SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:20 schreef OverRated het volgende:
Haha, dat ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
De meeste users die klikten kwamen dat wel tegenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Jammer, ik dacht een foto van een computernerd op een zolderkamertje tegen te komen
Ja. Vet geile vent daar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:28 schreef Sjapoela het volgende:
Heb geen facebook, mis ik iets? (behalve facebook)
Dat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
gvd serieus ik schrok![]()
Ik kreeg het al benauwd man![]()
TS [ afbeelding ]
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
TS [ afbeelding ]
Aangezien ik die niet kan zien, vind ik de reacties van iedereen die schrikt het leukstequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, het leukste aan het topic was nog wel jouw TR![]()
ja, die zijn ook leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aangezien ik die niet kan zien, vind ik de reacties van iedereen die schrikt het leuksteHet mooie is dat niemand eerst de reacties leest maar gelijk klikt en het dus gegarandeerd succes blijft
Nee niet echtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:51 schreef capricia het volgende:
Ik nomineer dit topic voor het leukste topic van de week!!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik schrok; "WTF, het profiel van m'n man !"
Wat doet HIJ op FOK!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Whehehe.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zit je stiekem al jaren bij elkaar in de SC.
in KPD waar hij zit te geilen op andere vrouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zit je stiekem al jaren bij elkaar in de SC.
TS [ afbeelding ]
Doe eens even normaal man!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Onthul jezelf!
Gewone profiellinks zien er zo uit:quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef Trollscience het volgende:
Wat is de grap? Ik heb geen feestboek dus pics please?
1 | http://www.facebook.com/profile.php?id=612850000 |
1 | http://www.facebook.com/profile.php?=743264506 |
1 | http://www.facebook.com/profile.php |
Ik heb er een speciaal account voor aangemaakt, maar ik kom op mijn eigen lege pagina uit!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
Onthul jezelf!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb er een speciaal account voor aangemaakt, maar ik kom op mijn eigen lege pagina uit!
WAT IS DEZE ZEG FUUUUUUU
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef Trollscience het volgende:
Wat is de grap? Ik heb geen feestboek dus pics please?
Say hi to Dale for me!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewone profiellinks zien er zo uit:
[ code verwijderd ]
TS plaatste deze:
[ code verwijderd ]
Hiermee kom je uit op
[ code verwijderd ]
Je eigen profiel dus.
Dankjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
TS plaatste deze:
[ code verwijderd ]
Hiermee kom je uit op
[ code verwijderd ]
Je eigen profiel dus.
tof, als je de url uit de OP dan weer compleet maakt kom je uit bij Adriano Cool Beans Tongko.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
TS plaatste deze:
[ code verwijderd ]
Hiermee kom je uit op
[ code verwijderd ]
Je eigen profiel dus.
Nice one.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
TS plaatste deze:
[ code verwijderd ]
Hiermee kom je uit op
[ code verwijderd ]
Je eigen profiel dus.
Hier schrik ik nog meer vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
TS kan zien wie allemaal op de link geklikt heeft en kan op het laatst van het topic gewoon een lijst hier neerzetten wie er allemaal op geklikt heeft
Nee, zo erg geil ik nou ook weer niet op mezelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef Cactus1 het volgende:
Wie heeft vaker dan 1x op de link geklikt?![]()
Ik ook niet, maar dacht dat het een foutje was, dus wilde het even checkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:09 schreef kwiwi het volgende:
Nee, zo erg geil ik nou ook weer niet op mezelf
ik ook, en ik klikte hem de eerste keer meteen weg omdat ik me kapot schrok.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dacht dat het een foutje was, dus wilde het even checken
Zelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snelde meteen naar mijn privacysettings: "Hier klopt iets niet".
Niet iedereen is voelt zich God in computerland.quote:
Ik ook en zo lelijk ben ik nou ook weer niet. Schrikken van jezelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ook, en ik klikte hem de eerste keer meteen weg omdat ik me kapot schrok.
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat 1 van de 2 fokkers die ik op facebook hebme genaaid hadden...
TS [ afbeelding ]
Laat z'n reactie even wetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik ga m'n vriend dit topic doorsturen en doen alsof hij het is.. Hij zit tegenover me dus even kijken hoe hij reageert
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?.
.
Dubbelpost. Tevens QFT.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Frummpie het volgende:
Waar vind ik de banmeldtopic van ONZ? ik heb zin om die bij te gaan houden :p
Dat vroeg ik me ook al een tijdje afquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Frummpie het volgende:
Waar vind ik de banmeldtopic van ONZ? ik heb zin om die bij te gaan houden :p
Nobody gives a crap m8, nobody.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?.
.
In jou geval zie je dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Jammer, ik dacht een foto van een computernerd op een zolderkamertje tegen te komen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
TS kan zien wie allemaal op de link geklikt heeft en kan op het laatst van het topic gewoon een lijst hier neerzetten wie er allemaal op geklikt heeft
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
is dat soms een speciale link ofzo in OP?
dat je op je eigen facebook pagina ofzo komt?
Waaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
O! Dat is het gewoon! Ik schrok al..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hartkloppingen hierzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:21 schreef Staal het volgende:
Voortaan lees ik eerst een topic voordat ik weer zo schrik zoals nu.
TS [ afbeelding ]
Viel tegen. Hij snapte de grap eerst niet maar scheen het ook niet zo schokkerend te vinden dat er een link naar z'n profiel stondquote:
Jammerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viel tegen. Hij snapte de grap eerst niet maar scheen het ook niet zo schokkerend te vinden dat er een link naar z'n profiel stond
+1quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
TS [ afbeelding ]
Dit dus....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie de TR's eigenlijk niet plaatsen, en dan gewoon de namen van de users weglaten? Lijkt me in dit topic wel vermakelijk
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Mishu het volgende:
Hoezo ga je persoonlijke webpagina's lopen posten in een topic?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Mishu het volgende:
Hee mooie foto's hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Mishu het volgende:
Geeft niks, ik trapte er ook in, gelukkig had ik het wel door voordat ik reageerde... en maar piekeren hoe men in godsnaam mijn Facebookpagina gevonden zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:15 schreef Mishu het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:27 schreef Swomp het volgende:
Worden de TR's nog openbaar gemaakt ? Zonder namen uiteraard.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie de TR's eigenlijk niet plaatsen, en dan gewoon de namen van de users weglaten? Lijkt me in dit topic wel vermakelijk
lol wat een fakking vet garpjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
Onthul jezelf!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zo mooi hoe iedereen hier een gewaardeerd user wilt zijn, maar zodra ze denken dat hun identiteit op straat ligt breekt de paniek uitDat dus inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek toen er nog geen replies stondenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef classpc het volgende:
Whehehe, goed dat ik maar even de reacties gelezen heb
Daar ook leuke TR'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
De grootste idioot van Fok! op Facebook
En geen eens de fipo gemachtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik keek toen er nog geen replies stonden
Godver wat ben ik een kneusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Wootism het volgende:
Ik schrok ook...
Maar daarna voelde ik me gevleid door deze comment
[..]
Godver wat ben ik een kneus
Bedoel je soms deze? http://www.facebook.com/profile.php?=743264506quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Ohja, toendertijd zat ik nog niet eens op fok flapdrolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
Ah, daarvanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
ik wist dat ik het al ergrns van kon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
Konquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist dat ik het al ergrns van kon.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je doet je username eer aan, zeg maar.
OMFG DAS ME VRIENDIN!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
Onthul jezelf!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:23 schreef IndianRose87 het volgende:
wow ik schrok echt!! haha zo enggg, vertel me: voor wie werk je?
Dat komt omdat iedereen met Facebook op zijn eigen pagina komt als hij die link drukt. Stumper!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:25 schreef dadgad het volgende:
haha, iedereen eist de titel op. Toch ben ik het. En de TS weet dat waarschijnlijk ook.
oh geniaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen met Facebook op zijn eigen pagina komt als hij die link drukt. Stumper!
Ik snap wat er gebeurt als je klikt, maar toch een vraag: ik heb zelf geen FB dus als ik klik dan krijg ik een inlogscherm, maar als je wel FB hebt dan kom je dus meteen op je eigen pagina zonder dat je hoeft in te loggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen met Facebook op zijn eigen pagina komt als hij die link drukt. Stumper!
Ik dacht dat je een grapje maaktequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
oh geniaal.
Ik ga me even in een hoekje zitten schamen goed?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:25 schreef dadgad het volgende:
haha, iedereen eist de titel op. Toch ben ik het. En de TS weet dat waarschijnlijk ook.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
oh geniaal.
Not sure if troll or just really stupidquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:40 schreef dadgad het volgende:
[..]
oh geniaal.
Staat je vriendin automatisch ingelogd op FB?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:03 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
OMFG DAS ME VRIENDIN!Hoe kom je aan die link?
IS dat zo gek? jij staat ook ingelogd tochquote:Op zondag 24 juli 2011 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Staat je vriendin automatisch ingelogd op FB?
quote:
hahaha ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snelde meteen naar mijn privacysettings: "Hier klopt iets niet".
Godver, ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
TS [ afbeelding ]
Jep, maar that's not the point.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
IS dat zo gek? jij staat ook ingelogd toch
iddquote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
Zou een modje even de TR's kunnen delen (anoniem, zonder username, zodat ze niet openbaar voor lul worden gezet maar wij wel over het algemeen kunnen lachen?) ?????????????????
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
Zou een modje even de TR's kunnen delen (anoniem, zonder username, zodat ze niet openbaar voor lul worden gezet maar wij wel over het algemeen kunnen lachen?) ?????????????????
Boehoe, ze hebben me gevondenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
Onthul jezelf!
Dat was op vrijdag 29 juli 2011 om 07:35quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:40 schreef Joosterd het volgende:
De eerste keer dat ik op FOK! zo'n topic zag stuurde ik ook een TR
Moest je daar echt voor kicken ....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:04 schreef Crocodi1e het volgende:
voor de mensen die geschrokken zijn maar stoer doen en het niet durven toe te geven
Kan makkelijk. De echte opper-autisten op FOK! hebben alleen maar een voornaam nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Geeft niks, ik trapte er ook in, gelukkig had ik het wel door voordat ik reageerde... en maar piekeren hoe men in godsnaam mijn Facebookpagina gevonden zou kunnen hebben
TS [ afbeelding ]
Hij linkt automatisch door naar je eigen Facebook-profiel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb geen facebook, dus ik kan het ook niet zien.
Wat staat er eigenlijK?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
TS [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Max-Westerman het volgende:
hahahahaha
ik was ingelogd op de facebook van een meisje haaha
en ik dacht HE WTF ZIT DIE OP FOK
hahahah
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik trapte er voor een 2e keer in_
Korte termijn geheugen nu al aangetast?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |