Ik vind haar een mooi gezicht hebben, echt.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Het is echt een ontiegelijke verspilling van talent. Hoe je ook denkt over het feit dat ze verslaafd was, dat het zonde is blijft staan.
Klik je op "buy tickets" komt er een huurmoordenaar op je afquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Buy tickets to rock 'n roll heaven. See Jimi Hendrix tonight.
Ik vond haar voor de verslaving zeker mooi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooi gezicht hebben, echt.
En die stem, die zijn zó uniek in hun soort.
Nee, allang vergeten en vervangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:36 schreef dawg het volgende:
afwachten of ze over 30 a 40 jaar nog steeds zo herinnerd wordt als bijv jimi hendrix en jim morrison. denk het niet
Lekker op tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:36 schreef yvonne het volgende:
Vader is nu op de hoogte van zijn dochter's dood.
Hebben ze daar geen telefoon dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Hij zat toch in het vliegtuig (of zoiets), dus kon niet eerder..
Misschien moet je die uitzetten in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen telefoon dan?
dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, allang vergeten en vervangen.
Ik ben nog nooit in een vliegtuig geweest en weet daar niks van af.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je die uitzetten in het vliegtuig?
En verder ben je niet grappig.
Ik vind het enorm overdreven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
dat denk ik wel.
'breaking news', beetje overdreven vind ik.
Respectloos zijn ze wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
En wat bedoel je met grappig. Mijn post zijn als niet grappig bedoeld.
Gek...als ik iets overdreven of oninteressant vind, dan reageer ik niet in dat topic. Simpel.quote:
Ok.quote:
Ok. Ik niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gek...als ik iets overdreven of oninteressant vind, dan reageer ik niet in dat topic. Simpel.
Dat is het ook. Ze maakte fijne muziek. 1 middelmatige cd met wat uitschieters en 1 goede cd. Geniaal werd het nergens, maar het talent was er. Let's move on, er zijn meer mensen met talent.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gek...als ik iets overdreven of oninteressant vind, dan reageer ik niet in dat topic. Simpel.
Tja..quote:Vorige maand nog werd Winehouse door haar eigen fans uitgejouwd tijdens een concert in Servië
Verleden maand werd een totaal niet afgekickte Amy door haar omgeving misbruikt en het podium opgestuurd.quote:
Tief dan op uit dit topic, om het maar politiek incorrevt te zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze maakte fijne muziek. 1 middelmatige cd met wat uitschieters en 1 goede cd. Geniaal werd het nergens, maar het talent was er. Let's move on, er zijn meer mensen met talent.
ze was er zelf bij hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verleden maand werd een totaal niet afgekickte Amy door haar omgeving misbruikt en het podium opgestuurd.
Als je een begane manager cq omgeving bent doe je zoiets niet.
En wie zijn dat dan weer voor derderangs artiestjes?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:00 schreef Nober het volgende:
Erg jammer, misschien nog wel meer schokking dan Guru (2010) en Aaliyah (2001) ondanks dat je het zag aankomen bij Amy.
Ik vond Left-Eye en Aaliyah's dood pas echt schokkend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:00 schreef Nober het volgende:
Erg jammer, misschien nog wel meer schokking dan Guru (2010) en Aaliyah (2001) ondanks dat je het zag aankomen bij Amy.
Aaliyah kon er niks aan doen dat dr vliegtuig neerstorte. Denk niet dat zij een grote toekomst had geha in de R&Bquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan weer voor derderangs artiestjes?
Ik heb geen idee waar ik haar van moet kennen. Van welke muzikale hoogstandjes had ik haar moeten kennen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Aaliyah kon er niks aan doen dat dr vliegtuig neerstorte. Denk niet dat zij een grote toekomst had geha in de R&B
Jij was er ook bij zekerquote:
Guru is een van de betere rappers ooit en Aaliyah een R&B zangeres van een jaar of 10 á 12 geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan weer voor eersterangs muzikanten?
Open je eigen topic?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Guru is een van de betere rappers ooit en Aaliyah een R&B zangeres van een jaar of 10 á 12 geleden.
Je hoopt dat ze het overwint, is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vind het wel heel raar dat mensen geschokt reageren op de dood van iemand die overduidelijk verslaafd was aan een (potentieel) dodelijke drug.
Ik zie weinig geschokte reacties...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vind het wel heel raar dat mensen geschokt reageren op de dood van iemand die overduidelijk verslaafd was aan een (potentieel) dodelijke drug.
En nee. Ver ervoor ook al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Pas na haar dood vindt iedereen haar oh zo'n talent hebben gehad
Kijk even op musicmeter.nl dan zie je dat het voor vanmiddag ook al een talent was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Iedereen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Was al een tijdje sprake van een nieuw album, misschien dat daar dan toch nog iets van komt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, bij Amy is dat niet echt het geval. Ze was al alom gerespecteerd om haar muziek. Er zal wel een opleving komen in haar oude albums maar dat is altijd.
Het waren niet alleen haar zangkwaliteiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Aan welke drug was ze verslaafd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef psychosomatic het volgende:
Dus ze won in 2006 al vijf Grammy's omdat ze waarschijnlijk in 2011 zou sterven dan...?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Het is geweldig. Wat een muziek. Onvergetelijk. Wat een talent. We zullen ze nooit vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Guru is een van de betere rappers ooit en Aaliyah een R&B zangeres van een jaar of 10 á 12 geleden.
Cocaïne, Alcohol, Heroine, XTC, Ketamine (Althans, dat is het rijtje waarvoor ze weleens allemaal opgenomen is) Ze gebruikt ook regelmatic Cannabisquote:
Dat jij het niks vind wil nog niet zeggen dat het niks is...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is geweldig. Wat een muziek. Onvergetelijk. Wat een talent. We zullen ze nooit vergeten.
Nu terug naar Emmie Wijnhuis. Ze was op 1 foto hierboven nog wel te doen.
Er zijn blijkbaar meer mensen die mening toegedaan, ik hoor er niemand over. En in dit topic zal iedereen het nog een ergere reedt roesten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
Dat jij het niks vind wil nog niet zeggen dat het niks is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Heb even gekeken en het werd tijd voor Hoes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee die was meer van golfer's leeftijd.
Nee, was een producer van haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja... wie was haar manager? Die Ronson toch?
Bof jij ff dat je zo kieskeurig bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
Zo zonde, je hoopt gewoon dat het niet weer zo gaat... Was een van de weinige vrouwen die ik wel zou doen, in haar goede tijd dan.
Jij bent toch een vrouw?? zit verkeerd te kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
Zo zonde, je hoopt gewoon dat het niet weer zo gaat... Was een van de weinige vrouwen die ik wel zou doen, in haar goede tijd dan.
Toch doet het me veel, ondanks dat ik niet echt veel op had met haar of haar muziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:45 schreef Arcee het volgende:
Ach, eigenlijk was elke dag dat ze nog niét dood was verrassender.
Ja, zonde van zo'n talent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:43 schreef belsen het volgende:
Toch doet het me veel, ondanks dat ik niet echt veel op had met haar of haar muziek.
Het is gewoon triest hoe dat rocksterrenidioom iedere keer weer levens opeist.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus ze won in 2006 al vijf Grammy's omdat ze waarschijnlijk in 2011 zou sterven dan...?Doe toch niet onnozel.
OK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dr altijd wel leuk, maar je hoort zo vaak negatieve dingen over die artiesten, maar als ze dood zijn gaan ze ineens weer schijnheilig doen ''oh wat was ze..'', net zoals MJ, dat was dus mijn punt
wil je erover praten...?
Van dr drugs dus, anders zouden er wel meer slachtoffers kunnen vallenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef SapDeAardwortel het volgende:
Zonde.. ze is slachtoffer van haar eigen muziek geworden..
Ach, ze was niet uniek in haar ding, dus dat vind ik een beetje een dooddoener, maar als je ook de andere verhalen kent van dit soort muzikanten, is het iets om in- en inverdrietig van te worden...quote:
Hoezo, wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verschrikkelijk commentaar van de Nos
quote:
quote:
Vervelende opmerkingen, beetje op een sneaky manier sfeertje van leedvermaak creëren terwijl het natuurlijk alleen maar triest is dat ze zo dood moet gaan...quote:
Ah, op z'n rtlboulevardiaans dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vervelende opmerkingen, beetje op een sneaky manier sfeertje van leedvermaak creëren terwijl het natuurlijk alleen maar triest is dat ze zo dood moet gaan...
Voorbeeld: "Een van haar hits was: "I don't want to go to rehab". Nou en dat heeft ze waargemaakt ook!"
En Johnny Kraaykamp en Johnny Hoes zijn onlangs ook al overleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit met meerdere topics open en dacht even dat dit een van de vele slachtoffers in Noorwegen was. En toen besefte ik me dat ik in het Winehouse topic zit.
Ja maar die zitten niet in die bodybag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Johnny Kraaykamp en Johnny Hoes zijn onlangs ook al overleden.
Die zal er nog wel komen. Ze was toch de laatste maanden bezig met het opnemen van nieuw materiaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Mixende_match het volgende:
k had eigenlijk altijd hoop, dat er weer een goed album uitkwam. Maar helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |