Maar dat was wel bullshit, want evans was opzich 4 seconden eerder. En de gendt zat er ook 1 seconde achter. Ze hadden dus 3 seconde later kunnen rekenenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad als 1 groep gezien.
Zo groot was het gat niet. En 1 seconden wordt volgens mij niet gerekend als gat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar dat was wel bullshit, want evans was opzich 4 seconden eerder. En de gendt zat er ook 1 seconde achter. Ze hadden dus 3 seconde later kunnen rekenen
kan goed koersen, maar een kwal van een vent idd.quote:
daar kon ik nog om lachen in ieder gevalquote:
Tijdens de sex kijkt ze ook zo, gruwelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je wakker wordt langs der schrik je je rot, dan is het een spook.
Jij zit hier volgens mij ook van onze belastingcenten te posten, rot toch op johquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
wat een intelligent interviewgodsamme, van onze belastingcenten kunnen ze toch wel wat beters verzinnen
leg maar eens uit danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit hier volgens mij ook van onze belastingcenten te posten, rot toch op joh
Je hebt ervaring met haar? Of blijft het weer bij puberale fantasieën?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met haar? Of blijft het weer bij puberale fantasieën?
Opvallend slecht weer al bijna deze hele tour.quote:
het regent het regent......quote:
Ja, die had ik ook al in gedachten voor jouw kinderachtige teksten.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten voor jouw kinderachtige teksten.
niet best nee, maar de tour van pak hem beet 1980 was natter volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallend slecht weer al bijna deze hele tour.
iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah, Kroon negeert die Renate nu gewoon
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
niet best nee, maar de tour van pak hem beet 1980 was natter volgens mij.
kan ik ook van jou zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een onderbuikgevoel: http://forum.fok.nl/user/history/272834
dat is ook de enige reden dat ik het jaartal nog weet, veel regen en Zoetemelk wonquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.
Echt wel....en ook heel mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
Sanchez... wat kan die dalen. Geweldig om te zien
Hij wint de Giro en eindigt top 5 in tour.....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Pffrrt het volgende:
Ik vraag me toch af wat Riis tegen Contador zegt voor die investering van ¤ 4 Miljoen
Bedankt voor de Giro, volgend jaar de Tour weer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Pffrrt het volgende:
Ik vraag me toch af wat Riis tegen Contador zegt voor die investering van ¤ 4 Miljoen
Volgens de klimatologen komt dat door de opwarming van de aarde, maar dan al 10 tallen jaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.
Briljant en dan met 1 hand aan het stuur even gaan eten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
Sanchez... wat kan die dalen. Geweldig om te zien
Jij post 24/7 domme shit, ik alleen als ik niet aan het werk benquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
kan ik ook van jou zeggenlekker makkelijk bashen doe jij zeg..
Hey, Ekdom is er ook weer.quote:
Ekdommetjequote:
Gast ga lekker huilenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post 24/7 domme shit, ik alleen als ik niet aan het werk ben
Geschrokken toen ie wakker werd naast Renatequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat heeft ie afgelopen nacht dan gedaan? Boogie
quote:
Ik huil niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast ga lekker huilen95% op fok post domme shit, get used to it.
tot op zekere hoogte is het wel geinig, zoals nu met Boogerd gewoon voor de wedstrijd. Dan kan je lekker lol trappen.quote:
Steadycamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Die cameraman kan nooit meelopen toch? Lijkt me vrij onmogelijk om je camera dan zo steady te houden.
Steady-cams hebben ze al een paar jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Die cameraman kan nooit meelopen toch? Lijkt me vrij onmogelijk om je camera dan zo steady te houden.
Hij heeft ook nog een biertje van Dekker gekregen.quote:
Steadycam + je kan het beeld stabiliseren (beetje kwaliteit inleveren, maak je het beeld groter en via een plugin/functie haal je een deel schokken weg)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Johnny luistert niet naar die mannen die in zijn oor zitten te schreeuwenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef Felagund het volgende:
Johnny heeft niet doorgekregen dat Alberto eraan kwam?
Dat heeft hij altijd wel.quote:
De venusheuvel.quote:
Westra morgen. Of overmorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Aalbers het volgende:
[..]
wel triest op de manier hoe hij onze held werd. wederom geen nederlandse zege
Ik vind het toch een beetje alsof je de vakkenvuller van de week bent ofzo.quote:
in de tijdrit mag hij met een top 10 zeer tevreden zijn, gaat hij echt niet winnen. en in parijs al helemaal niet, hij is geen sprinter.quote:
Een paar, vooral die rond de knie, pus erbij, alles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Zijn hechtingen waren er toch nog opengesprongen?
Die wint de sprint in Parijs. Daar heeft hij drie weken voor zitten sparen.quote:
Ok, dan Posthuma. Of Tjallingii. Gesink heeft ook een aardig tijdrit.quote:
Hij rijdt iedereen buiten tijd, en wint zo de tour en de andere drie truienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wint de sprint in Parijs. Daar heeft hij drie weken voor zitten sparen.
quote:
Huppa! ik zie het gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hij rijdt iedereen buiten tijd, en wint zo de tour en de andere drie truien
Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik versta er geen reet van, dat pseudo-Duits.
ja, een mengelmoes van duits, engels, frans en nederlands...heb daar gewoond...is niet te volgen..quote:
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Dan is Nederlands eerder psuedoduitsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Reto Romaansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.
Dat is er nog steeds 'snachts. Anders raken ze hun nederlandse licentie kwijtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.
top dag voor inbrekers daar vandaagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Waaghals het volgende:
10 duizenden luxemburgers.![]()
het zal wel leeg geweest zijn in dat landje
quote:
Het zijn allemaal moibois.quote:
Net als bij Andries Knevel, terug van vakantie huis leeg, had zitten Twitteren dat ie niet thuis was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
top dag voor inbrekers daar vandaag
Thijs was oké manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een vraag ................Renate is nog slechter dan die Nusport dude thijs..
Fränk kan misschien als richtpuntje fungeren als het secondespel wordtquote:
ik twitter ook steeds dat ik niet thuis ben en zit ondertussen achter de voordeur met een honkbalknuppel te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Net als bij Andries Knevel, terug van vakantie huis leeg, had zitten Twitteren dat ie niet thuis was.
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Fränk kan misschien als richtpuntje fungeren als het secondespel wordt
posthuma wordt beste nederlanderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.
Dat kost Joost zijn etappezege.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.
Jammer ja, voegde echt wat toe aan het programma toen hij nog meedeed. Meer dan Fifi (waar is die trouwens).quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik twitter ook steeds dat ik niet thuis ben en zit ondertussen achter de voordeur met een honkbalknuppel te wachten.
dat gebeurt wel hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Het zou stoer zijn als er zondag een groepje weg reed!
Ze hebben het alletwee wel verdiend vind ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik hoop Evans. Die heeft bijna al het werk in z'n eentje moeten doen.
Ruijgh met 20 minuten voorsprong. Met Limburgse pikhouweel en al om de steentjes eruit te rammenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Het zou stoer zijn als er zondag een groepje weg reed!
Kutbergen ook.quote:
En waarschijnlijk doet hij zondag @ 19.00uquote:
Van alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef BobW het volgende:
Wat gebeurt er als ze beide op dezelfde tijd uitkomen in het algemeen klassement?
Ik ookquote:
Jij krijgt al een erectie van Knevel, dus dat verbaasd mij niets.quote:
Dat moet met een 't' toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij krijgt al een erectie van Knevel, dus dat verbaasd mij niets.
Ja.quote:
Golfer is helemaal terug mensen. Bereid je maar vast voor op de nieuwe P+W reeks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bezigquote:
Golfert met een spelfautquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Herhaling hčquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:14 schreef j0rdiiii het volgende:
tong80 die alleen over de uitzending zit te praten
Is wel een beest in bed denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:17 schreef Absurditeit het volgende:
Zijn er inmiddels al sextapes van Renate opgedoken?
Ja, tot twee keer toe zelfs.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:28 schreef franklop het volgende:
zei smeets nou echt dat sanchez 2,5 minuut had goed gemaakt in de afdaling?het waren 35 seconden
Dat zal een verband hebben met die andere 2quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:54 schreef franklop het volgende:
de derde schleck houdt ook al niet van afdalingen
2 Nederlandse tv-programma's over de Tour vind ik wel leuk. Mart mag van mij nog jaren blijven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet. Het moet ooit weer lente worden.
Hij is er morgenmiddag ook nog tijdens de etappe met wat interviews.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:03 schreef Culthit. het volgende:
[..]
2 Nederlandse tv-programma's over de Tour vind ik wel leuk. Mart mag van mij nog jaren blijven.
Waar is die vader van haar kind dan geblevenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan zit Renate weer te soppen naast die schuinsmarcheerder
Boogerd is er volgens mij inderdaad al overheen gegaandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan zit Renate weer te soppen naast die schuinsmarcheerder
Die hoef je voorlopig niet te missen hoor, want Mart blijft gewoon doorgaan.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hoef je voorlopig niet te missen hoor, want Mart blijft gewoon doorgaan.
Alleen niet meer met de Avondetappe.
Op tvgids.nl stond 22.45 uur. En op teletekst ook volgens mij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:50 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom begint dat kutprogramma nou weer te vroeg??
Als in de gids staat 22.51, moet het niet om 22.48 al lang en breed begonnen zijn.
Stond gepland om 22.45 hoor, het begon 2 minuten later.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:50 schreef QuistNix20 het volgende:
Waarom begint dat kutprogramma nou weer te vroeg??
Als in de gids staat 22.51, moet het niet om 22.48 al lang en breed begonnen zijn.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Stond gepland om 22.45 hoor, het begon 2 minuten later.
Veel te jong voor je.quote:
en dat vanwege de nieuws uit Noorwegen, Dat mag.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stond gepland om 22.45 hoor, het begon 2 minuten later.
wij denken niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |