Mooizoquote:Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax trekt me nu minder man, want El Hamdaoui.²
Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopenquote:Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Moeten we even wachten of hij daar gaat spelen. Tot die tijd ben ik hier.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga dan lekker in het PSV topic je onzin verkopen
Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moeten we even wachten of hij daar gaat spelen. Tot die tijd ben ik hier.²
Als stoorzender?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
Ham is een 4-4-2 speler, geen 4-3-3 spits. Daarnaast is het gewoon een mongool.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het wel rondkomen. Maar ik blijf erbij dat El Hamdaoui nog een rol bij Ajax had kunnen vervullen. Maar goed, het is eenmaal niet anders.
Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.quote:
Ga hier maar naartoe;quote:Op zondag 24 juli 2011 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moeten we even wachten of hij daar gaat spelen. Tot die tijd ben ik hier.²
Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je zou het wellicht verwachten, maar ik denk dat je hem nog goed kon gebruiken. Tsja, maar nu hij er niet meer is, kan er wel anders gevoetbald worden. Dus wat dat betreft een voordeel.
Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zitten genieten van een nieuwe lichting spelers. Ik ben El Ham totaal vergeten om eerlijk te zijn.
Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nu, ik ook wel, want tijden en elftallen veranderen nu eenmaal. Dus ik ga daar wel in mee. Het heeft ook geen zin om nog achtom te kijken.
Waar verwacht je trouwens dat Ozbiliz komt te spelen? Basis en zo ja, waar?
Wellicht geen basis, maar wel zeker genoeg speeltijd. Maar goed, het is niet zo en dus kijken we verder. Ozbiliz in de punt van de aanval zie ik wel zitten. Hoe hij dat kan invullen is fantastisch. Een zeldzaam goede speler vind ik het.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een basis plaats? Omdat hij 1x goed speeld tegen een zeer matige tegenstander?
Ja daag. Rot nou een keer op met je El Hamdaoui. Ik zie je nergens anders over posten in dit topic.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou, Ebecilio heeft al veel meer kansen gekregen en het lijkt me dat hij al veel krediet heeft verspeeld. Al betwijfel ik dat dan gelijk weer, omdat Frank de Boer in hem nog steeds een basisspeler ziet. Alhoewel, Boerrigther was er natuurlijk niet bij.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Triptamine2 het volgende:
Om op Ozbilliz terug te komen, ik denk wel dat hij meer speeltijd krijgt als vorig seizoen. Dit word het jaar waarin ie zich kan bewijzen denk ik. Zelfde geldt voor Ebecillio.
Verder, van wat ik heb gezien in de samenvatting van de wedstrijd tegen Independiente, ik vond Serero echt een enorme goede techniek hebben voor een Afrikaan. Leuke speler!
Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Ebecillio![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat boerrigter voorkeur boven hem krijgt
Ik ook heb Ebecilio vorig jaar al een beetje opgegeven en de transfer van Boerrigter toegejuicht. Al moet het natuurlijk nog wel blijken te gaan werken. Al is het momenteel gewoon mooi dat er iig een alternatief is. Daar waar er vorig jaar bijna geen mogelijkheid tot wisselen waren voor de flanken op Sulejmani van kant laten wisselen om zo Ozbiliz in te kunnen brengen na.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef mash_ het volgende:
Ebecillio![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat boerrigter voorkeur boven hem krijgt
Logischer ook nogquote:Op maandag 25 juli 2011 00:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Dan heb je een linkspoot op links die een geweldige linker heeft. Dan speel je logischer, vind ik, dan wanneer je een rechtspoot ( die kwaliteit mist, moge overduidelijk zijn ) op links plaatst.
Aan de rechterkant is het wat lastig. Van Sulejmani ben ik eigenlijk nog steeds niet onder de indruk. Af en toe voetbalt hij heel leuk, maar ik verwacht er eigenlijk telkens meer van.
Maar ja, hij speelt daar op een positie waar hij volgens mij niet op zijn best is.
Ik ben zéér benieuwd of Frank de Boer Serero en Ozbiliz laat starten tegen Twente.
Juweeltjes van voetballers zijn het beiden:
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Logischer ook nog, ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
Ajax probeert het veld breed te houden.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Logischer ook nog, ja bij Twente, Barcelona, Real Madrid, Porto en weet ik hoeveel clubs lopen er coaches rond die onlogisch voetbal spelen
Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ( zoals een mening vaak is ) vind het spelen met een linkspoot op links logischer dan een rechtspoot op links. Dat jij het daar niet mee eens bent, kan zo zijn.
Maar net zoals iedereen geef ik ook mijn mening. Voor jou mening heb ik ook respect hoor, wees gerust.
Het spijt me voor je, maar je denkt maar zoals je zelf wilt. Met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts voetbal je als Ajax-zijnde een stuk makkelijker ja. Die eindeloze schoten in de tweede ring en het continu terug leggen van Ebecilio geloven we nu wel. Trechtervoetbal krijg je dan, zeker met zo'n figuur als Ebecilio.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je snapt dat het meer aan speelwijze ligt he. Met een linkspoot op links kan je meer voorzetten verwachten wat niet echt handig is met die madurodam-team. Met een rechtspoot op links heeft hij de mogelijkheid om naar binnen te trekken en de combinatie te zoeken of een doelpoging te wagen. Heeft weinig met 'logischer' te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |