Kijk even op musicmeter.nl dan zie je dat het voor vanmiddag ook al een talent was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Pas na haar dood vindt iedereen haar oh zo'n talent hebben gehad
Iedereen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Was al een tijdje sprake van een nieuw album, misschien dat daar dan toch nog iets van komt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, bij Amy is dat niet echt het geval. Ze was al alom gerespecteerd om haar muziek. Er zal wel een opleving komen in haar oude albums maar dat is altijd.
Het waren niet alleen haar zangkwaliteiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Aan welke drug was ze verslaafd?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:11 schreef psychosomatic het volgende:
Ik vind het wel heel raar dat mensen geschokt reageren op de dood van iemand die overduidelijk verslaafd was aan een (potentieel) dodelijke drug.
Dus ze won in 2006 al vijf Grammy's omdat ze waarschijnlijk in 2011 zou sterven dan...?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Het is geweldig. Wat een muziek. Onvergetelijk. Wat een talent. We zullen ze nooit vergeten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Guru is een van de betere rappers ooit en Aaliyah een R&B zangeres van een jaar of 10 á 12 geleden.
Cocaïne, Alcohol, Heroine, XTC, Ketamine (Althans, dat is het rijtje waarvoor ze weleens allemaal opgenomen is) Ze gebruikt ook regelmatic Cannabisquote:
Dat jij het niks vind wil nog niet zeggen dat het niks is...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is geweldig. Wat een muziek. Onvergetelijk. Wat een talent. We zullen ze nooit vergeten.
Nu terug naar Emmie Wijnhuis. Ze was op 1 foto hierboven nog wel te doen.
Er zijn blijkbaar meer mensen die mening toegedaan, ik hoor er niemand over. En in dit topic zal iedereen het nog een ergere reedt roesten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:26 schreef Nober het volgende:
Dat jij het niks vind wil nog niet zeggen dat het niks is...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Heb even gekeken en het werd tijd voor Hoes.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee die was meer van golfer's leeftijd.
Nee, was een producer van haar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja... wie was haar manager? Die Ronson toch?
Bof jij ff dat je zo kieskeurig bent!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
Zo zonde, je hoopt gewoon dat het niet weer zo gaat... Was een van de weinige vrouwen die ik wel zou doen, in haar goede tijd dan.
Jij bent toch een vrouw?? zit verkeerd te kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
Zo zonde, je hoopt gewoon dat het niet weer zo gaat... Was een van de weinige vrouwen die ik wel zou doen, in haar goede tijd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |