Hij zal vast iemand zijn die er ook wel redelijk dichtbij zit, maar het lijkt me idd ook zo iemand die maar al te fier is als één van de vier zou komen. En dat hij dat wel al had gezegd.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Lees al die pagina´s op het moment, vind het maar een mongool die blackmoon_ams
Jammer dat hij weggaat, hij had nog zeer bruikbaar kunnen zijn. Veel Succes Stekelenburg, dat je het goed mag doen bij Roma. De logische opvolger van Stekelenburg wordt Vermeer. Vermeer kan zich nu eindelijk eens als eerste doelman profileren. Vermeer had tegen Independiente trouwens nog een katachtige reflex, zoals hij dat in de competitie ook al heeft getoond.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Blijft zonde, maar goed, niets aan te doen.. Dan maar Vermeer...
Ja kijk maar;quote:Op maandag 25 juli 2011 19:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij zal vast iemand zijn die er ook wel redelijk dichtbij zit, maar het lijkt me idd ook zo iemand die maar al te fier is als één van de vier zou komen. En dat hij dat wel al had gezegd.
Ik heb het er ook niet zo op.
quote:@Le Berry - volgens mij lees jij niet alles
1) Stekelenburg toen de media en zelfs Ajax wekelen geleden riep dat er geen concrete interesse was van AS Roma (wat er wel degelijk was) hield ik vol dat het alsnog goed zou komen met AS ROMA
2) nog voordat Mike Verweij in de media met Amoah kwam werd door mij al vermeld dat het om een NL spits ging
3) Vertonghen transfersom ruim een week voordat Danny Blind ermee naar buiten kwam ook al gemeld
4) el Hamdaoui heb ik al 1,5 week geleden gepost dat PSV zich bij Ajax heeft gemeld en navraag heeft gedaan naar de vraagprijs wat ook Bordeaux/Lille in een eerder stadium hebben gedaan
En zo kunnen we al even doorgaan.
zo goed?
Tsja, van dat soort figuren, laat het voor mij dan maar. Trouwens, alleen Ruiz zou een échte versterking voor Ajax zijn, maar het lijkt me érg onwaarschijnlijk.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:56 schreef neilpatrick het volgende:
heey ik weet meer van Ajax dan jij, kijk mij stoer zijn
Je bedoelt een soort van pinchhitter? Tsja, Vertonghen zou ook zomaar nog deze transferperiode weg kunnen gaan, dus een extra centrale verdediger zou idd goed zijn. Als Vertonghen blijft, dan zou ik er eigenlijk geen halen, alhoewel, zo goed bezet is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:15 schreef PaulieWalnuts het volgende:
We moeten een lange spits erbij hebben voor de laatste 10 minuten. Daarnaast zou een nieuwe centrale verdediger achter Vertonghen en Alderweireld ook niet slecht zijn.
Klopt. Middenveld is goed bezet. Rechtsvoor en rechtsachter is goed bezit evenals linksvoor en linksachter.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort van pinchhitter? Tsja, Vertonghen zou ook zomaar nog deze transferperiode weg kunnen gaan, dus een extra centrale verdediger zou idd goed zijn. Als Vertonghen blijft, dan zou ik er eigenlijk geen halen, alhoewel, zo goed bezet is het nu ook weer niet.
Urzaiz!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Klopt. Middenveld is goed bezet. Rechtsvoor en rechtsachter is goed bezit evenals linksvoor en linksachter.
We hebben iemand nodig die goed kan koppen voor de laatste 10 minuten. We hebben nu veel spelers die ballen op maat in de zestien kunnen leggen.
haha ja en dan werd er geklaagd over Luque (Ok die verdiende ook wel iets meer)quote:
Hesselink zijn contract wordt afgekocht bij de nummer 4 in Oostenrijk omdat hij het niveau niet meer aankan/blessures dat zegt wel genoeg voor mij.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vennegoor of Hesselink zou wel een goeie zijn.
Hoe heet die Argentijnse stormram ook alweer die Luis van Gaal kocht ergens in 1997? Die bleek niet eens te kunnen lopen.
Haha ja, die lag vaker op de grond dan dat ie stond.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:25 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Vennegoor of Hesselink zou wel een goeie zijn.
Hoe heet die Argentijnse stormram ook alweer die Luis van Gaal kocht ergens in 1997? Die bleek niet eens te kunnen lopen.
Hij hoeft bij ons alleen in de 16 te staan en de voorzetten van Boerigter en Janssen erin te koppen. Maarja als hij niet van de dugout naar de 16 kan lopen wordt het moeilijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha ja en dan werd er geklaagd over Luque (Ok die verdiende ook wel iets meer)
[..]
Hesselink zijn contract wordt afgekocht bij de nummer 4 in Oostenrijk omdat hij het niveau niet meer aankan/blessures dat zegt wel genoeg voor mij.
Nee zo iemand mag je niet kopen, dan maar Castilion en zelfs als hij faalt dan heb je hem tenminste een eerlijke kans gegeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:29 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Oja Ivan Gabrich, wat een grap was dat zeg.
[..]
Hij hoeft bij ons alleen in de 16 te staan en de voorzetten van Boerigter en Janssen erin koppen. Maarja als hij niet van de dugout naar de 16 kan lopen wordt het moeilijk.
Castillion kan niet koppen. We hebben gewoon een transfervrije spits nodig die goed kan koppen. Als Sieg niet goed speelt kan je Aras of Siem op zijn positie neerzetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zo iemand mag je niet kopen, dan maar Castilion en zelfs als hij faalt dan heb je hem tenminste een eerlijke kans gegeven.
siemp kan goed koppenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Castillion kan niet koppen. We hebben gewoon een transfervrije spits nodig die goed kan koppen. Als Sieg niet goed speelt kan je Aras of Siem op zijn positie neerzetten.
quote:Ajax en AS Roma hebben maandagavond overeenstemming bereikt over de transfer van Maarten Stekelenburg, zo schrijft Corriere dello Sport. De overgang is volgens de doorgaans goed ingevoerde sportkrant op enkele details na afgerond. Ajax ontvangt een bedrag van zes miljoen euro, dat in de toekomst eventueel hoger kan uitvallen. Stekelenburg tekent in Rome voor vier seizoenen en gaat 1,5 miljoen euro per jaar verdienen. De transfer zal dinsdag officieel worden. Danny Blind ontkent tegen het Algemeen Dagblad de berichtgeving. Volgens de technisch manager van Ajax is er van een definitief akkoord nog geen sprake.
Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Netto lijkt mij, anders slaat dit echt nergens op van steek.
Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?
Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoorquote:
Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.
Ze hebben voorronde ELquote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...
Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoor
Ballen met Tottiquote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als alsquote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.
Roma heeft wel knaken toch? De echte topclubs zitten kennelijk toch niet op Steek te wachten. Dan is het of bij Ajax blijven of toch eens de stap wagen, maar dan wel bij een subtopper.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgenquote:
Voor een keeper?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgen
Ja voor een keeper.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Voor een keeper?
Voor Totti, De Rossi, Bojan en Lamela bedoel je
Ik hoop wel dat Ajax wat doorverkooppremies heeft bedongen. Ik zie het helemaal gebeuren dat Steek de sterren van de hemel daar speelt, de Gae flopt bij Man U en dat Sir Alex hem alsnog volgend jaar haalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |