ik ook, en ik klikte hem de eerste keer meteen weg omdat ik me kapot schrok.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dacht dat het een foutje was, dus wilde het even checken
Zelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik snelde meteen naar mijn privacysettings: "Hier klopt iets niet".
Niet iedereen is voelt zich God in computerland.quote:
Ik ook en zo lelijk ben ik nou ook weer niet. Schrikken van jezelfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ook, en ik klikte hem de eerste keer meteen weg omdat ik me kapot schrok.
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat 1 van de 2 fokkers die ik op facebook hebme genaaid hadden...
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:30 schreef Swomp het volgende:
gvd serieus ik schrok![]()
Ik kreeg het al benauwd man![]()
TS [ afbeelding ]
Laat z'n reactie even wetenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:24 schreef kwiwi het volgende:
Hehe ik ga m'n vriend dit topic doorsturen en doen alsof hij het is.. Hij zit tegenover me dus even kijken hoe hij reageert
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?.
.
Dubbelpost. Tevens QFT.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Frummpie het volgende:
Waar vind ik de banmeldtopic van ONZ? ik heb zin om die bij te gaan houden :p
Dat vroeg ik me ook al een tijdje afquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:27 schreef Frummpie het volgende:
Waar vind ik de banmeldtopic van ONZ? ik heb zin om die bij te gaan houden :p
Nobody gives a crap m8, nobody.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zat laatst te DMen met een FOK!ster en zij stuurde me haar persoonlijk weblog. Maar ze was bang dat ik haar mischien zou uitlachen dus als teken van vertrouwen stuurde ik haar mijn facebook. Dus bij de schrik was ik ook nog eens stomverbaasd van waarom heeft ze dat in vredesnaam doorgespeeld?.
.
In jou geval zie je dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Jammer, ik dacht een foto van een computernerd op een zolderkamertje tegen te komen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
TS kan zien wie allemaal op de link geklikt heeft en kan op het laatst van het topic gewoon een lijst hier neerzetten wie er allemaal op geklikt heeft

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |