quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:27 schreef Swomp het volgende:
Worden de TR's nog openbaar gemaakt ? Zonder namen uiteraard.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie de TR's eigenlijk niet plaatsen, en dan gewoon de namen van de users weglaten? Lijkt me in dit topic wel vermakelijk
lol wat een fakking vet garpjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Om_nomnom het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
Onthul jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zo mooi hoe iedereen hier een gewaardeerd user wilt zijn, maar zodra ze denken dat hun identiteit op straat ligt breekt de paniek uitDat dus inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek toen er nog geen replies stondenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:41 schreef classpc het volgende:
Whehehe, goed dat ik maar even de reacties gelezen heb
Daar ook leuke TR'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef Oceanview het volgende:
De grootste idioot van Fok! op Facebook
En geen eens de fipo gemachtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik keek toen er nog geen replies stonden
Godver wat ben ik een kneusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Jammer, ik dacht een foto van een computernerd op een zolderkamertje tegen te komen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Wootism het volgende:
Ik schrok ook...
Maar daarna voelde ik me gevleid door deze comment
[..]
Godver wat ben ik een kneus
Bedoel je soms deze? http://www.facebook.com/profile.php?=743264506quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Jammer, ik dacht een foto van een computernerd op een zolderkamertje tegen te komen
Ohja, toendertijd zat ik nog niet eens op fok flapdrolquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
Ah, daarvanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
ik wist dat ik het al ergrns van kon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:21 schreef Beach het volgende:
origineel hoor ts
Konquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist dat ik het al ergrns van kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |