abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 18:32:52 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99886572
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 juli 2011 @ 18:33:25 #2
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99886610
Hihi.
AFC AJAX
  zondag 24 juli 2011 @ 18:33:54 #3
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99886634
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef msnk het volgende:
Hihi.
:*
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99886638
Serero en Ozbiliz, INDRUKWEKKEND. _O_ _O_
pi_99886916
Hehe
pi_99886942
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
Serero en Ozbiliz, INDRUKWEKKEND. _O_ _O_
ozbiliz was goed ja, maar die is erg wisselvallig hoor
pi_99887000
Serero is een baas die goed in de kléne ruimte kan spelen
  zondag 24 juli 2011 @ 18:43:33 #8
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99887016
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero is een baas die goed in de kléne ruimte kan spelen
Hij is wel klein
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99887166
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij is wel klein
Maar wel de verbeterde versie van Enoh.

Ik ben erg benieuwd, als hij speelt tegen Twente, hoe hij zich dan staande houdt. Maar zowel tegen Brondby als Independiente is te zien dat hij sterk is in de combinaties, ontzettend makkelijk wegdraait en ook nog eens veel inzet levert in verdedigend opzicht.

Hoop dat hij zich zo weet door te ontwikkelen. Dan gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Siem en die concurrentie zal Ajax alleen maar ten goede komen.
  zondag 24 juli 2011 @ 18:47:17 #10
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99887178
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hij is wel klein
2 cm te groot voor Barcelona
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 24 juli 2011 @ 18:47:48 #11
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99887199
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:47 schreef enfusi0n het volgende:

[..]

Maar wel de verbeterde versie van Enoh.

Ik ben erg benieuwd, als hij speelt tegen Twente, hoe hij zich dan staande houdt. Maar zowel tegen Brondby als Independiente is te zien dat hij sterk is in de combinaties, ontzettend makkelijk wegdraait en ook nog eens veel inzet levert in verdedigend opzicht.

Hoop dat hij zich zo weet door te ontwikkelen. Dan gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Siem en die concurrentie zal Ajax alleen maar ten goede komen.
Hoe kan je Enoh en Serero nou weer vergelijken? Ze zijn beiden zwart, thats it
pi_99887242
Laat die Serero maar eerst 5 competitiewedstrijden achter elkaar minimaal 70 minuten lang spelen, dan praten we misschien wel anders
Noot noot.
pi_99887383
ja want??,

je hoeft geen groot kenner te zijn om te zien dat dit een geweldige speler is die perfect uit de voeten kan in dit team..
pi_99887401
Kleine stukjes van Ajax - Indep gezien (tweede helft geloof ik, twee doelpunten) en vond Ajax wel sterk spelen. Vooral die Serero met z'n korte draaien en hakjes. Het is natuurlijk afwachten of dat frivole wel zo verstandig is natuurlijk maar tegen Independiente kwam het er wel uit. Ben wel benieuwd. Komt die uit de jeugd of is hij gehaald deze zomer?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99887444
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kleine stukjes van Ajax - Indep gezien (tweede helft geloof ik, twee doelpunten) en vond Ajax wel sterk spelen. Vooral die Serero met z'n korte draaien en hakjes. Het is natuurlijk afwachten of dat frivole wel zo verstandig is natuurlijk maar tegen Independiente kwam het er wel uit. Ben wel benieuwd. Komt die uit de jeugd of is hij gehaald deze zomer?
ajax cape town, volgens mij ook speler van het jaar in zuid/afrika
pi_99887692
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:52 schreef vulgarismagistralis het volgende:
ja want??,

je hoeft geen groot kenner te zijn om te zien dat dit een geweldige speler is die perfect uit de voeten kan in dit team..
Op hoeveel wedstrijden baseer je dat in godsnaam?
Noot noot.
pi_99887704
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef neilpatrick het volgende:

[..]

klopt
pi_99887729
quote:

[..]

Ondanks dat het team van Knol alle prijzen won, en dus ook 1 van de spelers daar.
pi_99887745
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo? :') :') :') :')
pi_99887900
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo? :') :') :') :')
Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:09:51 #21
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99888009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!
Oh , dus jullie zijn die white boyz die ik steeds zie
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 juli 2011 @ 19:13:32 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99888134
quote:

[..]

Zowel talent van het jaar als speler van het jaar :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99888244
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik mis er geen één :+
Noot noot.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:45:33 #24
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99889419
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik mis er geen één :+
Jawel, als FCT speelt kijk je dat toch.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99889665
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jawel, als FCT speelt kijk je dat toch.
Ooojaa!!
Noot noot.
  zondag 24 juli 2011 @ 19:50:42 #26
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99889696
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:50 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ooojaa!!
:D :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99890499
quote:
19s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom mensen boos worden om het feit dat er een speler héél goed speelt en dat er dan blijkbaar niet goed tegen aangekeken mag worden, is mij nog altijd een raadsel.
Elke persoon ziet dat Serero geen 13-in-een-dozijn-voetballer is, maar eentje met extra kwaliteiten. Héél technisch, frivool, naar voren durven voetballen, in staat toch de combinatie aangaan. Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Het wordt voor Frank de Boer nog een hele puzzel om het Ajax-middenveld te vormen. Even er vanuitgaande dat hij met 3 middenvelders blijft spelen, dan moeten er minstens 1 of 2 goede middenvelders op de bank plaatsnemen. Eriksen is fantastisch, Serero idem en wat te denken van Lodeiro, Anita, en ipc ook nog wel Janssen. Nah ja, van laatstgenoemde meer zijn trap is zéér goed. Zijn handelingssnelheid valt wel tegen.
Dan is er nog een Rits, waarvan ik het opvallend vind dat hij naar het 2e elftal is gestuurd. Een Sneijder bv. dan weer niet. Vreemd, maar goed, hopelijk weet Frank de Boer waar hij mee bezig is.
Waar ik ook teleurgesteld over ben, is het feit dat Anita in de tweede helft tegen Independiente er als rechtsachter inkwam en Janssen gewoon als verdedigende middenvelder bleef staan.
Heeft De Boer dan niets geleerd over vorig seizoen, Anita heeft toch écht wel zijn vaste stek als verdedigende middenvelder gevonden zou ik zo zeggen.
Maar het lijkt wel of De Boer meer ziet in Janssen. Met alle respect, maar met een Anita ga je minder overlopen worden ( ondanks zijn grootte ) dan met een Janssen. Fysiek mag Janssen dan wel eens een duwtje kunnen uitdelen, maar Anita is een zoveel slimmere speler.
Daarbij lijkt het ook nog of De Boer persé met zijn aankoop Janssen wil spelen. Als er andere beter zijn, dan moeten die spelen. De besten moeten spelen.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:14:45 #28
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_99890893
Serero is heel goed ik ben alleen bang dat hij snel geblesseerd raakt.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:19:30 #29
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99891141
(met hoeveel) gaan we winnen van Twente?
pi_99891259
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Burrito het volgende:
4-2. We scoren makkelijk, maar verdedigend zag het er vanmiddag ook bv. weer erg mank uit bij vlagen. En dit Independiente is een zwakkere tegenstander dan dat Ajax met Twente krijgt komend weekend.
pi_99891640
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Waarom mensen boos worden om het feit dat er een speler héél goed speelt en dat er dan blijkbaar niet goed tegen aangekeken mag worden, is mij nog altijd een raadsel.
Omdat doorgaans de beste voetballers uit een jeugdopleiding het niet redden, vaak genoeg zeggen grote spelers dat ze met spelers hebben gespeeld die beter waren dan zij maar die het nooit gemaakt hebben.
Daarom kun je er pas wat zinniggs over zeggen als ze een seizoen of wat meelopen.
Mij lijkt ie ook heel goed overigens ;)

quote:
Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Waar baseer je zoiets nou weer op? ken je hem ofzo?

quote:
Daarbij lijkt het ook nog of De Boer persé met zijn aankoop Janssen wil spelen. Als er andere beter zijn, dan moeten die spelen. De besten moeten spelen.
Tuurlijk moet de beste spelen maar de boer zal hem gehaald met de mening dat het een versterking is, dan moet je hem ookm de kans geven.
Daarbij verschillen meningen dus wat jij misschien niet goed vind aan Janssen kan best prima in de Boer's tactiek passen.
pi_99891698
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:19 schreef Burrito het volgende:
Reguliere speeltijd gelijk met 1-1 of hoger.
  zondag 24 juli 2011 @ 20:31:14 #33
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_99891737
Serero kan toch prima met Eriksen dit seizoen spelen? Er moeten echt verschrikkelijk veel wedstrijden gespeeld worden, krijgen dan beide genoeg speeltijd.
pi_99892220
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:29 schreef DeZoektocht het volgende:

Omdat doorgaans de beste voetballers uit een jeugdopleiding het niet redden, vaak genoeg zeggen grote spelers dat ze met spelers hebben gespeeld die beter waren dan zij maar die het nooit gemaakt hebben.
Daarom kun je er pas wat zinniggs over zeggen als ze een seizoen of wat meelopen.
Mij lijkt ie ook heel goed overigens ;)

Ja ok, heb je eigenlijk wel gelijk in.

quote:
Waar baseer je zoiets nou weer op? ken je hem ofzo?

Puur qua gevoel. Het lijkt me typisch zo'n vechter, waarbij de kwaliteiten telkens weer boven komen drijven. Juist omdat hij er zo hard voor vecht. Maar, zoals ik al zei, puur qua gevoel.

quote:
Tuurlijk moet de beste spelen maar de boer zal hem gehaald met de mening dat het een versterking is, dan moet je hem ookm de kans geven.
Daarbij verschillen meningen dus wat jij misschien niet goed vind aan Janssen kan best prima in de Boer's tactiek passen.
Dit is nog maar de voorbereiding en dus kan dat zeker. Ook bij de eerste wedstrijden in de competitie, maar ja, als blijkt dat anderen beter zijn moeten die ook wel de kans krijgen. Het is niet zo dat Janssen bij voorbaat al vaste basisspeler gaat worden.
Frank de Boer laat wel steeds weten van vastigheid op het middenveld wegens Janssen, maar zo 'vastig' vind ik het helemaal niet. De Boer heeft zo zijn keuzes, maar ik mag toch hopen dat Anita als verdedigende middenvelder komt te spelen en niet Janssen.
Anita heeft aangetoond daar fantastisch te kunnen spelen. Of je nou een nieuwe speler haalt of niet, direct Anita van zijn plekkie af gooien vind ik onlogisch.
pi_99892472
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

Dit is nog maar de voorbereiding en dus kan dat zeker. Ook bij de eerste wedstrijden in de competitie, maar ja, als blijkt dat anderen beter zijn moeten die ook wel de kans krijgen. Het is niet zo dat Janssen bij voorbaat al vaste basisspeler gaat worden.
Frank de Boer laat wel steeds weten van vastigheid op het middenveld wegens Janssen, maar zo 'vastig' vind ik het helemaal niet. De Boer heeft zo zijn keuzes, maar ik mag toch hopen dat Anita als verdedigende middenvelder komt te spelen en niet Janssen.
Anita heeft aangetoond daar fantastisch te kunnen spelen. Of je nou een nieuwe speler haalt of niet, direct Anita van zijn plekkie af gooien vind ik onlogisch.
Dat ben ik met je eens.
Overigens is ANita een prima voorbeeld wat mijn stelling onderschrijft alleen dan de andere kant op.
Ik vond Anita echt 3 keer niks, klein mannetje geen techniek enzo maar hij blijft me keer op keer verbazen en vind ook dat ie in dit Ajax zeker zn kansen moet krijgen :Y
pi_99892928
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.
Overigens is ANita een prima voorbeeld wat mijn stelling onderschrijft alleen dan de andere kant op.
Ik vond Anita echt 3 keer niks, klein mannetje geen techniek enzo maar hij blijft me keer op keer verbazen en vind ook dat ie in dit Ajax zeker zn kansen moet krijgen :Y
Kijk, nog iemand die er verstand van heeft. Anita is zo'n natuurtalentje vind ik. Iemand die ook de absolute wil toont. En ja, dan komen de kwaliteiten vanzelf naar boven drijven.
  zondag 24 juli 2011 @ 21:14:42 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99894293
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Elke persoon ziet dat Serero geen 13-in-een-dozijn-voetballer is, maar eentje met extra kwaliteiten. Héél technisch, frivool, naar voren durven voetballen, in staat toch de combinatie aangaan. Daarbij lijkt het mij iemand die geen grote woorden zegt en het toch niet waarmaakt, maar iemand die eigenlijk stilletjes en toch érg snel naar de basis gaat.
Het wordt voor Frank de Boer nog een hele puzzel om het Ajax-middenveld te vormen. Even er vanuitgaande dat hij met 3 middenvelders blijft spelen, dan moeten er minstens 1 of 2 goede middenvelders op de bank plaatsnemen. Eriksen is fantastisch, Serero idem en wat te denken van Lodeiro, Anita, en ipc ook nog wel Janssen. Nah ja, van laatstgenoemde meer zijn trap is zéér goed. Zijn handelingssnelheid valt wel tegen.
Dan is er nog een Rits, waarvan ik het opvallend vind dat hij naar het 2e elftal is gestuurd. Een Sneijder bv. dan weer niet. Vreemd, maar goed, hopelijk weet Frank de Boer waar hij mee bezig is.
Waar ik ook teleurgesteld over ben, is het feit dat Anita in de tweede helft tegen Independiente er als rechtsachter inkwam en Janssen gewoon als verdedigende middenvelder bleef staan.
Heeft De Boer dan niets geleerd over vorig seizoen, Anita heeft toch écht wel zijn vaste stek als verdedigende middenvelder gevonden zou ik zo zeggen.
Maar het lijkt wel of De Boer meer ziet in Janssen. Met alle respect, maar met een Anita ga je minder overlopen worden ( ondanks zijn grootte ) dan met een Janssen. Fysiek mag Janssen dan wel eens een duwtje kunnen uitdelen, maar Anita is een zoveel slimmere speler.
Heerlijk gelijk die oordelen :')

We hebben nog geen officiele wedstrijd gespeeld en nu al heb je het erover alsof De Boer Janssen al een half jaar in de basis heeft staan terwijl die er niets van bakt.

En wees eerlijk, Anita is een aardig spelertje, maar ook geen grootheid natuurlijk (letterlijk en figuurlijk :P )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 24 juli 2011 @ 21:16:21 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99894378
Ik weet niet of hij al is gepost maar toch:

http://www.voetbalcentraa(...)rekken-bij-ajax-list

quote:
Castillion mag op huurbasis vertrekken bij Ajax
Gepubliceerd door Karim el Bardiji | 24-07-11 | 20:53 1 reacties

Geoffrey Castillion mag op huurbasis vertrekken bij Ajax. De 20-jarige spits kreeg een kans in de voorbereiding om de tweede spits in de selectie te worden achter Kolbeinn Sigthórsson. Trainer Frank de Boer laat weten dat dit niet gelukt is.

''Nee, anders was hij er vandaag tegen Independiente wel bij geweest. Het is nu nog niet goed genoeg'', bevestigt De Boer tegenover Eredivisie Live. ''Ik ga morgen (maandag, red.) met Geoffrey praten over zijn toekomst en dan zullen we wel kijken wat we doen. Een verhuur? Dat is misschien wel de beste oplossing voor iedereen inderdaad.''

Castillion kwam tot dusver één competitiewedstrijd in actie voor het eerste elftal van Ajax. De aanvaller zou in de belangstelling staan van NAC Breda en RKC Waalwijk.
pi_99894644
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of hij al is gepost maar toch:

http://www.voetbalcentraa(...)rekken-bij-ajax-list

[..]

Ik denk dat een jaartje knokken bij RKC goed is voor hem.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  zondag 24 juli 2011 @ 21:32:47 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_99895458
Ozbiliz komt duidelijk in het centrum beter uit de verf dan op de flanken , daar vind ik hem echt drama.
Was wel een leuke wedstrijd , maar ja , die tegenstander was ook wel dramatisch :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_99897533
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

We hebben nog geen officiele wedstrijd gespeeld en nu al heb je het erover alsof De Boer Janssen al een half jaar in de basis heeft staan terwijl die er niets van bakt.

En wees eerlijk, Anita is een aardig spelertje, maar ook geen grootheid natuurlijk (letterlijk en figuurlijk :P )
Ik zeg mijn mening en ik heb andere keuzes dan De Boer. Op sommige plekken dan toch.
Anita is wellicht klein, maar een bijzonder handige en slimme speler. Daarbij zet hij zijn lichaam altijd goed. Dat deed bv. een Van der Vaart ook. Die had een andere positie, maar dat maakt niet zoveel uit.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:15:45 #42
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99898013
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Anita onderschatting :N , dacht dat het na de afgelopen seizoenshelft afgelopen was maar er lopen nog steeds mensen met een plank voor de kop
pi_99899970
Als Sererro mentaal sterk is kan hij nog eens heel groot gaan worden.

Janssen - Eriksen - Serrero zou fantastisch zijn.
  zondag 24 juli 2011 @ 22:57:58 #44
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99900320
Suárez wint even in z'n ééntje de Copa America, terughalen bitte :9
AFC AJAX
pi_99900370
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Maakt niet uit waar hij speelt, hij blijft een held _O_

Messi en Neymar, eat your heart out!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_99900447
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:57 schreef msnk het volgende:
Hehe.
pi_99900645
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Als Sererro mentaal sterk is kan hij nog eens heel groot gaan worden.

Janssen - Eriksen - Serrero zou fantastisch zijn.
je dacht ik weet niet hoe ik Serero schrijf, dus dan maar op 2 verschillende manieren? :P
pi_99900723
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

je dacht ik weet niet hoe ik Serero schrijf, dus dan maar op 2 verschillende manieren? :P
Tsjah al die buitenlandse namen ik word er gek van.
pi_99900803
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:

[..]

Tsjah al die buitenlandse namen ik word er gek van.
Tsja, jij vindt Pietje Pietersen makkelijker klinken dan Serero? Hehe, Serero vind ik toch een vrij simpele naam om te zeggen.
  zondag 24 juli 2011 @ 23:08:38 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99900877
Ajax trekt me nu minder man, want El Hamdaoui. :'(

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99900914
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Mooizo :) AL dat gezeur over el ham hoe goed hij wel niet is werd er irritant.
pi_99900919
quote:

Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopen :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 24 juli 2011 @ 23:11:06 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99901009
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopen :W
Moeten we even wachten of hij daar gaat spelen. Tot die tijd ben ik hier. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99901113
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
pi_99901226
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
Als stoorzender?
pi_99901238
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ham is een 4-4-2 speler, geen 4-3-3 spits. Daarnaast is het gewoon een mongool.
pi_99901407
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als stoorzender?
Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.
pi_99901458
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ga hier maar naartoe;

sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!

Lekker over die andere Marokkaan praten, Assaidi.
pi_99901514
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.
Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.
pi_99901555
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.
Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.
Waar verwacht je trouwens dat Ozbiliz komt te spelen? Basis en zo ja, waar?
pi_99901915
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.
Waar verwacht je trouwens dat Ozbiliz komt te spelen? Basis en zo ja, waar?
Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?
pi_99902299
quote:
6s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:

[..]

Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?
Wellicht geen basis, maar wel zeker genoeg speeltijd. Maar goed, het is niet zo en dus kijken we verder. Ozbiliz in de punt van de aanval zie ik wel zitten. Hoe hij dat kan invullen is fantastisch. Een zeldzaam goede speler vind ik het.
Serero idem. Ongelofelijk, puur genieten was het vanmiddag tweede helft van beiden.

pi_99902583
quote:

Ja daag. Rot nou een keer op met je El Hamdaoui. Ik zie je nergens anders over posten in dit topic.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_99903005
Ik denk dat Frank het komende jaar redelijk wat zal rouleren. Er komen een shitload aan wedstrijden aan. We hebben veel jonge spelers, die kunnen niet 50+ wedstrijden presteren. Daarom is het goed dat Janssen er is. Hopelijk blijft Jantje ook, zijn ervaring kunnen we ook goed gebruiken!

Om op Ozbilliz terug te komen, ik denk wel dat hij meer speeltijd krijgt als vorig seizoen. Dit word het jaar waarin ie zich kan bewijzen denk ik. Zelfde geldt voor Ebecillio.

Verder, van wat ik heb gezien in de samenvatting van de wedstrijd tegen Independiente, ik vond Serero echt een enorme goede techniek hebben voor een Afrikaan. Leuke speler!
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_99903106
Ebecillio :r :r :r :r :r Hoop echt dat boerrigter voorkeur boven hem krijgt
pi_99903429
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Triptamine2 het volgende:

Om op Ozbilliz terug te komen, ik denk wel dat hij meer speeltijd krijgt als vorig seizoen. Dit word het jaar waarin ie zich kan bewijzen denk ik. Zelfde geldt voor Ebecillio.

Verder, van wat ik heb gezien in de samenvatting van de wedstrijd tegen Independiente, ik vond Serero echt een enorme goede techniek hebben voor een Afrikaan. Leuke speler!
Nou, Ebecilio heeft al veel meer kansen gekregen en het lijkt me dat hij al veel krediet heeft verspeeld. Al betwijfel ik dat dan gelijk weer, omdat Frank de Boer in hem nog steeds een basisspeler ziet. Alhoewel, Boerrigther was er natuurlijk niet bij.

Serero heeft een likkenbarende techniek idd. Niet alleen voor een Afrikaan trouwens.
Ik zat op puntje van mijn stoel om vanmiddag Serero en Ozbiliz te kunnen zien voetballen. Geweldig veel potentieël. Ik verwacht eigenlijk beiden zaterdag al in de basis, al kan het ( zeker in het geval van Serero ) nog wel iets te vroeg lijken. Immers, hij is nog maar pas bij Ajax.
pi_99903542
Sorero heeft meer potentie dan Ozbiliz en Ebecilio. Dat zie je direct.
pi_99903544
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.
Aan de rechterkant is het wat lastig. Van Sulejmani ben ik eigenlijk nog steeds niet onder de indruk. Af en toe voetbalt hij heel leuk, maar ik verwacht er eigenlijk telkens meer van.
Maar ja, hij speelt daar op een positie waar hij volgens mij niet op zijn best is.
Ik ben zéér benieuwd of Frank de Boer Serero en Ozbiliz laat starten tegen Twente.
Juweeltjes van voetballers zijn het beiden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Contador_The_Best op 25-07-2011 00:26:37 ]
pi_99904368
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Ik ook heb Ebecilio vorig jaar al een beetje opgegeven en de transfer van Boerrigter toegejuicht. Al moet het natuurlijk nog wel blijken te gaan werken. Al is het momenteel gewoon mooi dat er iig een alternatief is. Daar waar er vorig jaar bijna geen mogelijkheid tot wisselen waren voor de flanken op Sulejmani van kant laten wisselen om zo Ozbiliz in te kunnen brengen na.
  maandag 25 juli 2011 @ 00:33:35 #70
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_99904422
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.
Aan de rechterkant is het wat lastig. Van Sulejmani ben ik eigenlijk nog steeds niet onder de indruk. Af en toe voetbalt hij heel leuk, maar ik verwacht er eigenlijk telkens meer van.
Maar ja, hij speelt daar op een positie waar hij volgens mij niet op zijn best is.
Ik ben zéér benieuwd of Frank de Boer Serero en Ozbiliz laat starten tegen Twente.
Juweeltjes van voetballers zijn het beiden:

[ afbeelding ]

Logischer ook nog :'), ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
pi_99905046
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

Logischer ook nog :'), ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.
Maar net zoals iedereen geef ik ook mijn mening. Voor jou mening heb ik ook respect hoor, wees gerust.
pi_99906786
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ajax probeert het veld breed te houden.
pi_99912441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.
Maar net zoals iedereen geef ik ook mijn mening. Voor jou mening heb ik ook respect hoor, wees gerust.
Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  maandag 25 juli 2011 @ 10:01:33 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_99912877
als je de vleugels laat afwisselen creeer je een onvoorspelbare dreiging natuurlijk.

Ik ben echt benieuwd naar Boerrighter, hoop dat hij snel fit is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_99912991
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.
Het spijt me voor je, maar je denkt maar zoals je zelf wilt. Met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts voetbal je als Ajax-zijnde een stuk makkelijker ja. Die eindeloze schoten in de tweede ring en het continu terug leggen van Ebecilio geloven we nu wel. Trechtervoetbal krijg je dan, zeker met zo'n figuur als Ebecilio.
Of wil je nu gaan beweren dat je vindt dat Ebecilio goed aan het voetballen is? Agressief is hij ook nog is.
pi_99913014
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Catch22- het volgende:
als je de vleugels laat afwisselen creeer je een onvoorspelbare dreiging natuurlijk.

Ik ben echt benieuwd naar Boerrighter, hoop dat hij snel fit is.
Dat wel, maar lange tijd alleen maar Ebecilio op links zetten is nou niet echt handig van De Boer, vind ik.
Boerrigther idd, die gaat het zeker maken aan de linkerkant bij Ajax. Hopelijk snel blessurevrij.
  maandag 25 juli 2011 @ 10:11:24 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913104
Wat een kuttegenstander gisteren, kom dan helemaal niet :').

Paar leuke dingen gezien, Serrero was echt leuk om naar te kijken in de kleine ruimte. jammer dat Jansen opeens geen goeie trap meer heeft, maar goed, tegen zo'n kutteam is het moeilijk om jezelf op te laden.

Ik mis nog steeds de kille afmaker voor de goal, het had na 20 min al 3-0 moeten zijn. Niet dat die rare Bulykin zo geweldig kan voetballen, maar ik denk dat het een aardige pinchhitter kan zijn, iemand die niet moeilijk doet, maar gewoon hard de bal erin als ie de kans krijgt.

Al met al oogt het nog wat zwakjes op het moment, maar met 1 of 2 wijzigingen (doe eens een echte verdediger erbij) is het wel een aardig team op het moment. Positiespel was redelijk, heb het idee dat ze elkaar iig al wat makkeljker vinden dan vorig seizoen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_99913171
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef Catch22- het volgende:
Boerrighter
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Boerrigther
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Serrero

Jansen
Jongens kom op, doe in elk geval een klein beetje moeite om spelers van je eigen club goed te schrijven :')
  maandag 25 juli 2011 @ 10:15:01 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99913194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jongens kom op, doe in elk geval een klein beetje moeite om spelers van je eigen club goed te schrijven :')
OK, als de rest dan nokt met debiele taalfouten :).
Get woke, go broke!
pi_99913205
C'mon. Niet discusseren. We zijn nog steeds kampioen!
pi_99913272
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
C'mon. Niet discusseren. We zijn nog steeds kampioen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het gaat allemaal om die 4e ster jonge! Niets anders dat telt pannekoek!
Narf!
pi_99913349
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 10:18 schreef Sickert het volgende:

[..]

Het gaat allemaal om die 4e ster jonge! Niets anders dat telt pannekoek!
Nog maar 11 jaartjes wachten en dan hebben we die ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99915139
gister aardige match om een keer rustig stil te zitten niet meer dan dat en te chillen met de boys. dood verveeld en geërgerd aan de mensen die dachten capo te zijn en een liedje te konden starten... veel te veel dagjes bezoekers...

al met al leuke dingen gezien een behendige Serrero en Theo die passes gaf die niet meer normaal waren opendraaien boem linksbuiten opendraaien boem linksbuiten steekpass door het midden ongelofelijk wat een inzicht dat die man heeft. enige minpuntje was de gemiste penalty maar ach een oefenmatch zolang die ze maar erin schiet als het belangrijk wordt.

zaterdag weer is een avondmatch en eindelijk sfeer maken!!!
pi_99915529
Zaterdag eindelijk weer het nieuwe seizoen.
Maar mijn SCC is nog steeds niet verstuurd :')
  maandag 25 juli 2011 @ 12:04:54 #85
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99916362
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:41 schreef Leonos het volgende:
Zaterdag eindelijk weer het nieuwe seizoen.
Maar mijn SCC is nog steeds niet verstuurd :')
Ja wtf, waarom duurt het zo lang. Ze zeiden mid-juli, door zomerstop duurt het iets langer. Het is al bijna augustus :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99916784
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  maandag 25 juli 2011 @ 12:20:41 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_99916839
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef jeffrey410 het volgende:
gister aardige match om een keer rustig stil te zitten niet meer dan dat en te chillen met de boys. dood verveeld en geërgerd aan de mensen die dachten capo te zijn en een liedje te konden starten... veel te veel dagjes bezoekers...

al met al leuke dingen gezien een behendige Serrero en Theo die passes gaf die niet meer normaal waren opendraaien boem linksbuiten opendraaien boem linksbuiten steekpass door het midden ongelofelijk wat een inzicht dat die man heeft. enige minpuntje was de gemiste penalty maar ach een oefenmatch zolang die ze maar erin schiet als het belangrijk wordt.

Als je je ergert aan dat soort mensen bij een oefenwedstrijdje kun je beter gewoon niet komen :'). Niet iedereen is zo'n harde 410'er zoals jij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:21:33 #88
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99916858
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:18 schreef Swomp het volgende:
Soap Stekelenburg gaat verder
http://www.spitsnieuws.nl(...)elenburg-gaat-verder

Reken er maar op dat ie vandaag verkocht wordt. Rumour has it dat Roma vandaag de bankgarantie rond heeft.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:23:23 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99916917
Blijft zonde, maar goed, niets aan te doen.. Dan maar Vermeer...
Get woke, go broke!
  maandag 25 juli 2011 @ 12:25:17 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_99916982
AS Roma...ik snap hem nog steeds niet. Volgend jaar EK, CL met Ajax. Waarom weggaan :? Als hij blijft en zo doorgaat haalt volgend jaar een topclub hem gewoon.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_99917015
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je je ergert aan dat soort mensen bij een oefenwedstrijdje kun je beter gewoon niet komen :'). Niet iedereen is zo'n harde 410'er zoals jij.
Bij 410 zitten sowieso niet echt harde boys :')
Ze maken wel goede sfeer though.
pi_99917188
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:25 schreef Smoofie het volgende:
AS Roma...ik snap hem nog steeds niet. Volgend jaar EK, CL met Ajax. Waarom weggaan :? Als hij blijft en zo doorgaat haalt volgend jaar een topclub hem gewoon.
Welke topclubs hebben volgend jaar een keeper nodig dan? En AS Roma heeft gewoon (dankzij de nieuwe eigenaar) de potentie om uit te groeien naar een Europese topper.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 25 juli 2011 @ 12:32:15 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99917205
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Welke topclubs hebben volgend jaar een keeper nodig dan? En AS Roma heeft gewoon (dankzij de nieuwe eigenaar) de potentie om uit te groeien naar een Europese topper.
Vitesse ook :').

het is gewoon puur cashen, en daar heeft ie opzich wel gelijk in denk ik, maar ik vind het ook gewoon doodzonde.
Get woke, go broke!
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 12:33:50 #94
138438 crew  Pizzakoppo
pi_99917257
quote:
Net zoals dit jaar de topclubs hem zouden halen. Bayern haalt Neuer, Man'u haalt de Gea, Arsenal en Milan hebben niemand nodig ( :'))

Roma speelt gewoon in een betere competitie elk jaar 2 keer tegen Milan, Inter, Juve etc. Mooie stad en vooral véél euro's!
pi_99917270
quote:
28
prachtige stad
salaris
Klimaat

Ik snap het wel :)
pi_99917308
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vitesse ook :').
Leuke onzin heb je te melden. Vitesse had natuurlijk ook een wereldtalent als Lamela kunnen halen he.
quote:
het is gewoon puur cashen, en daar heeft ie opzich wel gelijk in denk ik, maar ik vind het ook gewoon doodzonde.
Puur cashen, hou op man :') Serie A is een verbetering tov de Eredivisie, AS Roma tov Ajax en Rome is geen slechte stad om in te wonen.
pi_99917334
En Stekelenburg zat hier al aan de 2 miljoen euro qua salaris.
pi_99917445
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:30 schreef jeffrey410 het volgende:

:')

En sowieso, wat verwacht je nou van zo'n wedstrijd...
  maandag 25 juli 2011 @ 12:41:30 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99917470
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
En Stekelenburg zat hier al aan de 2 miljoen euro qua salaris.
bruto, dus dat is pak hem beet 8ton, daar krijgt hij minimaal 2 miljoen netto
pi_99917510
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

bruto, dus dat is pak hem beet 8ton, daar krijgt hij minimaal 2 miljoen netto
2.150.000 was in 2010 zijn inkomen. (Al zat daar wel de WK premie bij maar dat zal ook geen miljoen zijn geweest)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')