tot op zekere hoogte is het wel geinig, zoals nu met Boogerd gewoon voor de wedstrijd. Dan kan je lekker lol trappen.quote:
Steadycamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Die cameraman kan nooit meelopen toch? Lijkt me vrij onmogelijk om je camera dan zo steady te houden.
Steady-cams hebben ze al een paar jaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Die cameraman kan nooit meelopen toch? Lijkt me vrij onmogelijk om je camera dan zo steady te houden.
Hij heeft ook nog een biertje van Dekker gekregen.quote:
Steadycam + je kan het beeld stabiliseren (beetje kwaliteit inleveren, maak je het beeld groter en via een plugin/functie haal je een deel schokken weg)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Johnny luistert niet naar die mannen die in zijn oor zitten te schreeuwenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:41 schreef Felagund het volgende:
Johnny heeft niet doorgekregen dat Alberto eraan kwam?
Dat heeft hij altijd wel.quote:
De venusheuvel.quote:
Westra morgen. Of overmorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef Aalbers het volgende:
[..]
wel triest op de manier hoe hij onze held werd. wederom geen nederlandse zege
Ik vind het toch een beetje alsof je de vakkenvuller van de week bent ofzo.quote:
in de tijdrit mag hij met een top 10 zeer tevreden zijn, gaat hij echt niet winnen. en in parijs al helemaal niet, hij is geen sprinter.quote:
Een paar, vooral die rond de knie, pus erbij, alles.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Zijn hechtingen waren er toch nog opengesprongen?
Die wint de sprint in Parijs. Daar heeft hij drie weken voor zitten sparen.quote:
Ok, dan Posthuma. Of Tjallingii. Gesink heeft ook een aardig tijdrit.quote:
Hij rijdt iedereen buiten tijd, en wint zo de tour en de andere drie truienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wint de sprint in Parijs. Daar heeft hij drie weken voor zitten sparen.
quote:
Huppa! ik zie het gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Hij rijdt iedereen buiten tijd, en wint zo de tour en de andere drie truien
Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik versta er geen reet van, dat pseudo-Duits.
ja, een mengelmoes van duits, engels, frans en nederlands...heb daar gewoond...is niet te volgen..quote:
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Dan is Nederlands eerder psuedoduitsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Reto Romaansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee echt, net als dat Zwitsers-Duits. Versta je ook niks van.
Dat is er nog steeds 'snachts. Anders raken ze hun nederlandse licentie kwijtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een deja vu naar de vroege dagen van RTL.
top dag voor inbrekers daar vandaagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:47 schreef Waaghals het volgende:
10 duizenden luxemburgers.![]()
het zal wel leeg geweest zijn in dat landje
quote:
Het zijn allemaal moibois.quote:
Net als bij Andries Knevel, terug van vakantie huis leeg, had zitten Twitteren dat ie niet thuis was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
top dag voor inbrekers daar vandaag
Thijs was oké manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een vraag ................Renate is nog slechter dan die Nusport dude thijs..
Fränk kan misschien als richtpuntje fungeren als het secondespel wordtquote:
ik twitter ook steeds dat ik niet thuis ben en zit ondertussen achter de voordeur met een honkbalknuppel te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Net als bij Andries Knevel, terug van vakantie huis leeg, had zitten Twitteren dat ie niet thuis was.
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Fränk kan misschien als richtpuntje fungeren als het secondespel wordt
posthuma wordt beste nederlanderquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.
Dat kost Joost zijn etappezege.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kost ze wel hun podiumdroom, dus dan Posthuma maar 2 uur laten wachten.
Jammer ja, voegde echt wat toe aan het programma toen hij nog meedeed. Meer dan Fifi (waar is die trouwens).quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik twitter ook steeds dat ik niet thuis ben en zit ondertussen achter de voordeur met een honkbalknuppel te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |