Jep, maar that's not the point.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
IS dat zo gek? jij staat ook ingelogd toch
iddquote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
Zou een modje even de TR's kunnen delen (anoniem, zonder username, zodat ze niet openbaar voor lul worden gezet maar wij wel over het algemeen kunnen lachen?) ?????????????????
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
Zou een modje even de TR's kunnen delen (anoniem, zonder username, zodat ze niet openbaar voor lul worden gezet maar wij wel over het algemeen kunnen lachen?) ?????????????????
Boehoe, ze hebben me gevondenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:00 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Onthul jezelf!
Dat was op vrijdag 29 juli 2011 om 07:35quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:40 schreef Joosterd het volgende:
De eerste keer dat ik op FOK! zo'n topic zag stuurde ik ook een TR
Moest je daar echt voor kicken ....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:04 schreef Crocodi1e het volgende:
voor de mensen die geschrokken zijn maar stoer doen en het niet durven toe te geven
Kan makkelijk. De echte opper-autisten op FOK! hebben alleen maar een voornaam nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Geeft niks, ik trapte er ook in, gelukkig had ik het wel door voordat ik reageerde... en maar piekeren hoe men in godsnaam mijn Facebookpagina gevonden zou kunnen hebben
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
gvd serieus ik schrok![]()
Ik kreeg het al benauwd man![]()
TS [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |