Ja, zonde van zo'n talent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:43 schreef belsen het volgende:
Toch doet het me veel, ondanks dat ik niet echt veel op had met haar of haar muziek.
Het is gewoon triest hoe dat rocksterrenidioom iedere keer weer levens opeist.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus ze won in 2006 al vijf Grammy's omdat ze waarschijnlijk in 2011 zou sterven dan...?Doe toch niet onnozel.
OK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dr altijd wel leuk, maar je hoort zo vaak negatieve dingen over die artiesten, maar als ze dood zijn gaan ze ineens weer schijnheilig doen ''oh wat was ze..'', net zoals MJ, dat was dus mijn punt
wil je erover praten...?
Van dr drugs dus, anders zouden er wel meer slachtoffers kunnen vallenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:20 schreef SapDeAardwortel het volgende:
Zonde.. ze is slachtoffer van haar eigen muziek geworden..
Ach, ze was niet uniek in haar ding, dus dat vind ik een beetje een dooddoener, maar als je ook de andere verhalen kent van dit soort muzikanten, is het iets om in- en inverdrietig van te worden...quote:
Hoezo, wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verschrikkelijk commentaar van de Nos
quote:
quote:
Vervelende opmerkingen, beetje op een sneaky manier sfeertje van leedvermaak creëren terwijl het natuurlijk alleen maar triest is dat ze zo dood moet gaan...quote:
Ah, op z'n rtlboulevardiaans dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vervelende opmerkingen, beetje op een sneaky manier sfeertje van leedvermaak creëren terwijl het natuurlijk alleen maar triest is dat ze zo dood moet gaan...
Voorbeeld: "Een van haar hits was: "I don't want to go to rehab". Nou en dat heeft ze waargemaakt ook!"
En Johnny Kraaykamp en Johnny Hoes zijn onlangs ook al overleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit met meerdere topics open en dacht even dat dit een van de vele slachtoffers in Noorwegen was. En toen besefte ik me dat ik in het Winehouse topic zit.
Ja maar die zitten niet in die bodybag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En Johnny Kraaykamp en Johnny Hoes zijn onlangs ook al overleden.
Die zal er nog wel komen. Ze was toch de laatste maanden bezig met het opnemen van nieuw materiaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:52 schreef Mixende_match het volgende:
k had eigenlijk altijd hoop, dat er weer een goed album uitkwam. Maar helaas...
Mooi gezegd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vreselijk dat het zover moest komen. Maar niet echt een verrassing. Voor haar plaats in de muziekgeschiedenis misschien beter, want zo krijgt ze misschien weer de erkenning die ze verdiende met Back to Black, maar kwijtraakte door de 'omstandigheden'.
Sometimes is better to burn out than to fade away ..
"The 27 Club, also occasionally known as the Forever 27 Club or Club 27, is a name for a group of influential rock music artists who died at the age of 27."quote:
Dan heb je gewoon nooit naar haar muziek geluisterd of?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"The 27 Club, also occasionally known as the Forever 27 Club or Club 27, is a name for a group of influential rock music artists who died at the age of 27."
Ik ben niet heel erg bekend met haar muziek en ken een paar nummers, maar in hoeverre is zij een rock artiest.. en dan ook nog eens een influential rock artiest van formaat.
Joplin, Hendrix, Morrison, Cobain waren allen wel hele groten.
Ik ken Winehouse in principe meer van de nieuwsberichten die werden geschreven over de problematiek waarmee ze kampte.
Onzin, ze was 27 toen ze dood ging en dus hoort ze bij de groep muzikanten die doodgingen op hun 27e, of die nou een eigen club met regels hebben of niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"The 27 Club, also occasionally known as the Forever 27 Club or Club 27, is a name for a group of influential rock music artists who died at the age of 27."
Ik ben niet heel erg bekend met haar muziek en ken een paar nummers, maar in hoeverre is zij een rock artiest.. en dan ook nog eens een influential rock artiest van formaat.
Ik ken Winehouse in principe meer van de nieuwsberichten die werden geschreven over de problematiek waarmee ze kampte.
of je leest m'n post nog een keer.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nooit naar haar muziek geluisterd of?
Als je het zo bekijkt: inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin, ze was 27 toen ze dood ging en dus hoort ze bij de groep muzikanten die doodgingen op hun 27e, of die nou een eigen club met regels hebben of niet.
Dat jij haar -en haar muziek- niet kende zegt verder weinig.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:46 schreef OldJeller het volgende:
Amy is nu legendarischquote:Op zondag 24 juli 2011 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij haar -en haar muziek- niet kende zegt verder weinig.
Wat mij betreft hoort zij (helaas) in dat rijtje.
Klopt, en dat maakt ook niet uit. Het ging om de relatie met het eerder genoemde. Maar gezien dat subjectief is en iedereen daar anders naar kijkt is het redelijk onzinnig om een welles/nietes discussie daarover te voeren.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij haar -en haar muziek- niet kende zegt verder weinig.
Wat mij betreft hoort zij (helaas) in dat rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |