Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:17 schreef Smoofie het volgende:
Netto lijkt mij, anders slaat dit echt nergens op van steek.
Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je van RKC naar Ajax kon gaan en basisspelers wordt met hetzelfde salaris zou je dat niet doen?
Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoorquote:
Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...quote:Op maandag 25 juli 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is meer van Twente naar Ajax, met hetzelfde salaris maar geen CL.
Ze hebben voorronde ELquote:Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat Roma niet in de CL speelde dit seizoen...
Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Goh wat een standvastigheid weer van Ajax. Je met 6 miljoen af laten schepen door een paar arrogante Romeinen. Goed bezig hoor
Ballen met Tottiquote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als alsquote:Op maandag 25 juli 2011 21:24 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zal wel een clausule in staan dat als ze volgend jaar de champions league halen dat Ajax een paar miljoen krijgt. Ik zie Roma wel de cl halen.
Roma heeft wel knaken toch? De echte topclubs zitten kennelijk toch niet op Steek te wachten. Dan is het of bij Ajax blijven of toch eens de stap wagen, maar dan wel bij een subtopper.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:25 schreef j95 het volgende:
Stekelenburg naar Rome. Wat een idiote kut beslissing. Wat moet je nou bij Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgenquote:
Voor een keeper?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik tenminste een reden om de Serie A te volgen
Ja voor een keeper.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Voor een keeper?
Voor Totti, De Rossi, Bojan en Lamela bedoel je
Ik hoop wel dat Ajax wat doorverkooppremies heeft bedongen. Ik zie het helemaal gebeuren dat Steek de sterren van de hemel daar speelt, de Gae flopt bij Man U en dat Sir Alex hem alsnog volgend jaar haalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |