Eens. Brede selectie hebben we nu idd, maar ik zou graag nog zeker 2 goede verdedigers aan de selectie willen toevoegen. Ik vind het daar wat karig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er zullen er vanzelf een aantal door de mand vallen in echte wedstrijden denk ik. We hebben gewoon best wel weer een druk programma, een beetje brede selectie kan geen kwaad.
Ik hoop alleen dat we een keer niet de 3de keeper nodig hebben.
Ook erg zorgelijk idd. Sigthorsson is een aardige spits idd en Ozbiliz kan er, zoals hij al heeft laten zien, ook aardig fungeren. Maar ja, wellicht een échte pinchhitter aantrekken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind zowel de achter- als de voorhoede te karig. We hebben 1 echte spits....
En in dat kader snapte ik het Boelikin (of wat dan ook) verhaal wel, niet voor de basis, maar zo'n type kan je best gebruiken soms.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ook erg zorgelijk idd. Sigthorsson is een aardige spits idd en Ozbiliz kan er, zoals hij al heeft laten zien, ook aardig fungeren. Maar ja, wellicht een échte pinchhitter aantrekken?
Is ook wel waar, maar of hij qua kwaliteit bij Ajax zou passen, ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in dat kader snapte ik het Boelikin (of wat dan ook) verhaal wel, niet voor de basis, maar zo'n type kan je best gebruiken soms.
De Boer ook nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is ook wel waar, maar of hij qua kwaliteit bij Ajax zou passen, ben ik nog niet helemaal uit.
Het zegt juist iets over hem dat hij het allemaal wel best vindt, zolang hij lekker maandelijks zijn salaris opstrijkt. Hamdaoui heeft nog nooit zijn best gedaan voor Ajax en ook nu doet hij geen enkele moeite om zich terug te knokken of een nieuwe sportieve uitdaging te zoeken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
Dan zegt El Hamdoui eens iets goeds, is het voor sommigen weer niet goed. Ja, vind ik zo flauw.
Dat er bij Ajax soms niet met fantastische spelers met een eigen mening kan worden omgegaan, kan niemand helpen en is uitermate jammer.
Ah ok.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Boer ook niet. Hij doelde volgens mij op het type, niet per se de speler zelf.
Zo kan je het ook bekijken. Ja, Ajax moet hem nog steeds betalen, dus in dat opzich doet El Hamdaoui idd niet zijn uiterste best om terug te keren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Het zegt juist iets over hem dat hij het allemaal wel best vindt, zolang hij lekker maandelijks zijn salaris opstrijkt. Hamdaoui heeft nog nooit zijn best gedaan voor Ajax en ook nu doet hij geen enkele moeite om zich terug te knokken of een nieuwe sportieve uitdaging te zoeken.
Een slappe lul is het, ik hoop dat we hem heel gauw kwijt zijn.
Wanneer dan? Ozbiliz is een technische spits en Sightosson en Siemp zijn all-round. Sigthorsson kan dan weer goed koppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En in dat kader snapte ik het Boelikin (of wat dan ook) verhaal wel, niet voor de basis, maar zo'n type kan je best gebruiken soms.
Als het uit bij Utrecht moeizaam gaat en je met 0-1 achterstaat als de klok 85 minuten klokt wellicht? Ik noem maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ozbiliz is een technische spits en Sightosson en Siemp zijn all-round. Sigthorsson kan dan weer goed koppen.
Zou niet weten wanneer je een domme kracht als Bulykin erin moet gooien.
Wat kan hij forceren dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Als het uit bij Utrecht moeizaam gaat en je met 0-1 achterstaat als de klok 85 minuten klokt wellicht? Ik noem maar een voorbeeld.
Het is een spits die niet zoals vele Ajax-spitsen het "te mooi" wil doen. We missen echt de mooiste open kansen, dit is een type "ram hem er in, hoe dan ook" speler. En ja, die missen we af en toe gewoon.quote:
Sigthorsson is een zo'n speler, een afmaker. Met als extra dat hij een redelijke techniek heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een spits die niet zoals vele Ajax-spitsen het "te mooi" wil doen. We missen echt de mooiste open kansen, dit is een type "ram hem er in, hoe dan ook" speler. En ja, die missen we af en toe gewoon.
Oh jaquote:
Sulejmaniquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En lens is leuk maar ik denk dat dit het jaar van Mickey gaat worden.
Die gaat zijn geld opbrengen
En een linkerbeenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind zoekt nog een goede spits die net zo goedof zelfs beter is dan de Jong.
Ik weet er nog wel een. De beste die je je kunt wensen, mits je hem een vrije rol geeft.²
Ik vind dat hij weinig goeds zegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
Dan zegt El Hamdoui eens iets goeds, is het voor sommigen weer niet goed. Ja, vind ik zo flauw.
Dat er bij Ajax soms niet met fantastische spelers met een eigen mening kan worden omgegaan, kan niemand helpen en is uitermate jammer.
Uiteindelijk heeft hij Ajax wel het licht laten zien door te laten blijken dat je geen vooruitgang maakt door volslagen idioten als hem te kopen met enkel wat individuele kwaliteiten maar de teamspirit van een autist.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind zoekt nog een goede spits die net zo goedof zelfs beter is dan de Jong.
Ik weet er nog wel een. De beste die je je kunt wensen, mits je hem een vrije rol geeft.²
En hij heeft Ajax kampioen gemaakt. Hij heeft meer gescoord dan de Jong die bijna alles speelde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:18 schreef muzas het volgende:
Juist goed investeren in een lopend team is belangrijker. Dat heeft hij goed duidelijk gemaakt.
De Jong liet de ploeg beter spelen, dat is belangrijkerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hij heeft Ajax kampioen gemaakt. Hij heeft meer gescoord dan de Jong die bijna alles speelde.²
klopt, alleen was het hijzelf dit vertikte te spelen omdat ie 1 keer niet werd opgesteld. het is zijn, en alleen zijn schuld dat hij in deze situatie zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En hij heeft Ajax kampioen gemaakt. Hij heeft meer gescoord dan de Jong die bijna alles speelde.²
Je kent de ins en outs toch niet echt, geldt voor ons allemaal overigens. Maar als zelfs Vertonghen (en dit namens de groep) gelooft dat De Moun gedurende die maand écht ziek was. Wie is een random mod dan wel niet om hier aan te twijfelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, alleen was het hijzelf dit vertikte te spelen omdat ie 1 keer niet werd opgesteld. het is zijn, en alleen zijn schuld dat hij in deze situatie zit.
Goede voetballer die zwaar uit vorm was. Eigenlijk sinds Frank de Boer aan het bewind is. Maar het is ook niet makkelijk om met de Jong te spelen. Hij heeft zelden een bal afgespeeld op El Hamdaoui.quote:Ik snap je truukje inmiddels echt wel, dus ik reageer eigenlijk niet echt op jou.
het is een landgenoot, en die doen nooit iets verkeerd, dat kan je 1 op 1 op alles doortrekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gast, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dan El Hamdaoui een speler is die gewoon een arrogante kwal is.
Niet meer dan Zlatan. Het gaat om voetbalkwaliteiten en die staan buiten kijf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gast, wat is er zo moeilijk aan te begrijpen dan El Hamdaoui een speler is die gewoon een arrogante kwal is.
Zlatan is geen landgenoot. Quaresma ook niet. Ronaldo ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een landgenoot, en die doen nooit iets verkeerd, dat kan je 1 op 1 op alles doortrekken.
het zijn wel allemaal onaangepaste voetballersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zlatan is geen landgenoot. Quaresma ook niet. Ronaldo ook niet.²
nee. Tuurlijk, hij kan goed voetballen, maar zet een team met 11x el ham in de basis en bij de winterstop staan ze onderaan en liggen ze uit de beker. Waarom? Omdat El Ham 0,0 inzet heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet meer dan Zlatan. Het gaat om voetbalkwaliteiten en die staan buiten kijf.²
Ja, daarom is hij met AZ en Ajax kampioen geworden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee. Tuurlijk, hij kan goed voetballen, maar zet een team met 11x el ham in de basis en bij de winterstop staan ze onderaan en liggen ze uit de beker. Waarom? Omdat El Ham 0,0 inzet heeft
En dat rechterbeen van El Hamdaoui is zo goed dat hij geen linkerbeen nodig heeft. Natuurlijk erken ik dat hij een extreem slechte 2de seizoenshelft speelde, puur uit vorm. Maar het begin van de competitie was uitstekend, doelpunten en pasjes volgens de school van Bergkamp.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:41 schreef Catch22- het volgende:
flikker ajb op BSB, iig met die kankersmiley van je
Ik kom hier over voetbal praten. El Hamdaoui is nog steeds Ajaxied dus meer on-topic kan ik niet zijn. Dat beseffen wij ons terdege. Ja.quote:
quote:Zaakwaarnemer: transfer Maarten Stekelenburg lijkt nabij
Een transfer van Maarten Stekelenburg lijkt nabij, zo meldt zaakwaarnemer Rob Jansen op zijn website. 'Ik heb een zeer goed gevoel over de afgelopen dagen', aldus zaakwaarnemer Rob Jansen. De zaakwaarnemer bevestigt dat AS Roma een nieuw bod heeft uitgebracht. "Ik hoop en verwacht dat deze beter aansluit bij de garanties die Ajax wilde hebben."
De tijd van knopen doorhakken lijkt daarmee te zijn aangebroken. "Het zal zeker voor Maarten een opluchting zijn. Voor een speler is het erg vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Je probeert je op je huidige club te concentreren, voor de volle honderd procent je werk te doen, maar op stille momenten denk je toch aan die andere optie. Daarom zou het goed zijn als het nu niet meer te lang duurt. Dat zou voor alle partijen trouwens het beste zijn."
Ajaxied?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kom hier over voetbal praten. El Hamdaoui is nog steeds Ajaxied dus meer on-topic kan ik niet zijn. Dat beseffen wij ons terdege. Ja.²
Zeker, want puur qua kwaliteit lacht hij die Sightorsson keihard uit in zijn ietwat vochtige gelaat.quote:
Hoe hij voetbaltechnisch in elkaar zit mag geen nieuws zijn. We zien hem al jaren voetballen. Schuld van Ajax dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef Catch22- het volgende:
Ja, maar een team vol spelers met alleen maar kwaliteit werkt niet. Hij is een storende factor, kan hij nog zo goed zijn, hij frustreert het hele systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |