Maar dat was wel bullshit, want evans was opzich 4 seconden eerder. En de gendt zat er ook 1 seconde achter. Ze hadden dus 3 seconde later kunnen rekenenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad als 1 groep gezien.
Zo groot was het gat niet. En 1 seconden wordt volgens mij niet gerekend als gat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar dat was wel bullshit, want evans was opzich 4 seconden eerder. En de gendt zat er ook 1 seconde achter. Ze hadden dus 3 seconde later kunnen rekenen
kan goed koersen, maar een kwal van een vent idd.quote:
daar kon ik nog om lachen in ieder gevalquote:
Tijdens de sex kijkt ze ook zo, gruwelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je wakker wordt langs der schrik je je rot, dan is het een spook.
Jij zit hier volgens mij ook van onze belastingcenten te posten, rot toch op johquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
wat een intelligent interviewgodsamme, van onze belastingcenten kunnen ze toch wel wat beters verzinnen
leg maar eens uit danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit hier volgens mij ook van onze belastingcenten te posten, rot toch op joh
Je hebt ervaring met haar? Of blijft het weer bij puberale fantasieën?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met haar? Of blijft het weer bij puberale fantasieën?
Opvallend slecht weer al bijna deze hele tour.quote:
het regent het regent......quote:
Ja, die had ik ook al in gedachten voor jouw kinderachtige teksten.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook al in gedachten voor jouw kinderachtige teksten.
niet best nee, maar de tour van pak hem beet 1980 was natter volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallend slecht weer al bijna deze hele tour.
iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Hah, Kroon negeert die Renate nu gewoon
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
niet best nee, maar de tour van pak hem beet 1980 was natter volgens mij.
kan ik ook van jou zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een onderbuikgevoel: http://forum.fok.nl/user/history/272834
dat is ook de enige reden dat ik het jaartal nog weet, veel regen en Zoetemelk wonquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.
Echt wel....en ook heel mooi in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
Sanchez... wat kan die dalen. Geweldig om te zien
Hij wint de Giro en eindigt top 5 in tour.....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Pffrrt het volgende:
Ik vraag me toch af wat Riis tegen Contador zegt voor die investering van ¤ 4 Miljoen
Bedankt voor de Giro, volgend jaar de Tour weer?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Pffrrt het volgende:
Ik vraag me toch af wat Riis tegen Contador zegt voor die investering van ¤ 4 Miljoen
Volgens de klimatologen komt dat door de opwarming van de aarde, maar dan al 10 tallen jaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg. Het jaar dat Zoetemelk won.
Briljant en dan met 1 hand aan het stuur even gaan eten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
Sanchez... wat kan die dalen. Geweldig om te zien
Jij post 24/7 domme shit, ik alleen als ik niet aan het werk benquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
kan ik ook van jou zeggenlekker makkelijk bashen doe jij zeg..
Hey, Ekdom is er ook weer.quote:
Ekdommetjequote:
Gast ga lekker huilenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post 24/7 domme shit, ik alleen als ik niet aan het werk ben
Geschrokken toen ie wakker werd naast Renatequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat heeft ie afgelopen nacht dan gedaan? Boogie
quote:
Ik huil niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast ga lekker huilen95% op fok post domme shit, get used to it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |