commissaris.

Hij vormt de komende vier jaar samen met de eveneens succesvol voorgedragen voorzitter Steven ten Have, Edgar Davids, Paul Römer en Marjan Olfers de nieuwe raad van commissarissen van de Amsterdamse club.

Tot grote ergenis van sommige aanwezige aandeelhouders liet Cruijff als enige van de nieuw commissarissen verstek gaan tijdens de buitengewone algemene vergadering.
Klik hier!

Mede daardoor werd hij niet unaniem verkozen. Tien aandeelhouders stemden tegen, drie onthielden zich van stemming. De overige vier nieuwe commissarissen kregen wel alle steun.

Algemeen directeur

De nieuwe raad van commissarissen gaat de directie van Ajax controleren. Ze zijn op zoek naar een geschikte algemeen directeur, de opvolger van Rik van den Boog.

Als het aan Cruijff ligt, krijgt Tscheu La Ling het voor het zeggen. De andere commissarissen vinden dat geen goed idee.
pi_99922661

Toivonen de Ajacied?
pi_99923307
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]

Toivonen de Ajacied?
Lolwut?
pi_99923348
quote:
13s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:29 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Lolwut?
gewoon een medewerker van de fanshop.
pi_99923399
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

gewoon een medewerker van de fanshop.
Hij lijkt wel een beetje. :')
  maandag 25 juli 2011 @ 15:59:31 #121
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_99924543
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat hij er niet was -O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_99924995
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij is 25.
Ow ok, dacht dat ie ouder jonger is.
  maandag 25 juli 2011 @ 16:34:21 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99925861
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]

Toivonen de Ajacied?
Als ik zijn baas was zou ik van hem eisen dat hij zijn haar eraf knipte :P
  maandag 25 juli 2011 @ 16:50:07 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99926438
Toivonen bij Ajax _O_

Oh wacht.. D:
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99927871
Theo ging bij de training van twente in het Gelredome kijken :P
pi_99928327
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo ging bij de training van twente in het Gelredome kijken :P
Serieus ? Dat is wel triest. Hij speelt nu bij Ajax. En niet bij de tukkers.
pi_99928377
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Boeiend? hij woont daar. en zijn oude team maten spelen er. Wat gek nou dat hij even gaat kijken.
pi_99928685
quote:

[..]

:') Ja hoe durft hij!
pi_99928840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:') Ja hoe durft hij!
:Y
  maandag 25 juli 2011 @ 18:13:47 #130
245691 missU
Same shit, different day?
pi_99928907
Waarom is de site van Ajax in het Chinees te zien? Alleen maar voor de gok Chinezen zeker :)
WcPot is my bottom bitch!
pi_99929139
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:13 schreef missU het volgende:
Waarom is de site van Ajax in het Chinees te zien? Alleen maar voor de gok Chinezen zeker :)
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)van-Chinees-Ajax.htm
pi_99929206
quote:

[..]

Alvast even spioneren voor komende week.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_99929804
quote:

[..]

maandag 25 juli 2011 @ 18:46:40 #134
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_99929877
Volgens een insider van AN komt 1 van deze 4 spelers naar ajax: Ruiz, Lens, Narsingh of Everton.
Hij heeft deze 4 genoemd omdat hij nog niet kan zeggen welke het precies is ivm zijn bron.
De bron van diegene is gecontroleerd door de mods van AN.

Weet eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moet vinden. Dit soort members duiken altijd op tijdens transferswindows en van dit lijstje lijkt mij alleen Narsingh een reëele optie.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:51:53 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99930067
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef J2T het volgende:
Volgens een insider van AN komt 1 van deze 4 spelers naar ajax: Ruiz, Lens, Narsingh of Everton.
Hij heeft deze 4 genoemd omdat hij nog niet kan zeggen welke het precies is ivm zijn bron.

Weet eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moet vinden. Dit soort members duiken altijd op tijdens transferswindows en van dit lijstje lijkt mij alleen Narsingh een reëele optie.
Doe dan Tadic
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99930139
quote:

Paar dagen terug toen iemand dit postte was het nog Luuk de Jong, Ruiz, Lens of Toivonen. :D
pi_99930141
quote:

Rutten wil graag El-Hamdaoui hebben, en het is bekend dat Lens en El-Hamdaoui niet elkaars grootste vrienden zijn. Een soort dealtje (al dan niet met gesloten beurzen) zou ik me best nog voor kunnen stellen.

Everton moeten we niet willen hebben, Ruiz lijkt mij geen reeële optie. Narsingh zou je er best bij kunnen hebben.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:56:52 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99930248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Rutten wil graag El-Hamdaoui hebben, en het is bekend dat Lens en El-Hamdaoui niet elkaars grootste vrienden zijn. Een soort dealtje (al dan niet met gesloten beurzen) zou ik me best nog voor kunnen stellen.

Everton moeten we niet willen hebben, Ruiz lijkt mij geen reeële optie. Narsingh zou je er best bij kunnen hebben.
Lens is eckte Amsterdammer. Maar we hebben Sieg al.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 25 juli 2011 @ 18:59:22 #139
344378 J2T
pi_99930341
Ik hoop zelf natuurlijk op Ruiz, maar lijkt me niet dat Munsterman na Theo ook Ruiz naar Amsterdam laat gaan. Porto had een paar maanden geleden al 10 miljoen geboden op Ruiz en Twente vond dit te weinig. Munsterman zou het Ajax onmogelijk maken.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:00:12 #140
344378 J2T
pi_99930376
Denk eerlijk gezegd ook niet dat Bryan naar een andere Nl club wil gaan. Een buitenlandse club zal wel zijn volgende stap worden
pi_99930550
Hoewel het natuurlijk wel weer een mooi staaltje bord-op-schoot-scouting van de bovenste plank is natuurlijk. :')
  maandag 25 juli 2011 @ 19:05:16 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99930569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef J2T het volgende:
Denk eerlijk gezegd ook niet dat Bryan naar een andere Nl club wil gaan. Een buitenlandse club zal wel zijn volgende stap worden
Klopt, Ajax tov Twente is voor hem niet een hele vooruitgang. Hij kan misschien wat meer verdienen, maar ik denk dat hij zijn zinnen zet op het buitenland.

Ik zou niet weten wat je met die andere 3 moet. Misschien Lens op rechts :?
Everton is een leuk spelertje voor Heracles, maar Ajax is te hoog gegrepen.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:06:32 #143
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99930601
Maar van al die namen, zouden ze allemaal 2e keus zijn. Of Sieg/Sulejmani wordt 2e keus :? (behalve ruiz ofc)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99930719
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Maar van al die namen, zouden ze allemaal 2e keus zijn. Of Sieg/Sulejmani wordt 2e keus :? (behalve ruiz ofc)
Het zal dan wel worden:
Sulejmani - Sighthorsson - Lens
Sulejmani - Sighthorsson - Ruiz

Waarbij beiden tevens een optie zijn voor de spitspositie kunnen zijn bij nood aan de man, met Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter voor de vleugels achter de hand. Anders zou ik ook niet weten wat je met die namen moet.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:11:16 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99930757
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het zal dan wel worden:
Sulejmani - Sighthorsson - Lens
Sulejmani - Sighthorsson - Ruiz

Waarbij beiden tevens een optie zijn voor de spitspositie kunnen zijn bij nood aan de man, met Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter voor de vleugels achter de hand. Anders zou ik ook niet weten wat je met die namen moet.
Ik ben altijd voorstander van Lens geweest. Denk dat hij zich veel meer thuisvoelt bij zijn fav. club :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 25 juli 2011 @ 19:18:11 #146
344378 J2T
pi_99931028
Stel het wordt Ruiz, dan zou die dus niet in de voorrondes met Twente mee mogen doen zodat hij nog voor Ajax in de CL kan uitkomen. Of geldt dat alleen voor de vierde voorrondes en niet voor de derde?

EDIT: Lees net dat Ruiz morgen niet meedoet. NWO!
pi_99931083
Lens...
Dure bankzitter denk ik zo
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_99931111
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef J2T het volgende:
Stel het wordt Ruiz, dan zou die dus niet in de voorrondes met Twente mee mogen doen zodat hij nog voor Ajax in de CL kan uitkomen. Of geldt dat alleen voor de vierde voorrondes en niet voor de derde?

EDIT: Lees net dat Ruiz morgen niet meedoet. NWO!
Geblesseerd..
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  maandag 25 juli 2011 @ 19:22:28 #149
344378 J2T
pi_99931178
I know. Ruiz gaat never nooit komen naar Ajax. Transfer zou onverantwoord zijn en het zou tegen de nieuwe weg zijn die Ajax is ingeslagen. Dus die gaat het niet worden.
pi_99931206
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef J2T het volgende:
I know. Ruiz gaat never nooit komen naar Ajax. Transfer zou onverantwoord zijn en het zou tegen de nieuwe weg zijn die Ajax is ingeslagen. Dus die gaat het niet worden.
In Serero hebben we toch een nieuwe rising star?
pi_99931213
aub geen Lens ...
★★★
  maandag 25 juli 2011 @ 19:23:55 #152
344378 J2T
pi_99931237
Yup Serero is wel een pareltje hoor. Ben nu al fan!
pi_99931425
Lees al die pagina´s op het moment, vind het maar een mongool die blackmoon_ams :')
pi_99932286
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Lees al die pagina´s op het moment, vind het maar een mongool die blackmoon_ams :')
Hij zal vast iemand zijn die er ook wel redelijk dichtbij zit, maar het lijkt me idd ook zo iemand die maar al te fier is als één van de vier zou komen. En dat hij dat wel al had gezegd.
Ik heb het er ook niet zo op.
pi_99932412
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Blijft zonde, maar goed, niets aan te doen.. Dan maar Vermeer...
Jammer dat hij weggaat, hij had nog zeer bruikbaar kunnen zijn. Veel Succes Stekelenburg, dat je het goed mag doen bij Roma. De logische opvolger van Stekelenburg wordt Vermeer. Vermeer kan zich nu eindelijk eens als eerste doelman profileren. Vermeer had tegen Independiente trouwens nog een katachtige reflex, zoals hij dat in de competitie ook al heeft getoond.
pi_99932459
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Hij zal vast iemand zijn die er ook wel redelijk dichtbij zit, maar het lijkt me idd ook zo iemand die maar al te fier is als één van de vier zou komen. En dat hij dat wel al had gezegd.
Ik heb het er ook niet zo op.
Ja kijk maar;

quote:
@Le Berry - volgens mij lees jij niet alles

1) Stekelenburg toen de media en zelfs Ajax wekelen geleden riep dat er geen concrete interesse was van AS Roma (wat er wel degelijk was) hield ik vol dat het alsnog goed zou komen met AS ROMA

2) nog voordat Mike Verweij in de media met Amoah kwam werd door mij al vermeld dat het om een NL spits ging

3) Vertonghen transfersom ruim een week voordat Danny Blind ermee naar buiten kwam ook al gemeld

4) el Hamdaoui heb ik al 1,5 week geleden gepost dat PSV zich bij Ajax heeft gemeld en navraag heeft gedaan naar de vraagprijs wat ook Bordeaux/Lille in een eerder stadium hebben gedaan

En zo kunnen we al even doorgaan.

zo goed?
pi_99932521
heey ik weet meer van Ajax dan jij, kijk mij stoer zijn
pi_99932870
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja kijk maar;

[..]

Tsja, van dat soort figuren, laat het voor mij dan maar. Trouwens, alleen Ruiz zou een échte versterking voor Ajax zijn, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk.
pi_99932880
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:56 schreef neilpatrick het volgende:
heey ik weet meer van Ajax dan jij, kijk mij stoer zijn
_O- _O- :P
pi_99933311
We moeten een lange spits erbij hebben voor de laatste 10 minuten. Daarnaast zou een nieuwe centrale verdediger achter Vertonghen en Alderweireld ook niet slecht zijn.
pi_99933438
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef PaulieWalnuts het volgende:
We moeten een lange spits erbij hebben voor de laatste 10 minuten. Daarnaast zou een nieuwe centrale verdediger achter Vertonghen en Alderweireld ook niet slecht zijn.
Je bedoelt een soort van pinchhitter? Tsja, Vertonghen zou ook zomaar nog deze transferperiode weg kunnen gaan, dus een extra centrale verdediger zou idd goed zijn. Als Vertonghen blijft, dan zou ik er eigenlijk geen halen, alhoewel, zo goed bezet is het nu ook weer niet.
pi_99933615
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je bedoelt een soort van pinchhitter? Tsja, Vertonghen zou ook zomaar nog deze transferperiode weg kunnen gaan, dus een extra centrale verdediger zou idd goed zijn. Als Vertonghen blijft, dan zou ik er eigenlijk geen halen, alhoewel, zo goed bezet is het nu ook weer niet.
Klopt. Middenveld is goed bezet. Rechtsvoor en rechtsachter is goed bezit evenals linksvoor en linksachter.

We hebben iemand nodig die goed kan koppen voor de laatste 10 minuten. We hebben nu veel spelers die ballen op maat in de zestien kunnen leggen.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:22:37 #163
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_99933630
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Klopt. Middenveld is goed bezet. Rechtsvoor en rechtsachter is goed bezit evenals linksvoor en linksachter.

We hebben iemand nodig die goed kan koppen voor de laatste 10 minuten. We hebben nu veel spelers die ballen op maat in de zestien kunnen leggen.
Urzaiz!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_99933655
Mido
pi_99933737
Vennegoor of Hesselink zou wel een goeie zijn.

Hoe heet die Argentijnse stormram ook alweer die Luis van Gaal kocht ergens in 1997? Die bleek niet eens te kunnen lopen. :)
pi_99933777
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Urzaiz!
haha ja en dan werd er geklaagd over Luque (Ok die verdiende ook wel iets meer)

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:

Hoe heet die Argentijnse stormram ook alweer die Luis van Gaal kocht ergens in 1997? Die bleek niet eens te kunnen lopen. :)
Hesselink zijn contract wordt afgekocht bij de nummer 4 in Oostenrijk omdat hij het niveau niet meer aankan/blessures dat zegt wel genoeg voor mij.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:29:17 #167
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_99933921
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:

Haha ja, die lag vaker op de grond dan dat ie stond.
  maandag 25 juli 2011 @ 20:29:46 #168
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_99933936
Ivan Gabrich!
pi_99933938
Oja Ivan Gabrich, wat een grap was dat zeg.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

haha ja en dan werd er geklaagd over Luque (Ok die verdiende ook wel iets meer)

[..]

Hesselink zijn contract wordt afgekocht bij de nummer 4 in Oostenrijk omdat hij het niveau niet meer aankan/blessures dat zegt wel genoeg voor mij.
Hij hoeft bij ons alleen in de 16 te staan en de voorzetten van Boerigter en Janssen erin te koppen. Maarja als hij niet van de dugout naar de 16 kan lopen wordt het moeilijk.
pi_99934032
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Oja Ivan Gabrich, wat een grap was dat zeg.

[..]

Hij hoeft bij ons alleen in de 16 te staan en de voorzetten van Boerigter en Janssen erin koppen. Maarja als hij niet van de dugout naar de 16 kan lopen wordt het moeilijk.
Nee zo iemand mag je niet kopen, dan maar Castilion en zelfs als hij faalt dan heb je hem tenminste een eerlijke kans gegeven.
pi_99934141
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee zo iemand mag je niet kopen, dan maar Castilion en zelfs als hij faalt dan heb je hem tenminste een eerlijke kans gegeven.
Castillion kan niet koppen. We hebben gewoon een transfervrije spits nodig die goed kan koppen. Als Sieg niet goed speelt kan je Aras of Siem op zijn positie neerzetten.
pi_99934194
Janko
  maandag 25 juli 2011 @ 20:35:44 #173
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99934203
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Castillion kan niet koppen. We hebben gewoon een transfervrije spits nodig die goed kan koppen. Als Sieg niet goed speelt kan je Aras of Siem op zijn positie neerzetten.
siemp kan goed koppen
  maandag 25 juli 2011 @ 20:36:10 #174
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99934222
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:35 schreef Adames het volgende:
Janko
ik moest lachen 14.gif
pi_99935744
quote:
Ajax en AS Roma hebben maandagavond overeenstemming bereikt over de transfer van Maarten Stekelenburg, zo schrijft Corriere dello Sport. De overgang is volgens de doorgaans goed ingevoerde sportkrant op enkele details na afgerond. Ajax ontvangt een bedrag van zes miljoen euro, dat in de toekomst eventueel hoger kan uitvallen. Stekelenburg tekent in Rome voor vier seizoenen en gaat 1,5 miljoen euro per jaar verdienen. De transfer zal dinsdag officieel worden. Danny Blind ontkent tegen het Algemeen Dagblad de berichtgeving. Volgens de technisch manager van Ajax is er van een definitief akkoord nog geen sprake.
  maandag 25 juli 2011 @ 21:13:59 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99935892
6 miljoen...omg
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99935948
quote:
en gaat 1,5 miljoen euro per jaar verdienen
Hij gaat minder verdienen?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:17:58 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99936087
Netto lijkt mij, anders slaat dit echt nergens op van steek.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99936147
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Netto lijkt mij, anders slaat dit echt nergens op van steek.
Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:20:40 #180
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99936212
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?
Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99936267
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoor :N
pi_99936328
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.
Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...
Normaal staan ze toch in de top 3...
  maandag 25 juli 2011 @ 21:22:50 #183
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99936345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...
Ze hebben voorronde EL
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99936443
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoor :N
Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.
pi_99936465
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma :')

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  maandag 25 juli 2011 @ 21:31:17 #186
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99936751
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma :')

Ballen met Totti
pi_99936764
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.
Als als :O

Ajax wilde 8 miljoen (wat al niet bijster veel is voor een keeper van het niveau Stekelenburg) dan moet je daar aan vasthouden, en je niet af laten schepen met 6 miljoen en eventueel wat meer via allerlei vage clausules.
pi_99937271
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:

Roma heeft wel knaken toch? De echte topclubs zitten kennelijk toch niet op Steek te wachten. Dan is het of bij Ajax blijven of toch eens de stap wagen, maar dan wel bij een subtopper.
pi_99937787
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

1,5 miljoen is minder dan bij Ajax toch?
  maandag 25 juli 2011 @ 21:53:44 #190
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_99937926
AS Roma volgend seizoen kampioen dus _O_
pi_99938328
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Einthovuh het volgende:
AS Roma volgend seizoen kampioen dus _O_
Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgen ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 22:23:33 #192
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99939335
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgen ;)
Voor een keeper? :')

Voor Totti, De Rossi, Bojan en Lamela bedoel je _O_
pi_99939492
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ja voor een keeper.
  maandag 25 juli 2011 @ 22:42:28 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99940344
Dat bericht klopt toch van geen kanten.
Steek zou minder gaan verdienen, Ajax zou veel minder geld krijgen en het zou allemaal al geregeld zijn.
pi_99940375
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja voor een keeper.
Inderdaad, Stekelenburg _O_
pi_99940541
Uitstekende deal voor Roma
  maandag 25 juli 2011 @ 22:48:08 #197
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99940634
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
Uitstekende deal voor Roma
Uitburgende deal voor Roma
pi_99940751
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef gniffie het volgende:

[..]

Uitburgende deal voor Roma
Ik hoop wel dat Ajax wat doorverkooppremies heeft bedongen. Ik zie het helemaal gebeuren dat Steek de sterren van de hemel daar speelt, de Gae flopt bij Man U en dat Sir Alex hem alsnog volgend jaar haalt.
pi_99940814
Ajax ontkent nog dat het officieel is las ik op twitter?
pi_99941065
wtf, 6 miljoen voor de beste keeper ter wereld? :')

Die Wenger is ook een 1ste klasse mongool. :')
pi_99941382
Bulykin claimt aanbieding van Ajax op zak te hebben
Maandag, 25 juli 2011 om 22:24
Ajax maakt werk van de komst van Dmitri Bulykin als nieuwe tweede centrumspits. Frank de Boer gaf afgelopen zondag na de oefenwedstrijd tegen Independiente nog aan dat hij de aanvaller van Anderlecht een ‘interessante speler’ vindt, maar in de Russische media praat Bulykin voor zijn beurt en geeft hij aan dat hij al een aanbieding van de landskampioen op zak heeft.

“Ik heb een voorstel van Ajax, maar ook van andere clubs ontvangen”, zei de bonkige spits tegenover het Russische Sport. “Ik heb nog geen tijd gehad om met mijn zaakwaarnemer af te spreken en de aanbiedingen te bespreken. Er is nog niets duidelijk op dit moment. Ik ben momenteel bij Anderlecht om me te voorbereiden op het komende seizoen.”
De 31-jarige Bulykin werd in het afgelopen seizoen door Anderlecht verhuurd aan ADO Den Haag en daar groeide hij uit tot één van de smaakmakers in de Eredivisie. De sterke Rus maakte in dertig wedstrijden 21 doelpunten, maar ADO had niet de financiën om Bulykin definitief over te nemen van Anderlecht. Het is niet bekend wat de Belgische topclub wil hebben voor de aanvaller.
pi_99941558
Tja, wel redelijke pinchhitter denk ik
pi_99941583
Maar toch zie ik liever iemand anders
  maandag 25 juli 2011 @ 23:13:54 #204
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_99941870
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:03 schreef stoeltafel het volgende:
Bulykin claimt aanbieding van Ajax op zak te hebben
Maandag, 25 juli 2011 om 22:24
Ajax maakt werk van de komst van Dmitri Bulykin als nieuwe tweede centrumspits. Frank de Boer gaf afgelopen zondag na de oefenwedstrijd tegen Independiente nog aan dat hij de aanvaller van Anderlecht een ‘interessante speler’ vindt, maar in de Russische media praat Bulykin voor zijn beurt en geeft hij aan dat hij al een aanbieding van de landskampioen op zak heeft.

“Ik heb een voorstel van Ajax, maar ook van andere clubs ontvangen”, zei de bonkige spits tegenover het Russische Sport. “Ik heb nog geen tijd gehad om met mijn zaakwaarnemer af te spreken en de aanbiedingen te bespreken. Er is nog niets duidelijk op dit moment. Ik ben momenteel bij Anderlecht om me te voorbereiden op het komende seizoen.”
De 31-jarige Bulykin werd in het afgelopen seizoen door Anderlecht verhuurd aan ADO Den Haag en daar groeide hij uit tot één van de smaakmakers in de Eredivisie. De sterke Rus maakte in dertig wedstrijden 21 doelpunten, maar ADO had niet de financiën om Bulykin definitief over te nemen van Anderlecht. Het is niet bekend wat de Belgische topclub wil hebben voor de aanvaller.
ze leren het nooit he :r
pi_99942444
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef gniffie het volgende:

[..]

Voor een doelman ja, net zo min één van de 11tal leden dan de 10 veldspelers.
Er gaat niets boven Groningen is mij altijd gezegd toen ik daar 3 jaar een vriendin had, maar er gaat zeker niets boven spectaculaire reddingen van een goede doelman. Zeg maar een Stekelenburg. _O_
pi_99942522
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar toch zie ik liever iemand anders
Ben ik het mee eens. Want is dit nou de ideale pinchhitter voor Ajax?
pi_99943192
Heeft Solskjaer geen even getalenteerd neefje?
  maandag 25 juli 2011 @ 23:51:40 #208
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99943536
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Want is dit nou de ideale pinchhitter voor Ajax?
Nee
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 25 juli 2011 @ 23:53:06 #209
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_99943584
Fucking hell, Bulykin :'). Daar gaan we weer.
pi_99944017
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
Fucking hell, Bulykin :'). Daar gaan we weer.
Tsja, ik dacht ook dat het afgelopen was met dit soort aankopen en dat Ajax daadwerkelijk ook qua scouting op de goede weg is geslagen.
Maar ja, ik wacht maar eerst rustig af. Meer valt er niet te doen.
pi_99944057
6 miljoen is echt zwaaaaaar te weinig :(
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_99944101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:04 schreef Stiggie het volgende:
Tsja, Stekelenburg is idd een stuk meer waard. Ik zou zeggen 12 a 15 miljoen of wellicht zélfs meer.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:13:54 #213
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_99944401
Niet vergeten dat ie nog maar één jaar bij Ajax zou zijn anders. Anders liep 'ie volgend jaar voor niks weg.
Zie 't maar zo, Ajax laat vermeer ipv steek keepen voor een jaar, en strijken er 6 miljoen mee op
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_99944623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:13 schreef fusionfake het volgende:
Niet vergeten dat ie nog maar één jaar bij Ajax zou zijn anders. Anders liep 'ie volgend jaar voor niks weg.
Zie 't maar zo, Ajax laat vermeer ipv steek keepen voor een jaar, en strijken er 6 miljoen mee op
Daar heb je wel een goed punt ja. Trouwens, Vermeer vind ik een uitstekende en logische vervanger. Ajax moet nu meer opzoek gaan naar een tweede doelman en niet zo zeer naar een eerste doelman. Vermeer wordt gewoon de vaste nr 1 bij Ajax. Babos als tweede doelman bv?
pi_99944754
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:04 schreef Stiggie het volgende:
Keepers zijn over het algemeen al niet duur. En dan ook nog een eenjarig contract. Ik hoopte op 8 mil.
★★★
pi_99944802
Tsja... Roma wilde 5 dokke , en Ajax wilde 10 hebben. Dan vind ik uiteindelijk 6 toch wel erg magertjes voor een keeper van dit formaat. Ben benieuwd of het bericht klopt
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_99944852
AS Roma meldt akkoord, Ajax weet van niets
Gepubliceerd op maandag 25 juli 2011 om 22:38

AS Roma zegt dat Ajax zich maandag heeft kunnen vinden in de voorwaarden van de transfer van Maarten Stekelenburg. De Italiaanse club stelt dat de kampioen van de Eredivisie akkoord is gegaan met een afkoopsom van 6 miljoen euro en bijbehorende bonussen.

Ajax laat evenwel weten niet van deze overeenkomst op de hoogte te zijn. De club van trainer Frank de Boer wacht nog steeds op keiharde garanties over de afwikkeling van de transfer. De leiding van AS Roma beweerde maandag dat Stekelenburg nog deze week zijn handtekening onder een meerjarig contract zet.

Hoewel de transfer volgens Ajax nog altijd niet is beklonken, verwacht De Boer niettemin dat zijn doelman snel vertrekt. Bij een exit van Stekelenburg schuift Kenneth Vermeer in de Amsterdam ArenA een plek op in de rangorde.
pi_99944921
benieuwd hoeveel die bonussen gaan opbrengen.
★★★
pi_99944962
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Keepers zijn over het algemeen al niet duur. En dan ook nog een eenjarig contract. Ik hoopte op 8 mil.
De Gae ging voor 20 ofzo toch. Neuer voor 15 (?)
pi_99945109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De Gae ging voor 20 ofzo toch. Neuer voor 15 (?)
Klopt. Die gingen naar een europese topclub. Denk dat Ajax dan ook 10-12 had ontvangen. Roma is een subtopper. Denk niet dat zij ff 10 mil aan een keeper gaan uitgeven.
★★★
pi_99945139
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. Die gingen naar een europese topclub. Denk dat Ajax dan ook 10-12 had ontvangen. Roma is een subtopper. Denk niet dat zij ff 10 mil aan een keeper gaan uitgeven.
Net overgenomen he, en De Gae had nog een lang lopend contract dus die valt ook niet te vergelijken.
pi_99945330
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

True, maar het ging me meer om het stuk dat er niet veel voor keepers wordt betaalt. Nu zijn ze niet zo duur als top aanvallers, maar het zijn ook geen spotgoedkope sluitposten (pun intended)
pi_99947185
Ach ja, die berichtgeving gaat zo altijd, deze week is die weg.
pi_99949571

:+
  dinsdag 26 juli 2011 @ 07:47:48 #225
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_99949770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 07:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

:+
Liever hem dan Amoah :Y
Ik ben inmiddels overleden
pi_99949810
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 07:47 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Liever hem dan Amoah :Y
Liever geen van beiden.
pi_99950425
Het is maar een reservespits en bovendien schiet hij er vorig jaar wel 20 in... dus ik vind het zo slecht nog niet...het lijkt me ook niet iemand die gaat zeuren als hij op de bank komt...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:47:10 #228
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_99951510
Wat is dat toch, dat Cruijff op momenten als deze ineens weer ontbreekt.. Op deze manier worden de geruchten gevoed dat zijn terugkeer van korte duur zal zijn.
Als dat zo is, dan is het wat mij betreft ook weg zijn en blijven!
pi_99951980
Blind: Overgang Bulykin gaat gewoon niet.
★★★
pi_99952181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Mooi.
pi_99952247
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 09:47 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat toch, dat Cruijff op momenten als deze ineens weer ontbreekt.. Op deze manier worden de geruchten gevoed dat zijn terugkeer van korte duur zal zijn.
Als dat zo is, dan is het wat mij betreft ook weg zijn en blijven!
Ik snap ook niet waarom hij op dit soort momenten verstek laat gaan... alsof ie zijn eigen mythe in stand wil houden en vanuit een ivoren toren commentaar wil blijven geven
pi_99956567
Snap niet dat keepers relatief goedkoop zijn :{
Noot noot.
pi_99956614
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan Verhoezen nog niet eens betalen.
Die jongen eet je arm!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:52:25 #234
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99956990
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
FCT :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99957355
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

FCT :o
Wat?
Noot noot.
pi_99958818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:08 schreef ajacied4lf het volgende:
_O_
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:44:09 #237
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99959020
Ajax is gewoon aan het trollen met al die namen, heerlijk :9

Alle makelaars helemaal in rep en roer over wat er nou gaat gebeuren :')
AFC AJAX
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:45:42 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99959084
Hamlap doet dus een Bogardetje :').

quote:
El Hamdaoui heeft vrede met verbanning
Laatste update: 26 juli 2011 12:57 info
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft er voorlopig geen problemen mee dat hij mee moet trainen met Jong Ajax. De door trainer Frank de Boer verbannen spits gaat ervan uit dat hij het komende seizoen onder trainer Gery Vink zijn wedstrijden speelt met de beloftenploeg van de Amsterdammers.

Foto: ProShots
"Ik vind het niet erg", zegt El Hamdaoui in het magazine van NUsport. "Ik heb het goed naar mijn zin bij Jong Ajax. Het ziet ernaar uit dat ik het seizoen hier ook blijf spelen. Daar heb ik vrede mee."
De Rotterdammer met Marokkaanse roots geeft aan dat hij zijn situatie liever anders had gezien. El Hamdaoui is echter niet van plan om de zoektocht naar een oplossing in het geschil met De Boer te versnellen.
"Ajax moet naar mij toekomen. Ik heb nog een contract voor drie jaar. De club heeft beslist dat ik op dit moment in Jong Ajax moet spelen. De bal ligt bij Ajax."
Aissati
El Hamdaoui treft op de trainingen van Jong Ajax Ismaïl Aissati. De middenvelder keerde terug van een jaar verhuur aan Vitesse. Van een transfer naar de Arnhemmers kwam het niet. "Ze wilden mijn salaris evenaren, maar hikten aan tegen de afkoopsom. Daar zijn we niet uitgekomen", blikt de Marokkaans international terug.
"Daarom richt ik me nu op Ajax. Wat mij betreft blijf ik gewoon hier. Dat ik nu bij Jong Ajax meetrain, is geen probleem voor mij", stelt Aissati. "Het zijn leuke, fanatieke trainingen."
Afwachten
De 22-jarige technicus weet nog niet of en wanneer hij kan aansluiten bij de selectie van De Boer.
"Ik wacht af wanneer de trainer of iemand anders van de club met me komt praten. Mijn contract loopt nog een seizoen door. Ik hoop dat bij de A-selectie uit te dienen."
Get woke, go broke!
pi_99959206
Dan zegt El Hamdoui eens iets goeds, is het voor sommigen weer niet goed. Ja, vind ik zo flauw.
Dat er bij Ajax soms niet met fantastische spelers met een eigen mening kan worden omgegaan, kan niemand helpen en is uitermate jammer.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:49:18 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99959255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
Dan zegt El Hamdoui eens iets goeds, is het voor sommigen weer niet goed. Ja, vind ik zo flauw.
Dat er bij Ajax soms niet met fantastische spelers met een eigen mening kan worden omgegaan, kan niemand helpen en is uitermate jammer.
:').

het is een karakterloze hondenlul.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:51:06 #241
13462 BansheeBoy
pi_99959323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Karakter heeft hij zeker. Hij is dan wel geen néger, maar hij buigt voor niemand. Respect. :{

pi_99959384
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, maar ik ben het ( zoals je wel al hebt kunnen denken ) er niet mee eens.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:56:24 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99959551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:52 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, maar ik ben het ( zoals je wel al hebt kunnen denken ) er niet mee eens.
Dus jij vindt het allemaal normaal?

belachelijke, niets met voetbal te maken, eisen over sportzaken. Dikke mercedes eisen, en dan als je 1 keer niet wordt opgesteld je maanden ziek melden? En dan gewoon lekker niet spelen voor je geld en lekker rustig aankloten voor een dik salaris bij Jong Ajax?

Ja, inderdaad modelgedrag voor een voetballer :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 13:59:44 #244
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_99959698
quote:
Wat is het goede dat hij zegt dan?

Hij heeft de volledige situatie aan zijn eigen gedrag te danken, en dan zou men er blij mee moeten zijn? Hou toch op, het is een debiel jankertje, niet meer.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_99960050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat is het goede dat hij zegt dan?

Hij heeft de volledige situatie aan zijn eigen gedrag te danken, en dan zou men er blij mee moeten zijn? Hou toch op, het is een debiel jankertje, niet meer.
Er zijn genoeg spelers die dan gaan lopen janken, omdat ze naar het tweede worden verbannen. Dat weet jij net zo goed als mij.
Dat jij een andere mening hebt, daar zijn we het over eens, maar formuleer die dan ook normaal en heb respect voor iemand ander zijn mening. Doodnormale zaken die jij ook wel snapt.

http://img94.imageshack.us/img94/9593/feestdagvooruruguayaans.jpg (copy/paste deze link)

25 juli 2011
Bruno Silva had maandag een goed humeur. De rechtsback zag zijn geboorteland Uruguay zondagavond de Copa América winnen. Ook was hij blij met zijn rentree bij de groepstraining na lang blessureleed. Daags na het oefenduel Ajax - Independiente trainde de Uruguayaan voor de tweede keer met de groep mee. Hoewel hij nog een lange weg te gaan heeft, koestert hij zijn terugkeer.
Frank de Boer had zondag na de wedstrijd tegen Independiente (5-1) al aangekondigd dat hij de Ajacieden maandagochtend een flinke training zou voorschotelen. De geringe tegenstand van de Argentijnen dwong De Boer ertoe om zondag zijn halve elftal halverwege te wisselen zodat hij maandag in ieder geval een volledige training kon afwerken. Die mededeling klonk Bruno Silva als muziek in de oren. ,,Ik houd nu eenmaal van hard trainen”, sprak de Uruguayaan maandag na afloop van de training. Op het eerste gehoor geen bijzondere mededeling, maar wel in het geval van Silva. Na een lange revalidatieperiode van zijn geblesseerde schouder kan hij eindelijk weer vooruit kijken.

Over de rentree van Silva op wedstrijdniveau valt nog niets te zeggen. ,,Ik bekijk alles van week tot week. Ik heb nog een lange weg te gaan. Maar dat ik eindelijk weer met de jongens op het veld kan staan geeft me een heerlijk gevoel.” Terwijl het team van Frank de Boer het vizier op de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal heeft gericht, heeft de verdediger dus zo zijn eigen doelen. ,,Het is een moeilijke tijd voor me geweest. Ik ben blij dat alles vanaf nu eindelijk weer om voetbal draait.”

Silva is Derk Boerrigter de baas in een duel om de bal.

Een extra opsteker voor Silva was het mooie voetbalnieuws uit Zuid-Amerika. Zondagavond laat (Nederlandse tijd) veroverde zijn geboorteland Uruguay in de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires de Copa América ten koste van Paraguay (3-0). Voormalig ploeggenoot Luis Suarez speelde opnieuw een grote rol bij La Celeste. De spits van Liverpool maakte zijn vierde treffer op het grootste voetbaltoernooi van Zuid-Amerika. Ook verzorgde hij een assist tijdens de finale. Silva: ,,Iedereen praat na afloop over de goals en assists van Suarez, maar ook zonder die doelpunten was hij gewoon echt de beste speler van het toernooi. Het is prachtig voor hem dat hij zich opnieuw zo heeft kunnen laten zien aan de wereld.”

Direct na afloop van de finale had Silva zondagavond contact met zijn voormalige (Suarez) en huidige ploeggenoot Nicolas Lodeiro. ,,Ik heb ze gefeliciteerd met de geweldige prestatie. In Uruguay is direct na het winnen van de Copa América een volksfeest losgebarsten. Uruguay is een echt voetballand, dus zo’n gewonnen finale leeft daar enorm.” Silva had speciaal oog voor de prestatie van Nicolas Lodeiro. De 22-jarige Ajacied veroverde ruim twee maanden na het kampioenschap met Ajax ook een hoofdprijs met zijn land. Hoewel Lodeiro niet alle wedstrijden in actie kwam, schat landgenoot Silva de waarde van zijn deelname hoog in. ,,Voor een jonge speler als Lodeiro telt het winnen van zo’n prijs enorm. Deze mooie ervaringen neemt hij straks allemaal mee terug naar Ajax. Het draagt bij aan zijn ontwikkeling als voetballer.”

Een kleine week voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente zit het met het gemoed van de Uruguayanen bij Ajax dus wel goed. Hoewel ze zaterdagavond geen actieve bijdrage zullen leveren, kan de Cruijff Schaal wel hun eerste (club)prijs van het seizoen worden. Frank de Boer beschikt over een fitte selectie om de strijd met Twente aan te gaan. Silva en Lodeiro zullen de wedstrijd uiteraard gaan volgen.

Tekst en foto’s: Ajax.nl/ Daan Germans

Aras Özbiliz, zondag goed een hattrick, was ook tijdens de training weer trefzeker.

Miralem Sulejmani had zich een mooi plaatsje langs de lijn verworven.

De keepers konden ook vol aan de bak onder leiding van Carlo l'Ami.

Naast de Ajacieden waren er ook zo'n 300 kinderen op de Toekomst voor de Ajax Camps & Clinics.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:11:02 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99960128
Silva is imo wel een goede standin voor de RB positie, al heb je daar van Rhijn natuurlijk ook al.

Lodeiro kan wel meerouleren, maar dan is er geen plek meer voor Sneijder lijkt me?

Jansen, Eriksen, De Jong, Serero, Lodeiro, vd Heijden, Rits, Enoh

dan heb je wel genoeg middenvelders voor de roulatie lijkt me.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:12:25 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99960177
Ach, er zullen er vanzelf een aantal door de mand vallen in echte wedstrijden denk ik. We hebben gewoon best wel weer een druk programma, een beetje brede selectie kan geen kwaad.

Ik hoop alleen dat we een keer niet de 3de keeper nodig hebben :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:13:51 #248
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99960237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
Silva is imo wel een goede standin voor de RB positie, al heb je daar van Rhijn natuurlijk ook al.

Lodeiro kan wel meerouleren, maar dan is er geen plek meer voor Sneijder lijkt me?

Silva :'), gewoon zijn contract ontbinden. Heb je niks aan

Haal dan lekker Ligeon erbij ^O^
pi_99960240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:

Silva...ik was serieus vergeten dat we die ook nog hadden :') Ik denk overigens dat Van Der Heijden alsnog verhuurd gaat worden, er is volop interesse. Rits zal wellicht eerst nog teruggaan naar de A1 of Jong Ajax. Dus Lodeiro kan zeker wel meerouleren. Al is de kans ook aanwezig dat hij naar aanleiding van de Copa America alsnog verkocht zal worden.
pi_99960259
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zullen er vanzelf een aantal door de mand vallen in echte wedstrijden denk ik. We hebben gewoon best wel weer een druk programma, een beetje brede selectie kan geen kwaad.

Eerst maar eens kijken wie de 2e keeper gaat worden.
pi_99960370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:

Eens. Brede selectie hebben we nu idd, maar ik zou graag nog zeker 2 goede verdedigers aan de selectie willen toevoegen. Ik vind het daar wat karig.
Ik vind het zorgelijk dat als bv. Boilesen uitvalt, Blind als vervanger komt. Gaat Ajax er gelijk een stuk op achteruit.
De enige goede vervanger voor de achterhoede is eigenlijk Ooijer.
En ja, ik hoop ook dat Verhoeven niet nodig zal zijn. Met hem op het doel houd ik mijn hart altijd vast.
Ik ben écht benieuwd wie de 'vervanger' van Stekelenburg gaat worden, de tweede doelman dus. Vermeer wordt terecht eerste doelman.
Wellicht Babos een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:18:35 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99960409
Ik vind zowel de achter- als de voorhoede te karig. We hebben 1 echte spits....
Get woke, go broke!
pi_99960529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind zowel de achter- als de voorhoede te karig. We hebben 1 echte spits....
Ook erg zorgelijk idd. Sigthorsson is een aardige spits idd en Ozbiliz kan er, zoals hij al heeft laten zien, ook aardig fungeren. Maar ja, wellicht een échte pinchhitter aantrekken?
pi_99960698
Als er ergens gaten vallen wordt dat met de jeugd opgelost... ik vind dat wel een prima plan!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:30:52 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99960863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ook erg zorgelijk idd. Sigthorsson is een aardige spits idd en Ozbiliz kan er, zoals hij al heeft laten zien, ook aardig fungeren. Maar ja, wellicht een échte pinchhitter aantrekken?
En in dat kader snapte ik het Boelikin (of wat dan ook) verhaal wel, niet voor de basis, maar zo'n type kan je best gebruiken soms.
Get woke, go broke!
pi_99960949
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En in dat kader snapte ik het Boelikin (of wat dan ook) verhaal wel, niet voor de basis, maar zo'n type kan je best gebruiken soms.
Is ook wel waar, maar of hij qua kwaliteit bij Ajax zou passen, ben ik nog niet helemaal uit.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:34:06 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99960984
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Is ook wel waar, maar of hij qua kwaliteit bij Ajax zou passen, ben ik nog niet helemaal uit.
De Boer ook niet ;). Hij doelde volgens mij op het type, niet per se de speler zelf.
Get woke, go broke!
pi_99961059
quote:
Het zegt juist iets over hem dat hij het allemaal wel best vindt, zolang hij lekker maandelijks zijn salaris opstrijkt. Hamdaoui heeft nog nooit zijn best gedaan voor Ajax en ook nu doet hij geen enkele moeite om zich terug te knokken of een nieuwe sportieve uitdaging te zoeken.

Een slappe lul is het, ik hoop dat we hem heel gauw kwijt zijn.
pi_99961237
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De Boer ook niet ;). Hij doelde volgens mij op het type, niet per se de speler zelf.
Ah ok. :) Ik dacht dat het écht om de speler zelf ging.

Ik ben wel benieuwd welke basiself De Boer in gedachten heeft voor a.s. zaterdag. Weliswaar niet voor de competitie en dus automatisch minder belangrijk, maar ik vind dat elke prijs telt en de elf die gaan spelen gaan toch vermoedelijk wel een indicatie geven voor hetgeen De Boer wil.
Maar op het middenveld wordt het een serieus moeilijk stukje, ik zou niet graag in de schoenen van De Boer willen staan.
Want hoeveel middenvelders hebben we nu al wel niet. Ik noem een Serero, een Janssen, een Eriksen, een Anita, een Enoh, een Lodeiro, een Rits ( die ik nog wel vlug zie terugkomen bij Ajax-1 ) en een De Jong.
Aangezien De Boer met een 3-mans middenveld speelt, wordt het een verdomde lastige keuze. :D
pi_99961268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:36 schreef Devz het volgende:

[..]

Het zegt juist iets over hem dat hij het allemaal wel best vindt, zolang hij lekker maandelijks zijn salaris opstrijkt. Hamdaoui heeft nog nooit zijn best gedaan voor Ajax en ook nu doet hij geen enkele moeite om zich terug te knokken of een nieuwe sportieve uitdaging te zoeken.

Een slappe lul is het, ik hoop dat we hem heel gauw kwijt zijn.
Zo kan je het ook bekijken. Ja, Ajax moet hem nog steeds betalen, dus in dat opzich doet El Hamdaoui idd niet zijn uiterste best om terug te keren.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:45:01 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99961365
gaat ook weer ver, hij weet gewoon dat hij niet terugkomt bij de A-Selectie. Al gaat hij op 110% spelen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:45:35 #262
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99961391
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wanneer dan? Ozbiliz is een technische spits en Sightosson en Siemp zijn all-round. Sigthorsson kan dan weer goed koppen.

Zou niet weten wanneer je een domme kracht als Bulykin erin moet gooien.
pi_99961446
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef gniffie het volgende:

[..]

Wanneer dan? Ozbiliz is een technische spits en Sightosson en Siemp zijn all-round. Sigthorsson kan dan weer goed koppen.

Zou niet weten wanneer je een domme kracht als Bulykin erin moet gooien.
Als het uit bij Utrecht moeizaam gaat en je met 0-1 achterstaat als de klok 85 minuten klokt wellicht? Ik noem maar een voorbeeld.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:57:54 #264
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99961834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:47 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Als het uit bij Utrecht moeizaam gaat en je met 0-1 achterstaat als de klok 85 minuten klokt wellicht? Ik noem maar een voorbeeld.
Wat kan hij forceren dan?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:59:30 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99961902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:57 schreef gniffie het volgende:

[..]

Wat kan hij forceren dan?
Het is een spits die niet zoals vele Ajax-spitsen het "te mooi" wil doen. We missen echt de mooiste open kansen, dit is een type "ram hem er in, hoe dan ook" speler. En ja, die missen we af en toe gewoon.
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:01:04 #266
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99961953
Lekker man zo'n spits. Als Theo, Christian, Mickey en Lorenzo de bal gewoon de 16 in kunnen passen (hoog/laag) en dat er altijd zo'n loggerd staat die hem er in kopt/loopt/schiet. Ik vind zo'n stormram wel es prettig om te zien.

Altijd maar technisch werkt ook niet altijd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:02:21 #267
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99961986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is een spits die niet zoals vele Ajax-spitsen het "te mooi" wil doen. We missen echt de mooiste open kansen, dit is een type "ram hem er in, hoe dan ook" speler. En ja, die missen we af en toe gewoon.
Sigthorsson is een zo'n speler, een afmaker. Met als extra dat hij een redelijke techniek heeft.
pi_99962136
Maar uhmm kunnen we El Ham niet gewoon ruilen met Berg of die Lens?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:07:41 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99962160
Lens wil spelen en Berg is van HSV
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99962207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:07 schreef Catch22- het volgende:
Lens wil spelen en Berg is van HSV
Oh ja ;(
En lens is leuk maar ik denk dat dit het jaar van Mickey gaat worden.
Die gaat zijn geld opbrengen *O*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:10:48 #271
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99962281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oh ja ;(
En lens is leuk maar ik denk dat dit het jaar van Mickey gaat worden.
Die gaat zijn geld opbrengen *O*
Sulejmani :'), die gaat het echt niet beter doen dan vorig jaar. Zijn kwaliteiten passen nog steeds niet bij Ajax. Zal af en toe wel uit de counter scoren maar verder hoef je er niks van te verwachten
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:12:40 #272
13462 BansheeBoy
pi_99962356
Blind zoekt nog een goede spits die net zo goedof zelfs beter is dan de Jong. :{

Ik weet er nog wel een. De beste die je je kunt wensen, mits je hem een vrije rol geeft. :')

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:14:16 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99962405
BSB is terug :'(
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:15:30 #274
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99962449
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind zoekt nog een goede spits die net zo goedof zelfs beter is dan de Jong. :{

Ik weet er nog wel een. De beste die je je kunt wensen, mits je hem een vrije rol geeft. :')

En een linkerbeen :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:15:59 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99962474
quote:
Ik vind dat hij weinig goeds zegt.
Het getuigt niet bepaald van een bepaalde "drive" ofzo. Geld opstrijken en het verder allemaal wel best vinden, vind ik gewoon een slechte mentaliteit.
Daarnaast had Hamlap niet gewoon een eigen mening, maar gedroeg hij zich gewoon een aantal keer niet zoals het hoort.
Dat je het liefst achter de spits speelt terwijl je duidelijk aangetrokken bent om in de spits te spelen kan ik me nog iets bij voorstellen. Ik vind het niet netjes dat je dat in de pers roept, want je brengt je trainer in een lastiger pakket, aangezien hij dat weer moet verklaren, maar goed.

Als je jezelf gewoon ziekmeld omdat je een keer niet in de basis staat is gewoon te triest voor woorden.

Bij elke club zou dit gedrag niet worden getolereerd.
pi_99962578
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

Uiteindelijk heeft hij Ajax wel het licht laten zien door te laten blijken dat je geen vooruitgang maakt door volslagen idioten als hem te kopen met enkel wat individuele kwaliteiten maar de teamspirit van een autist.

Juist goed investeren in een lopend team is belangrijker. Dat heeft hij goed duidelijk gemaakt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:22:04 #277
13462 BansheeBoy
pi_99962723
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef muzas het volgende:

Juist goed investeren in een lopend team is belangrijker. Dat heeft hij goed duidelijk gemaakt.
En hij heeft Ajax kampioen gemaakt. Hij heeft meer gescoord dan de Jong die bijna alles speelde. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:23:00 #278
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99962762
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En hij heeft Ajax kampioen gemaakt. Hij heeft meer gescoord dan de Jong die bijna alles speelde. :{

De Jong liet de ploeg beter spelen, dat is belangrijker
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:23:34 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99962785
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

klopt, alleen was het hijzelf dit vertikte te spelen omdat ie 1 keer niet werd opgesteld. het is zijn, en alleen zijn schuld dat hij in deze situatie zit.

Ik snap je truukje inmiddels echt wel, dus ik reageer eigenlijk niet echt op jou :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:32:08 #280
13462 BansheeBoy
pi_99963086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

klopt, alleen was het hijzelf dit vertikte te spelen omdat ie 1 keer niet werd opgesteld. het is zijn, en alleen zijn schuld dat hij in deze situatie zit.
Je kent de ins en outs toch niet echt, geldt voor ons allemaal overigens. Maar als zelfs Vertonghen (en dit namens de groep) gelooft dat De Moun gedurende die maand écht ziek was. Wie is een random mod dan wel niet om hier aan te twijfelen? :?

quote:
Ik snap je truukje inmiddels echt wel, dus ik reageer eigenlijk niet echt op jou :').
Goede voetballer die zwaar uit vorm was. Eigenlijk sinds Frank de Boer aan het bewind is. Maar het is ook niet makkelijk om met de Jong te spelen. Hij heeft zelden een bal afgespeeld op El Hamdaoui. :{

pi_99963218
Gast, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dan El Hamdaoui een speler is die gewoon een arrogante kwal is.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:37:17 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99963279
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gast, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dan El Hamdaoui een speler is die gewoon een arrogante kwal is.
het is een landgenoot, en die doen nooit iets verkeerd, dat kan je 1 op 1 op alles doortrekken B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:39:07 #283
13462 BansheeBoy
pi_99963345
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet meer dan Zlatan. Het gaat om voetbalkwaliteiten en die staan buiten kijf. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:39:51 #284
13462 BansheeBoy
pi_99963372
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is een landgenoot, en die doen nooit iets verkeerd, dat kan je 1 op 1 op alles doortrekken B-).
Zlatan is geen landgenoot. Quaresma ook niet. Ronaldo ook niet. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:41:18 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963427
flikker ajb op BSB, iig met die kankersmiley van je
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:41:32 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99963437
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zlatan is geen landgenoot. Quaresma ook niet. Ronaldo ook niet. :{

het zijn wel allemaal onaangepaste voetballers ;).

Maar post gerust zo door hoor, het is een perfect beeld van hoe het misgaat bij dit soort jongens, het ligt aan de wereld, niet aan henzelf :).
Get woke, go broke!
pi_99963468
El-Hamdaoui :') Hopelijk zijn we snel van die gast verlost, dan maar naar onze Eindhovense vrienden.
pi_99963473
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet meer dan Zlatan. Het gaat om voetbalkwaliteiten en die staan buiten kijf. :{

nee. Tuurlijk, hij kan goed voetballen, maar zet een team met 11x el ham in de basis en bij de winterstop staan ze onderaan en liggen ze uit de beker. Waarom? Omdat El Ham 0,0 inzet heeft
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:43:02 #289
13462 BansheeBoy
pi_99963506
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

nee. Tuurlijk, hij kan goed voetballen, maar zet een team met 11x el ham in de basis en bij de winterstop staan ze onderaan en liggen ze uit de beker. Waarom? Omdat El Ham 0,0 inzet heeft
Ja, daarom is hij met AZ en Ajax kampioen geworden. :')

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:02 #290
13462 BansheeBoy
pi_99963593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:41 schreef Catch22- het volgende:
flikker ajb op BSB, iig met die kankersmiley van je
En dat rechterbeen van El Hamdaoui is zo goed dat hij geen linkerbeen nodig heeft. Natuurlijk erken ik dat hij een extreem slechte 2de seizoenshelft speelde, puur uit vorm. Maar het begin van de competitie was uitstekend, doelpunten en pasjes volgens de school van Bergkamp. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:25 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963607
ga ergens anders trollen alsjeblieft.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:47:21 #292
13462 BansheeBoy
pi_99963690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef Catch22- het volgende:
ga ergens anders trollen alsjeblieft.
Ik kom hier over voetbal praten. El Hamdaoui is nog steeds Ajaxied dus meer on-topic kan ik niet zijn. Dat beseffen wij ons terdege. Ja. :{

pi_99963733
quote:
Zaakwaarnemer: transfer Maarten Stekelenburg lijkt nabij

Een transfer van Maarten Stekelenburg lijkt nabij, zo meldt zaakwaarnemer Rob Jansen op zijn website. 'Ik heb een zeer goed gevoel over de afgelopen dagen', aldus zaakwaarnemer Rob Jansen. De zaakwaarnemer bevestigt dat AS Roma een nieuw bod heeft uitgebracht. "Ik hoop en verwacht dat deze beter aansluit bij de garanties die Ajax wilde hebben."

De tijd van knopen doorhakken lijkt daarmee te zijn aangebroken. "Het zal zeker voor Maarten een opluchting zijn. Voor een speler is het erg vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Je probeert je op je huidige club te concentreren, voor de volle honderd procent je werk te doen, maar op stille momenten denk je toch aan die andere optie. Daarom zou het goed zijn als het nu niet meer te lang duurt. Dat zou voor alle partijen trouwens het beste zijn."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:49:53 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963776
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom hier over voetbal praten. El Hamdaoui is nog steeds Ajaxied dus meer on-topic kan ik niet zijn. Dat beseffen wij ons terdege. Ja. :{

Ajaxied?

Hij is geen Ajacied meer. Hij zit bij de jochies totdat iemand hem koopt.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99963800
El Ham verdient een tweede kans.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:50:47 #296
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963819
Die heeft hij al gehad.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:51:27 #297
13462 BansheeBoy
pi_99963857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:50 schreef Santello het volgende:
El Ham verdient een tweede kans.
Zeker, want puur qua kwaliteit lacht hij die Sightorsson keihard uit in zijn ietwat vochtige gelaat. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:52:38 #298
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963900
Ja, maar een team vol spelers met alleen maar kwaliteit werkt niet. Hij is een storende factor, kan hij nog zo goed zijn, hij frustreert het hele systeem.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:53:25 #299
13462 BansheeBoy
pi_99963919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef Catch22- het volgende:
Ja, maar een team vol spelers met alleen maar kwaliteit werkt niet. Hij is een storende factor, kan hij nog zo goed zijn, hij frustreert het hele systeem.
Hoe hij voetbaltechnisch in elkaar zit mag geen nieuws zijn. We zien hem al jaren voetballen. Schuld van Ajax dus. :{

dinsdag 26 juli 2011 @ 15:54:02 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963945
Nee, overal pikten ze het van hem, maar bij Ajax niet.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:54:13 #301
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99963958
en dicht
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')