maar dat is toch bruto of niet? Ik had hem liever naar een echte topclub zien gaan, maar zo slecht is Roma niet en Rome al helemaal nietquote:Op maandag 25 juli 2011 12:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2.150.000 was in 2010 zijn inkomen. (Al zat daar wel de WK premie bij maar dat zal ook geen miljoen zijn geweest)
Nee, netto.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is toch bruto of niet? Ik had hem liever naar een echte topclub zien gaan, maar zo slecht is Roma niet en Rome al helemaal niet
Same here. Steek zou anders volgend jaar voor niks weglopen. Je moet niet vergeten dat Stekelenburg in het begin misschien nog wel minder constant was als Vermeer nu. Ik zie hem echt wel uitgroeien tot een prima eerste keeper voor Ajax. Zowiezo een goede vervanger, uit de jeugd met potentie. Wat wil je nog meer?!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun Steek die transfer en Vermeer die plek onder de lat!
Daarnaast kan hij laten zien dat hij zich in een betere competitie ook kan onderscheiden en niet alleen een paar wedstrijden op topniveau goed was (WK). Dan kan hij over 2 jaar misschien toch naar een topper.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Net zoals dit jaar de topclubs hem zouden halen. Bayern haalt Neuer, Man'u haalt de Gea, Arsenal en Milan hebben niemand nodig ()
Roma speelt gewoon in een betere competitie elk jaar 2 keer tegen Milan, Inter, Juve etc. Mooie stad en vooral véél euro's!
Dat hij gaat knallen. Potentie is leuk, maar hij moet er gewoon staan.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:59 schreef denial86 het volgende:
[..]
Same here. Steek zou anders volgend jaar voor niks weglopen. Je moet niet vergeten dat Stekelenburg in het begin misschien nog wel minder constant was als Vermeer nu. Ik zie hem echt wel uitgroeien tot een prima eerste keeper voor Ajax. Zowiezo een goede vervanger, uit de jeugd met potentie. Wat wil je nog meer?!
Goed, goed, maar dat geld ook voor de andere 10 spelers op het veld. Het merendeel daarvan is nog steeds 'talent' evenals Vermeer...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat hij gaat knallen. Potentie is leuk, maar hij moet er gewoon staan.
hoe oud is vermeer eigenlijk?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef denial86 het volgende:
[..]
Goed, goed, maar dat geld ook voor de andere 10 spelers op het veld. Het merendeel daarvan is nog steeds 'talent' evenals Vermeer...
quote:Afwezige Cruijff benoemd tot commissaris bij Ajax Johan Cruijff is na ruim 23 jaar terug bij Ajax. Het erelid is maandag tijdens een buitengewone algemene vergadering voor aandeelhouders in de Arena benoemd tot commissaris.
Hij vormt de komende vier jaar samen met de eveneens succesvol voorgedragen voorzitter Steven ten Have, Edgar Davids, Paul Römer en Marjan Olfers de nieuwe raad van commissarissen van de Amsterdamse club.
Tot grote ergenis van sommige aanwezige aandeelhouders liet Cruijff als enige van de nieuw commissarissen verstek gaan tijdens de buitengewone algemene vergadering.
Klik hier!
Mede daardoor werd hij niet unaniem verkozen. Tien aandeelhouders stemden tegen, drie onthielden zich van stemming. De overige vier nieuwe commissarissen kregen wel alle steun.
Algemeen directeur
De nieuwe raad van commissarissen gaat de directie van Ajax controleren. Ze zijn op zoek naar een geschikte algemeen directeur, de opvolger van Rik van den Boog.
Als het aan Cruijff ligt, krijgt Tscheu La Ling het voor het zeggen. De andere commissarissen vinden dat geen goed idee.
Hij lijkt wel een beetje.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
gewoon een medewerker van de fanshop.
Ik blijf het raar vinden dat hij er niet wasquote:
Als ik zijn baas was zou ik van hem eisen dat hij zijn haar eraf kniptequote:
Serieus ? Dat is wel triest. Hij speelt nu bij Ajax. En niet bij de tukkers.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Theo ging bij de training van twente in het Gelredome kijken
Boeiend? hij woont daar. en zijn oude team maten spelen er. Wat gek nou dat hij even gaat kijken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Serieus ? Dat is wel triest. Hij speelt nu bij Ajax. En niet bij de tukkers.
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)van-Chinees-Ajax.htmquote:Op maandag 25 juli 2011 18:13 schreef missU het volgende:
Waarom is de site van Ajax in het Chinees te zien? Alleen maar voor de gok Chinezen zeker
Alvast even spioneren voor komende week.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe dan Tadicquote:Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef J2T het volgende:
Volgens een insider van AN komt 1 van deze 4 spelers naar ajax: Ruiz, Lens, Narsingh of Everton.
Hij heeft deze 4 genoemd omdat hij nog niet kan zeggen welke het precies is ivm zijn bron.
De bron van diegene is gecontroleerd door de mods van AN.
Weet eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moet vinden. Dit soort members duiken altijd op tijdens transferswindows en van dit lijstje lijkt mij alleen Narsingh een reëele optie.
Paar dagen terug toen iemand dit postte was het nog Luuk de Jong, Ruiz, Lens of Toivonen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef J2T het volgende:
Volgens een insider van AN komt 1 van deze 4 spelers naar ajax: Ruiz, Lens, Narsingh of Everton.
Hij heeft deze 4 genoemd omdat hij nog niet kan zeggen welke het precies is ivm zijn bron.
Weet eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moet vinden. Dit soort members duiken altijd op tijdens transferswindows en van dit lijstje lijkt mij alleen Narsingh een reëele optie.
Rutten wil graag El-Hamdaoui hebben, en het is bekend dat Lens en El-Hamdaoui niet elkaars grootste vrienden zijn. Een soort dealtje (al dan niet met gesloten beurzen) zou ik me best nog voor kunnen stellen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:46 schreef J2T het volgende:
Lens is eckte Amsterdammer. Maar we hebben Sieg al.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rutten wil graag El-Hamdaoui hebben, en het is bekend dat Lens en El-Hamdaoui niet elkaars grootste vrienden zijn. Een soort dealtje (al dan niet met gesloten beurzen) zou ik me best nog voor kunnen stellen.
Everton moeten we niet willen hebben, Ruiz lijkt mij geen reeële optie. Narsingh zou je er best bij kunnen hebben.
Klopt, Ajax tov Twente is voor hem niet een hele vooruitgang. Hij kan misschien wat meer verdienen, maar ik denk dat hij zijn zinnen zet op het buitenland.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef J2T het volgende:
Denk eerlijk gezegd ook niet dat Bryan naar een andere Nl club wil gaan. Een buitenlandse club zal wel zijn volgende stap worden
Het zal dan wel worden:quote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
Maar van al die namen, zouden ze allemaal 2e keus zijn. Of Sieg/Sulejmani wordt 2e keus(behalve ruiz ofc)
Ik ben altijd voorstander van Lens geweest. Denk dat hij zich veel meer thuisvoelt bij zijn fav. clubquote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal dan wel worden:
Sulejmani - Sighthorsson - Lens
Sulejmani - Sighthorsson - Ruiz
Waarbij beiden tevens een optie zijn voor de spitspositie kunnen zijn bij nood aan de man, met Ebecilio, Ozbiliz en Boerrigter voor de vleugels achter de hand. Anders zou ik ook niet weten wat je met die namen moet.
Geblesseerd..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef J2T het volgende:
Stel het wordt Ruiz, dan zou die dus niet in de voorrondes met Twente mee mogen doen zodat hij nog voor Ajax in de CL kan uitkomen. Of geldt dat alleen voor de vierde voorrondes en niet voor de derde?
EDIT: Lees net dat Ruiz morgen niet meedoet. NWO!
In Serero hebben we toch een nieuwe rising star?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef J2T het volgende:
I know. Ruiz gaat never nooit komen naar Ajax. Transfer zou onverantwoord zijn en het zou tegen de nieuwe weg zijn die Ajax is ingeslagen. Dus die gaat het niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |