Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik versta er geen reet van, dat pseudo-Duits.
ja, een mengelmoes van duits, engels, frans en nederlands...heb daar gewoond...is niet te volgen..quote:
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Dan is Nederlands eerder psuedoduitsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Reto Romaansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.
Dat is er nog steeds 'snachts. Anders raken ze hun nederlandse licentie kwijtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.
top dag voor inbrekers daar vandaagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Waaghals het volgende:
10 duizenden luxemburgers.![]()
het zal wel leeg geweest zijn in dat landje
quote:
Het zijn allemaal moibois.quote:
Net als bij Andries Knevel, terug van vakantie huis leeg, had zitten Twitteren dat ie niet thuis was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
top dag voor inbrekers daar vandaag
Thijs was oké manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een vraag ................Renate is nog slechter dan die Nusport dude thijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |